21 October 2007

خود آموز جامع الشرايط "اصلاحات(!)" اصول شماره 1 و2 و 3 و4 و5 و27 و 110 و چه و چه قانون (!) اساسی جمهوری(!)غيبت كبري... والسلام عليكم!..


براساس دلايل فراوان نقلي- از جمله مقبوله مشهوره عمربن حنظله
.......http://www.cyrusnews.com/news/fa/?mi=5&ni=26291.......



"متن نامه حضرت امام (ره) خطاب به نمايندگان مجلس دوم
آنگونه كه در صحيفه امام- جلد 19 صفحه 403- آمده:

« ... فقهاي جامع الشرايط از طرف معصومين نيابت در تمام امور شرعي و سياسي و اجتماعي دارند و تولي امور در غيبت كبري موكول به آنان است، لكن اين امر غير ولايت كبري است كه مخصوص به معصوم است.... والسلام عليكم» " !

حضرت امام (ره) مي فرمايند «آيات و رواياتي- درباره اولي الامر- وارد شده است كه مخصوص به معصومين عليهم السلام است» و مفهوم كلام امام راحل (ره) اين است كه برخي از آيات و روايات وارد شده مخصوص معصومين (ع) است و برخي ديگر از اين آيات و روايات شامل ولي فقيه نيز مي شود...

حضرت امام (ره) ... همانگونه كه خود بارها فرموده و براي نظر خويش دلايل محكمي ارائه كرده اند، اطاعت از ولي فقيه را در ادامه اطاعت از اولي الامر مي دانند و البته همواره تاكيد مي فرمايند كه «منزلت» ولي فقيه قابل مقايسه با منزلت معصومين عليهم السلام نيست... اما در اداره حكومت اسلامي، ولايت «ولي فقيه» همان ولايت معصومين عليهم السلام است.

به بخشي از فرمايشات امام راحل (ره) در اين باره توجه كنيد؛

«...تمام اختياراتي كه براي امام به عنوان حجت خداوند بر مردمان وجود دارد عيناً براي فقها كه از جانب امام به عنوان حجت بر مردمان تعيين شده اند نيز جاري است... ولايت كه از شئون نبوت است به عنوان ارث به فقها مي رسد... فقها از طرف رسول الله (ص) به خلافت و حكومت منصوبند.» صحيفه نور جلد 10 ص 15

و يا اين كلام ايشان؛

«ولايت فقيه همان ولايت رسول الله است قضيه ولايت فقيه يك چيزي نيست كه مجلس خبرگان ايجاد كرده باشد ولايت فقيه چيزي است كه خداي تبارك و تعالي درست كرده است...»
صحيفه نور، جلد 5 صفحه31

و ده ها نمونه ديگر از اين دست كه در تمامي آنها حضرت امام (ره) با استدلالي قوي، از ولي فقيه با عنوان «ولي امر» ياد فرموده و تبعيت از آنان را در راستاي پيروي از رسول خدا (ص) و معصومين عليهم السلام مي دانند.

امام راحل (ره) ... مي فرمايند؛ «... فقهاي جامع الشرايط از طرف معصومين (ع) نيابت در تمام امور شرعي و سياسي و اجتماعي دارند و تولّي امور- ولايت امر- در غيبت كبري موكول به آنان است»

علاوه بر نكات فوق و گفتني هاي فراوان ديگري از اين دست، توجه به اين نكته نيز ضروري است كه امروزه هم زعامت اصلي با حضرت بقيه الله الاعظم- ارواحنافداه- است و براساس دلايل فراوان نقلي- از جمله مقبوله مشهوره عمربن حنظله كه امام راحل (ره) در مبحث ولايت فقيه به آن اشاره و استناد فرموده اند- در دوران غيبت كبري زعامت مسلمين به نيابت از سوي حضرت ولي عصر (عج) به فقيه عادل جامع الشرايط سپرده شده است و حضرت (عج) ضمن توصيه مردم براي مراجعه به آنان، خود را حجت بر آنها و آنان را حجت بر مردم معرفي فرموده اند.


حاج آقا بازجوی عزیز کیهان ام القرا
http://www.kayhannews.ir/860729/2.htm#other200
يكشنبه 29 مهر 1386 - 21 اكتبر 2007
...............

" گفتم: چه عرض كنم؟! شخصي با روي هم چيدن آجرها ديواري ساخته بود و يك فانوس قرمز هم روي آن گذاشته بود. از او پرسيدند اين فانوس قرمز براي چيست؟ جواب داد براي اين كه ماشين ها مواظب باشند با ديوار تصادف نكنند، پرسيدند خب! ديوار را براي چه ساخته اي؟ جواب داد؛ براي اين كه فانوس را روي آن بگذارم"!


http://www.kayhannews.ir/860729/2.htm#other202
يكشنبه 29 مهر 1386 - 21 اكتبر 2007
..................................................



..........تمرین شماره یک .........

"آقای ناطق نوری در خاطراتش در مورد دولتی شدن آخوندی می گوید:

به حضرت امام گفتند: آقا حالا که حکومت از آن خودتان است، خمس را که شما می گیرید، مالیات را هم که شما می گیرید، پول نفت هم همین طور، اداره ی کشور هم با شماست، پس بگذارید حوزه های علمیه را هم حکومت اداره کند.

ایشان فرمودند: ولو این که جمهوری اسلامی است و در رأس آن هم ولی فقیه، اما حوزه را دولتی نکنید. یک آخوند اگر دولتی بشود، دیگر دهان او بسته است و نمی تواند آزادانه امر به معروف و نهی از منکر و انتقاد کند" !

توپولی (به زعم یک کاریکاتوریست "تبعیدی": سید الماله کشین)
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146309043
آدینه 27 مهر 1386 - 19 اكتبر 2007
...............

" شخص كودن و نفهمي از دنيا رفته بود. دوستش او را در خواب ديد و پرسيد از سؤال و جواب قبر چه خبر؟ يارو جواب داد 52 تن از ملائكه آمده بودند. دوستش گفت ولي فقط نكير و منكر مي آيند و يارو گفت؛ آره، دو تن از ملائكه سؤال مي كردند و 50 ملك ديگر سؤالات را به من حالي مي كردند" !

کیهان حاج آقا بازجوی عزیز عزیز ام القرا
http://www.kayhannews.ir/860728/2.htm#other202
شنبه 28 مهر 1386 - 20اكتبر 2007
............................................


..........تمرین شماره دو .........


کاریکاتوریستی که به "توپولی" میگه "سيدالماله کشين"
مثل ا.ن آقا، هم از " . و ز " مواجب میگیره و هم از رادیو " . و . و نه "
لاکن عکس امام راحل اصل یکم قانون (!) اساسیمونو نمیکشه، که مبادا مواجب " . و . و نه " و " . و ز " ش چه و چه بشه... والسلام عليكم!

دارالترجمه زبان یاجوج و ماجوج


20 October 2007

توضیح المسایل "دين باوری" و چه و چه حاج آقاهای اصول شماره 1 و2 و 3 و4 و5 و27 و 110 و چه و چه قانون (!) اساسی جمهوری(!) آخوندی

براي توهين
به عنوان «حاج آقا»

كدام قشر و طبقه و صنف بايستي شاكي شود؟
http://www.cyrusnews.com/news/fa/?mi=8&ni=26249
..................

"جاي تعجب و حيرت نداشت كه در سينما و تلويزيون رژيم شاه، بنا بر ماموريتي كه حكومت مذكور از سوي صهيونيسم و امپرياليسم در جهت مقابله با ارزش ها و سمبل هاي اسلامي برعهده گرفته بود، مرتبا واژه ها و شخصيت هايي همچون «حاج آقا» ... مورد هتك حرمت قرار گرفته و به سخره و مضحكه درآيد ... از همين رو بود كه در يكي از اولين فيلم هاي تاريخ سينماي ايران يعني «حاجي آقا، آكتور سينما»، يك حاج آقا، ملعبه كارگرداني قرار مي گرفت كه براي ساخت فيلمش، عقب سوژه مي گشت!...

از خاطر نبرده ايم كه در سريالي تحت عنوان «دايي جان ناپلئون» كه براساس نوشته نويسنده و ديپلمات رژيم پهلوي، ايرج پزشكزاد ساخته شده بود... عناوين ارزشي ديني علي الخصوص «حاج آقا»، آنچنان به تمسخر گرفته و به ناروا، سمبل برخي نابهنجاري هاي اخلاقي و رفتاري نمايانده مي شد كه نسل جوان از هرآنچه نام «حاج آقا» است، گريزان شود و در مقابل به سمت و سوي لاابالي گري و بي بندوباري، تحت عناوين ظاهرفريب «آزادي اجتماعي» و «مدرنيسم و تمدن» گرايش يابد.

از همين رو بود كه در سالهاي حكومت طاغوت بعضا اطلاق كلام «حاج آقا»، حكم توهين يا دشنام را پيدا مي كرد...

يادمان نرفته كه سينما در دوران به اصطلاح اصلاحات، با عنوان آزادي، بسياري از حرمت هاي جامعه و دين را شكست. در همين وادي بود كه «حاج آقا»ي فيلم «مارال» هم پس از پناه دادن به يك دختر جوان زلزله زده، همه دين و دنياي خود را از دست داد و نه يك دل بلكه صد دل عاشقش شد!

در فيلم «ازدواج به سبك ايراني» نيز شاهد دو نوع حاج آقاي سنتي بوديم: يكي با بازي محمدرضا شريفي نيا كه براساس همان نگرش طاغوتي و استعماري، هوسباز بود و شارلاتان و ديگري با بازي داريوش ارجمند سبكسر بود و نادان كه با فريب هاي فكل كراواتي بي بندوباري (با بازي سعيد كنگراني معروف) به هر سازي مي رقصيد!

تازه ترين نماي تحريف شده از «حاج آقا» را در برخي سريال هاي همين ماه مبارك رمضان شاهد بوديم. از جمله در سريال «يك وجب خاك» كه گويا حاج آقايي به عنوان رئيس صندوق قرض الحسنه، چنان مياندار شارلاتانيسم و حقه بازي نمايانده مي شد كه حتي نمونه اش را در ميان خبيث ترين آدم ها نمي توان يافت ...

حاج آقاي سريال «ميوه ممنوعه» هم در همين قسم متدينين متزلزل و مذبذب نمايانده شد. در سريال مذكور، حاج يونس فتوحي كه گفته شد بيش از 50 سال عبادت كرده و سخت مراقبت نموده خداي نكرده حرامي را حلال و يا حلالي را حرام نكند و حتي از گفتن دروغ مصلحت آميز ابا داشته است، ناگهان با ديدن دختري، چنان همه دين و دنيايش را به باد مي دهد كه گويي همه آن عباداتش هيچ بوده است. علاوه بر اين كه پسر بزرگش، مفسد اقتصادي از كار در مي آيد و دختر بزرگش از خانه مي گريزد تا به زوج دلخواهش برسد. دختر ديگرش كتك خور شوهر است و...

آيا 50سال عبادت و راز و نياز با خداوند باعث شده فرزند حاج آقايي اينچنين مؤمن و معتقد كه به قول خودش از كودكي، راه و رسم درست و طريق دينداري را به پسرش آموخته، نزول خور و باج بگير و قالتاق از آب در آيد؟! آيا ولو در يك صحنه به تماشاگر نشان داده مي شود كه عبادات اين حاج آقا في المثل خالصانه نبوده يا از سر كبر و غرور انجام گرفته و يا داراي كمي و كاستي بوده است؟ آيا نشاني در اين سريال وجود دارد كه حاج آقا فتوحي معتمد يك محل و يك فاميل در طول زندگيش به خطا رفته يا عباداتش ظاهري بوده و يا به عمق مباني مذهبي پي نبرده است؟ آيا در مقابل دينداري سطحي حاج آقا فتوحي (كه هيچگاه در اين مجموعه رؤيت نمي شود) كه به اصطلاح با نم آبي وا مي رود، شخصيت ديندار قرص و محكمي پيش بيني شده كه به مخاطب پاسخ دهد، اين نقص دين نبوده كه چنين انحرافاتي را باعث شده كه اين نقص از اساس همان دينداري ناقص برآمده است؟ آيا كاراكتر دين باور مثبتي در اين سريال وجود دارد كه به نسل جوان الگو دهد كه اگر حاج آقا فتوحي به كژراهه رفت، اين به دليل نفس و ماهيت حاج آقايي او نبوده، بلكه از درك نادرست وي از دين و ايمانش حاصل شده است؟

واقعيت اين است كه به جز چند ديالوگ معدود و الكن، نشانه اي از ناراستي دين و ايمان حاج آقا فتوحي در سريال «ميوه ممنوعه» به چشم نمي خورد. آيا نسل جوان حق ندارد قضاوت كند، اين دين و مذهبي كه حاج آقاهاي 50 سال عبادت كرده با نگاهي، همه دنيا و آخرتشان را از دست مي دهند، ديگر چه گونه آييني است؟

در صحنه اي از قسمت آخر «ميوه ممنوعه» حاج آقا فتوحي عبادات 50-60 ساله اش را به عمارتي كهنه پر از مار و مور تشبيه مي كند! آيا مخاطب اين مجموعه حق ندارد سؤال كند، كجاي آن عبادات شبهه ناك بوده و اشكال داشته كه حاج آقا چنين تعبيري از آن مي كند؟ آيا اين شبهه پيش نمي آيد كه اساس عبادات سنتي داراي اشكال است؟ راستي حاج آقا فتوحي چه كار ممنوعه اي در طول سالها عبادتش انجام داده بود كه حاصلش، ميوه ممنوعه اي همچون جلال شد؟ قطعا پاسخش عشق پيري حاج آقا نيست، چرا كه جلال از سالها پيش از عاشقي جناب فتوحي، بيراهه را برگزيده بوده است.

آيا تداوم اينگونه فيلم ها و سريال ها باعث ايجاد اين توهم خصوصا در نسل جوان نمي شود كه اغلب حاج آقاها، خطاكار و عاشق پيشه و سطحي نگر هستند؟ براستي در اين جامعه ما كوتاهتر از ديوار حاج آقاها پيدا نمي شود؟

اگر براي پرستار و دكتر و معلم و كارگر و كارمند و هر قشر و صنفي كه در فيلم يا سريال مورد انتقاد يا سؤال قرار مي گيرد، انجمن و اتحاديه و كانون و چندين موسسه و نهاد و ارگان وجود دارد كه اعتراض كند، براي توهين به عنوان «حاج آقا» كدام قشر و طبقه و صنف بايستي شاكي شود؟" !

کیهان حاج آقا بازجوی عزیز ام القرا
http://www.kayhannews.ir/860726/14.HTM#other1406
پنجشنبه 26 مهر 1386 - 18 اكتبر 2007

...............


"اسلام محتاج به آرامش است، ما همه اختلافات خودمان را بايد عقلا حل بكنند و نگذارند به سر و صدا و به اختلاف اندازي منتهي بشود. فرضا اگر يك كسي بخواهد يك عملي بكند كه به واسطه او تحريك عواطف را بكند، تكليف ما اين است كه بايد در مقابل آنها، امروز آرامش را حفظ كنيم و سكوت كنيم" !


صحيفه حاج آقا امام سیزدهم - جلد 13- ص
فحات 427 و 428
کیهان حاج آقا بازجوی عزیز ام القرا
http://www.kayhannews.ir/860726/14.HTM#other1402
پنجشنبه 26 مهر 1386 - 18 اكتبر 200

19 October 2007

خود آموز شستشوی "سهم" وارثین امام سیزدهم، با "ابزارهاي نوين" اصول شماره 1 و2 و 3 و4 و5 و27 و 110 و چه و چه قانون (!) اساسی جمهوری (!) پسا نوین مارپيچ

در حاشيه افتتاح نمايشگاه تخصصی



http://www.cyrusnews.com/news/fa/?mi=5&ni=26239
,,,,,,,,,,,,,


" سردار .... فرمانده ناجا... مسوولان كشور را متوجه اين موضوع كرد كه ...از دو هزار ميليارد تومان گردش مالي مواد مخدر در كشور،
يك دلار هم در سال كشف نمي‌شود
كه اين مهم نه تنها مشكلاتي را براي ما ايجاد كرده است،
بلكه در دنيا به پولشويي هم متهم مي‌شويم" !

ایسنا
http://www.isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-1017247&Lang=P
آدينه 27 مهر 1386 - 19 اکتبر 2007
.....................

" سردار ... فرمانده ناجا در حاشيه افتتاح نمايشگاه تخصصي پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي ... خبرداد:
دو برابرشدن جرائم تخلفات... سبقت غير مجاز، سرعت غير مجاز، انجام حركات مارپيچ ...

فرمانده ناجا با اشاره به برخي مشكلات در زمينه ابزارهاي نوين براي كنترل تخلفات در كشور گفت:
متاسفانه برخي دستگاه‌ها اصرار دارند تا به جاي بكارگيري ابزارهاي نوين در اين زمينه
از ابزارهاي چند دهه قبل استفاده شود" !

ایسنا
http://www.isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-1017325&Lang=P
پنجشنبه 26 مهر 1386 - 18 اکتبر 200
7

18 October 2007

خود آموز "انداختن"عكس يادگاري سريال "ما همه اختلافات خودمان را بايد عقلا حل بكنند" و چه و چه قانون (!) اساسی جمهوری (!) شعورامامان شماره 13 و 14

ما همه اختلافات خودمان
را بايد عقلا حل بكنند


امام سیزدهم
http://www.cyrusnews.com/news/fa/?mi=5&ni=26216
................


" عكس يادگاري (یادداشت روز)/

مقام معظم رهبري... مي فرمايند: اگر امت اسلامي به معني واقعي كلمه امت تشكيل شود، استعمارگران و طمع ورزان... را... بسيار مي ترساند...

ما يقين داريم كه در اين ... كارزار... پيروزي با ماست... و در اين هيچ ترديدي وجود ندارد.
فقط بايد «صبر» كرد" !

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
http://www.kayhannews.ir/860726/2.HTM#other200
پنجشنبه 26 مهر 1386 - 18 اكتبر 2007
...............

"به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي، محسن آرمين در تشريح مباحث مطرح شده در جلسه اخير شوراي سياسي اين سازمان، با اشاره به اظهارات اخير رهبر معظم انقلاب ... گفت: سخنان ايشان دقيقا بيانگر همان رويكرد و نگاهي است كه در سال هاي انقلاب به عنوان يك اصل و امري بديهي مورد اتفاق همگان بود.

وي در ادامه با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي در مورد انتخابات مجلس هشتم، گفت: مقام رهبري فرمودند كه «انتخابات مي تواند عرصه ظهور و بروز وحدت، عقلانيت و شعور ملي باشد" !

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
http://www.kayhannews.ir/860726/14.HTM#other1403
پنجشنبه 26 مهر 1386 - 18 اكتبر 2007
…...............

"سريال هاي سيماي جمهوري اسلامي ايران در ماه مبارك رمضان در همايش ماهانه انجمن روزنامه نگاران مسلمان...نقد شد:

- از نظر ساختار و فرم سريال هاي امسال ماه مبارك رمضان يك گام به جلو برداشت...
- در اين سريال ها كمترين چيز اميددهي و ايجاد روحيه به جامعه بود و بيشترين تأكيد بر نفرت و بدي بود...
- هدف اين سريال ها تحذير مردم نسبت به وجود شيطان بود...
- ما تابع نعل به نعل قرآن كريم عمل كرديم!...

گزارش تفصيلي اين جلسه به زودي در صفحه تصوير روز كيهان منعكس خواهد شد" !

کیهان بازجوی عزیز ام القرا

http://www.kayhannews.ir/860726/3.HTM#other314
پنجشنبه 26 مهر 1386 - 18 اكتبر 2007
.....................

"اسلام محتاج به آرامش است، ما همه اختلافات خودمان را بايد عقلا حل بكنند و نگذارند به سر و صدا و به اختلاف اندازي منتهي بشود. فرضا اگر يك كسي بخواهد يك عملي بكند كه به واسطه او تحريك عواطف را بكند، تكليف ما اين است كه بايد در مقابل آنها، امروز آرامش را حفظ كنيم و سكوت كنيم" !

صحيفه امام سیزدهم ( و مخترع قانون اساسی حکومت آخوندی)
جلد 13- صفحات 427 و 428
کیهان بازجوی عزیز ام القرا
http://www.kayhannews.ir/860726/14.HTM#other1402
پنجشنبه 26 مهر 1386 - 18 اكتبر 2007
27 مهر 1386

17 October 2007

خود آموز قر و اطوار پسا جدید "ما... ما..." برای "مذاكره" با "موضع دفاعی" خبرگان (!) و چه و چه قانون (!) اساسی جمهوری (!) آخوندی

اعلام
آمادگی برای مذاكره

چه و چه قانون (!) اساسی جمهوری (!) آخوندی
http://www.cyrusnews.com/news/fa/?mi=23∋=
.............

" جامعه ما... اسلامی ما… جامعه ما… سیاسی‌ ما …سیاسی‌ ما …ما … از دید ما … ما … اپوزیسیون در مقامی نیست كه بتواند ... كمترین شانسی برای براندازی داشته باشد...

اپوزیسیون خارج كشور باید ... از جمله با اعلام آمادگی برای مذاكره، بر رژیم فشار وارد آورد و آن را در موضع دفاعی قرار دهد" !

دکتر حسين با " قر" زاده
آژانس خبری کورش
http://www.cyrusnews.com/news/fa/?mi=2∋=26185
چهار شنبه 25 مهر 1386 – 17 اكتبر
..................

"فالگير قالتاق و شارلاتاني را به دار كشيده بودند
شخصي به او گفت؛ مگر پيش بيني نكرده بودي كه به جايگاه بسيار برجسته و مقام بلندي مي رسي؟...
جواب داد، پيش بيني كرده بودم، اما نمي دانستم بالاي دار است" !

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
http://www.kayhannews.ir/860725/2.htm#other202
چهارشنبه 25 مهر 1386 - اكتبر 2007 –

16 October 2007

خود آموز جلوگیری از جفای خلاف شرع "اهالی (!) شاطر گنبد خارج از کشور" به "سهم" زیبای امام (!) راحل قانون (!) اساسی جمهوری (!) آخوندی

زيباست! انسان معناي «دموكراسي» را<br />مي فهمد

زيباست! انسان معناي «دموكراسي» را
مي فهمد

http://www.cyrusnews.com/news/fa/?mi=5&ni=26169
.........


"آيت‌الله هاشمي رفسنجاني ... گفت: كساني كه اين روزها مخالفت با تحزب را به امام نسبت مي‌دهند، به انديشه‌هاي متعالي آن پير فرزانه جفا مي‌كنند؛ چرا كه كمك مالي ايشان آن هم از سهم امام كه در مصرف آن دقيق و نكته‌بين بودند، نشان مي‌دهد كه ايشان به تحزب بها مي‌دادند

وي با بيان نمونه‌هايي از نقش و حضور مردم در كشورهاي مختلف دنيا گفت:
احزاب وسيله تشكل مردم هستند و مي‌توانند وسيله بقاي حكومت‌ها در نظام‌هاي دموكراتيك باشند...

وي افزود:
كوچك‌ترين تخلف در انتخابات ضدعدالت است
و در نظام اسلامي ما كه تصريح قانون اساسي است، تخلف از قانون، خلاف شرع و گناه محسوب مي‌شود" !

ایسنا

http://www.isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-1015515&Lang=P
>دوشنبه 23 مهر 1386 - 15 اكتبر 2007 -
.......................
جلوگیری از جفای خلاف شرع

"در حومه شهرستان مشكين شهر و در دامنه هاي صعب العبور سبلان، روستايي هست به نام «شاطر گنبد»
كه سه نفر جمعيت دارد،
«خانواده» اي هستند كه دردل طبيعت روزگار مي گذرانند،

هنگامي كه فصل سرما فرا مي رسد و برف، سبلان را سپيدپوش مي كند، دسترسي به شاطر گنبد بسيار مشكل مي شود.

بخشدار مشكين شرقي مي گفت، در انتخابات 24 آذر 85 كه اكيپ انتخاباتي بخش، براي اخذ راي به اين روستا رفته بود، به علت مسدود شدن جاده، بچه ها نتوانستند با اتومبيل به راهشان ادامه دهند و پياده، راهي شاطر گنبد شدند و راي آن سه نفر اخذ شد تا نكند عده اي هرچند معدود، از ايفاي نقش در جامعه و حكومت خويش باز مانند.
زيباست! انسان معناي «دموكراسي» را مي فهمد" !

کیهان بازجوی عزیز ام القرا

http://www.kayhannews.ir/860712/12.htm#other1200

پنجشنبه 12 مهر 1386 - 4 اكتبر 200
7

15 October 2007

کشف دوا و درمون "کوررنگي" لیسندگان "آن جا" ی اصول شماره 1 و2 و 3 و4 و5 و27 و 110 و چه و چه قانون (!) اساسی جمهوری (!) آزادي (!) بيان

ان دازه هاي ازادی بیان آغ مولا


گفت آقای بهنود شما خیلی باهوشید.... دکتر بهشتی خیلی باهوش بود...
گفت شما این‌جا تشریف داشته باشید. من زنگ می‌زنم به پاریس. شام خدمتتان می‌خوریم بعد جواب می آيد . این را من با نظر مثبت به ایشان منتقل می‌کنم. شاید... دست‌خطی بنویسند و اجازه دهند و روزنامه‌ها با دست‌خط مبارک ایشان دربیاید
بعد نشستیم شام خوردیم و نماز خواند.
همه هم پشت سرش نماز خواندند.

حاج آقا بهنود، حکیم باشی "خارج از کشور" عالیجناب سرخ ریش و شرکا
http://www.cyrusnews.com/news/fa/
...............................................................................


"اندازه هاي آغ مولا /
سفر بهجت اثر آقاي احمدي نژاد به نيويورک هر چه مي گذرد از ابعادش کاسته نمي شود ... اما باز اين هم مشکل ما نيست. مشکل آن جاست که چرا اين گروه تصوري از آزادي بيان ندارند. تصوري ندارند که نمي ‏توان روز روشن در مقابل اين همه دوربين گفت ما همجنس گرا نداريم و بعدش تکذیب کرد . لابد فکر می کنند روزنامه های آن جا هم وقتی توضیح مشاور رسانه ای رسید مجبورند آن را در صفحه اول چاپ کنند وگرنه به يک امضاي آقاي مرتضوي به ‏عدم واصل خواهند شد.‏
و اين مغالطه و معوج بودن شناخت منحصر به اين ها نيست. اصولا کساني که مبتلا به کوررنگي هستند قرار نيست جز ‏سياه و سفيد را ببينند. مثال ديگر...
راهش آن است که مشاوران رییس جمهور ... کمی ذهن بسوزانند و اصولا دریابند امری به نام ازادی بیان در جهان هست. روزنامه هائی هستند و آمریکا تنها کشور جهان است که از ابتدای خلقتش روزنامه ها آن چا ازاد بودند" !

حاج آقا بهنود؛ حکیم باشی"خارج از کشور" عالیجناب سرخ ریش و شرکا
" . و ز"
http://www.roozonline.com/archives/2007/10/post_4330.php
دوشنبه 23 مهر 1386 [2007.10.15
............................


گروهی درست کرده بودیم به‌عنوان اعتصاب... این بود که بچه‌ها رفتند در اعتصاب...
بختیار یک روز من را دعوت کرد به خانه اش و گفت من نخست‌وزیری را قبول کردم شما هم بروید روزنامه‌یتان را دربیاورید. رادیو تلویزیون هم شروع کند از اعتصاب بیاید بیرون. چون ما در اعتصاب بودیم... ماها هوادار انقلاب بودیم. آقای بختیار گفت از اعتصاب دربیایید. آزادی می‌خواستید این هم آزادی. ۳۹ روز قبل از انقلاب بود. روز پنج‌شنبه‌ای بود...

صبح جمعه آقای دکتر بهشتی من را دعوت کرد ... من هم رفتم.
گفت این خبر چیست؟
گفتم هیچی. این‌ها سانسور را برداشتند. خوب شد دیگر. ما هم راحت شديم حالا اخبار مربوط به انقلاب را چاپ می کنيم و مردم از وقايع با خبر می شوند .
گفت نه عزیزم، اعتصابات سراسری ست در کشور. شما هم جز این‌ها هستید. بالاخره انقلاب رهبری دارد.... شما از اعتصاب در نیائید... اعتصاب یک پیکره‌ی به هم پیچیده‌ای است که یک جایش خراب شود همه‌اش خراب می‌شود. ... اگر مطبوعات دربیاید ممکن است که رهبر تحریم کند. خیلی برای شما بد می شود.... شنبه مطبوعات در بیاید معنی‌اش این است که آزادی مطبوعات را بختیار داده.
گفتم خب داده دیگر. آخر این جزو شرایطش است. سانسور را برداشته است. ما هم که می‌خواهیم سانسور برداشته شود. شما هم که می‌خواهید انقلاب کنید. خب خیلی خوب است دیگر. این همه باید ناز بی‌بی‌سی را بکشید. روزنامه‌ها در می‌آیند کارتان را انجام می‌دهند...
گفت آقای بهنود شما خیلی باهوشید.... دکتر بهشتی خیلی باهوش بود...

گفت شما این‌جا تشریف داشته باشید. من زنگ می‌زنم به پاریس. شام خدمتتان می‌خوریم بعد جواب می آيد . این را من با نظر مثبت به ایشان منتقل می‌کنم. شاید... دست‌خطی بنویسند و اجازه دهند و روزنامه‌ها با دست‌خط مبارک ایشان دربیاید

بعد نشستیم شام خوردیم و نماز خواند. همه هم پشت سرش نماز خواندند.

خلاصه خبر را داد و گزارش‌ها را گرفت. آمد گفت الحمدالله، الحمدالله یک نماز شکری بخوانیم، اجازه فرمودند مطبوعات منتشر شود.

آخر شب شده بود و حکومت نظامی بود ولی دکتر بهشتی چندين کارت مجاز حکومت نظامی داشت ... و هر کس را می خواست با يکی از ماشين های کارت دار می فرستاد و مرا هم فرستاد .

خلاصه جمعه فردايش پيام آقا را فرستادند برای مطبوعات و روزنامه‌ها هم از خدا خواسته. صفحه‌ی اول عکس بزرگ اجازه‌ی رهبر.

صبح‌اش دکتر بختیار به من تلفن کرد. گفت من متاسفم برای شما. برای خودتان یک آقا بالاسر دیگر درست کردید . من دلم می‌خواست شما آزاد باشید...

اهمیت حرفی را که بختیار زد نفهمیدم.
باید می‌گذشت
سه ماه بعدش،
حمله به دفاتر ما شروع می‌شد،
حمله به آیندگان شروع می‌شد
تا ما می‌فهمیدیم" !

حاج آقا بهنود، حکیم باشی "خارج از کشور" عالیجناب سرخ ریش و شرکا
http://www.ghasedakonline.com/article.php?aid=74
قاصدک

14 October 2007

برنده متعٌهد جايزه نوبل راستين اصول شماره 1 و2 و 3 و4 و5 و27 و 110 و چه و چه قانون (!) اساسی جمهوری (!) ايراني الاصل (!) آحوندی

با التماس دعای انتخواباتی
http://www.cyrusnews.com/news/fa/?


" دوريس لسينگ نويسنده ايراني الاصل انگليسي،
در ميان نامزدهايي از كشورهاي آمريكا، فرانسه، ايتاليا، استراليا، كره جنوبي و مكزيك برنده جايزه نوبل ادبيات سال 2007 شد...

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي:
مستند سازي در معناي راستين و متعهدانه خود، يعني
شورش در برابر جهاني
كه منكر و پرده پوش
حقیقت است !

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
http://www.kayhannews.ir/860722/3.HTM#other309
يكشنبه 22 مهر 1386 - 14 اكتبر 2007
.................

"حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با اشاره به انتخابات مجلس هشتم در اواخر امسال، تصريح کردند:

انتخابات مي‌تواند عرصه ظهور و بروز وحدت، عقلانيت و شعور ملي باشد... بنابراين اين مساله يک امتحان الهي است" !

ایسنا
http://www.isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-1014025&Lang=P
شنبه 22 مهر 1386 - 13 اكتبر
2007
...................

"
از يك آدم دزد و شارلاتان پرسيدند آيا از خودت بي پدر و مادرتر ديده اي؟ و يارو جواب داد؛ آنهايي كه مرا مي شناسند و هر وقت با من روبرو مي شوند مي گويند التماس دعا" !

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
http://www.kayhannews.ir/860722/2.htm#other201
يكشنبه 22 مهر 1386 - 14 اكتبر 200
7

13 October 2007

"انرژی وصف نشدنی" کمپین مداحان بیت رهبری(!) و اصول شماره 1 و2 و 3 و4 و5 و27 و 110 و چه و چه قانون (!) اساسی جمهوری (!) آخوندی

با يك میلیون امضا و یک كليك
استخاره کنید

http://www.cyrusnews.com/news/fa/?


از صبح توی محوطۀ ساختمان همهمه ای برپاست. همۀ زنان ساختمان در حیاط جمعند. هر کس کاری انجام می دهد.رامین مولائی یکی حلوا درست می کند، یکی نان ها را قسمت می کند، دیگری قابلمۀ آش رشته را روی اجاق بار می گذارد. هر کس به سهم خودش و به قدر بضاعتش کمک می کند تا مراسم افطاری امشب به خوبی برگزار شود…

صدای ربنای شجریان از بلند گوهای مسجد امیر المومنین به گوش می رسد و مهمان ها کم کم از راه می¬رسند…

صدای اذان که طنین انداز شد در دلم با خدا حرف می زدم... که یکی از زنان همسایه صدایم زد: « خانم حسینی شما دختر حاج آقا حسینی هستید که مداح اهل بیت اند؟ حاج آقامون خیلی از پدرتون تعریف می کنن..... راستی این برگه ها چی بود که داشتید درباره اش صحبت می کردید؟...». طبق معمول همیشه با یک انرژی وصف نشدنی شروع کردم به توضیح دادن. وقتی صحبت هایم تمام شد بیانیه را نشانش دادم و گفتم:
« این هم بیانیه ماست، بخونید و اگه تمایل داشتید امضاء کنید».

در حالی که شگفت زده نگاهم می کرد بیانیه رو کنار زد و گفت: «خانم حسینی شما دیگه چرا؟ شما که متعلق به یک خانوادۀ مذهبی هستید؟! شما چرا اسلام ستیز شدید؟»

خندیدم و گفتم: «کدوم یک از حرفهای من مغایر اسلام بود!؟ شما که حتماً آیت الله صانعی را می شناسید. ایشان هم از مطالبات برابری خواهانه زنان دفاع کرده اند. در ضمن اسلام یک سری احکام امضایی دارد که باید مطابق با شرایط روز اجتماع تغییر کند. به نظر شما زنی که در قرن بیست و یکم زندگی می کند، در همۀ عرصه های اجتماعی حضور دارد و به استقلال اقتصادی رسیده است با زنی که صدر اسلام در عربستان زندگی می کرد، در یک سطح از خواسته و توانایی قرار دارد و همان احکام در موردش باید اجرا بشود؟! »

لبخند معنی داری زد. بیانیه را از دستم گرفت و گفت : «بزار دوباره بخونمش ... راستی خودکار ندارم، خودتون خودکار دارید؟!»...

کمپین مطالبات "تغییر(!) برای برابری (!)" یک میلیون امضا
http://www.we4change.info/spip.php?article1134
سه شنبه 17 مهر 1386 - 9 اكتبر 2007
........................


"خانمی با چادر پیش من و عده¬ای از دوستان آمد
و خواست که چیزی را
به نام کمپین یک میلیون امضا را ا
امضا کنیم...
اگر مردان در این مسائل به جامعه فعال زنان کمک نکنند، به همه ی جامعه آسیب وارد می شود"!

آخوند ابطحی جونیور
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146308999
14 مهر 1386 - 6 اکتبر 2007
.......................


" با يك كليك استخاره کنید /
استخاره براي رفع ترديد در انجام كاري است كه شرعا و عقلا خوب است"!

سايت آيت الله حاج شيخ يوسف صانعىِ
http://www.saanei.org/page.php?pg=istikhara〈=fa
http://www.saanei.org/page.php?pg=showbaztab&id=41〈=fa

11 October 2007

خود آموز "بدون توضیح " قر و قنبیل "نزدیکی" با جانوران "مزرعه" اصول شماره 1 و2 و 3 و4 و5 و27 و 110 و چه و چه قانون (!) اساسی جمهوری (!) آخوندی



"شورای همآهنگی همبستگی ملی ایرانیان («هما») بیانیه‌ای صادر كرد كه از دید من
با اهداف و خصوصیت ... دموكراسی و حقوق بشر تباین داشت...
و به این دلیل من از عضویت این شورا استعفا كردم" !

حسین با "قر" زاده
ایران "امروز (!)"
سه شنبه 17 مهر 1386 – 9 اكتبر 2007
http://www.iran-emrooz.net/index.php?/politic/more/14389/
...................


"هیئت رییسه محترم شورای‌ هم‌آهنگی همبستگی ملی ایرانیان،

در بیانیه اخیر این شورا
«هر نوع تلاش و توجیهی برای نزدیکی یا آشتی با رژیم
... ضد منافع مردم میهن ما»

اعلام شده است


این امر با خصوصیت بنیادین یك جنبش همبستگی در تضاد است
و از این رو من از عضویت در شورای همآهنگی استعفا می‌دهم " !

حسین با "قر" زاده
ایران "امروز (!)"
http://www.iran-emrooz.net/index.php?/politic/more/14389/
28 سپتامبر 2007 - 6 مهر 1386

10 October 2007

خودآموز مقایسه "جیب" دانشجویان و "جای مانور" خبرگان (!) اصل یکم و چه و چه قانون (!) اساسی جمهوری (!) بي سابقه (!) امام (!) سیزدهم ""مزرعه" جانوران

سه دهه قرن از پيروزي (!) انقلاب (!) مي گذرد
http://www.cyrusnews.com/news/fa/?mi=5&ni=26035
...................

"تحريف انقلاب .../

سه دهه از پيروزي انقلاب اسلامي ايران مي گذرد... اما متاسفانه ... يكي از اساتيد علوم سياسي دانشگاه مفيد قم ... از دانشجويان خود مي خواهد،
داستان «قلعه حيوانات» نوشته «جرج اورول» را براساس انقلاب اسلامي ايران بازنويسي كنند!...
نام اصلي اين كتاب «مزرعه حيوانات» است
كه در ايران به «قلعه حيوانات» مشهور شده و ... تاكنون به ده ها زبان ترجمه و ميليون ها نسخه از آن
چاپ و به فروش رسيده ...
اين سؤال مطرح است كه
آيا تنها داشتن مدرك براي هدايت افكار و انديشه هاي جوانان اين مرز و بوم كافي است؟

شرح اين هجران و اين خون جگر
اين زمان بگذار تا وقتي دگر" !

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
http://www.kayhannews.ir/860718/14.HTM#other1409
چهارشنبه 18 مهر 1386 - 10 اكتبر 2007
.................................


"صداها را بشناسيد (يادداشت روز) /

مرحوم احسان طبري عضو مركزيت حزب توده و از تئوريسين هاي بلندآوازه ماركسيسم در آكادمي علوم شوروي سابق...
نكته هاي شنيدني و درس آموزي داشت كه نگارنده در همين نوشته
از جناب آقاي محسني اژه اي وزير محترم اطلاعات درخواست مي كند نوارهاي صوتي ضبط شده از اين گفت وگوها را
- كه احتمالا بيش از 100 ساعت است و قاعدتا بايد در اختيار وزارت اطلاعات و يا اطلاعات سپاه باشد-
پياده كرده و در اختيار افكار عمومي قرار دهند…

مرحوم طبري مي گفت؛ حضرت امام (ره) … با برپايي رفراندوم، انتخابات خبرگان قانون اساسي و تاييد آن با رأي مردم
كه مخصوصا تعيين نوع نظام با آراي مردم
در همه دنیا
بي سابقه
بود
جايي براي
مانور دموكراسي
مورد ادعاي غرب باقي نگذاشته بود...

صبح روز دوشنبه در جريان سخنراني آقاي دكتر احمدي نژاد در دانشگاه تهران
گروهي از دانشجويان
با برنامه ريزي قبلي
براي اعلام مخالفت با ايشان گرد آمده بودند …
حضرت امام (ره) در اين موارد خطاب به تحريك كنندگان مي فرمودند؛
«شما براي آمريكا كار مي كنيد، آدم هاي غيرعاقلي نيستيد كه بيخودي براي آمريكا كار كنيد، نخير، آدم هاي عاقلي هستيد، جيبتان را آنها پر مي كنند»!

بازجوی عزیز ام القرا
کیهان بازجوی عزیز ام القرا
http://www.kayhannews.ir/860718/2.htm#other200
چهارشنبه 18 مهر 1386 - 10 اكتبر 2007

09 October 2007

خود آموز «شرافت و منافع ملي» (!) مزیٌن به اصول شماره 1 و2 و 3 و4 و5 و27 و 110 و چه و چه قانون (!) اساسی جمهوری (!) آخوندی

http://www.cyrusnews.com/news/fa/?

"انتقاد و اختلاف، مرزبندي سياسي ... رفتارهايي كاملاً عادي در حوزه عمل سياسي است...
ولي مواردي را مي توان يافت كه ... كساني فقط به قصد ضربه ز دن به حريفي كه بقاي او را نمي پسندند، از هر ابزار و شيوه اي استفاده مي كنند...
در عالم سياست، آنچه اين فرآيند بي پايان درگيري و مخاصمه را مهار مي كند مفهوم «شرافت و منافع ملي» است...
رئيس جمهور ايران
با حضور در دانشگاه، كلمبيا
به دفاع از منافع و شرافت ايرانيان پرداخت"!

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
http://www.kayhannews.ir/860717/2.htm#other200
سه شنبه 17 مهر 1386 - 9 اكتبر 2007
...........................

" شخصي كه به ديدن «برناردشاو» رفته بود ... ديد كه شاو در دفتر كارش نيست
روي ميزي كه گردوخاك گرفته بود با انگشت نوشت «خر» و فردا به برناردشاو زنگ زد
و گفت
ديروز آمدم تشريف نداشتيد
برناردشاو گفت: بله، كارت ويزيت شما را روي ميزم مشاهده كردم"!

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
http://www.kayhannews.ir/860717/2.htm#other201
سه شنبه 17 مهر 1386 - 9 اكتبر 2007

08 October 2007

خودآموز جدیدترین مباحث اصلاحات (!) اصول شماره 1 و2 و 3 و4 و5 و27 و 110 و چه و چه قانون (!) اساسی جمهوری (!) آخوندی

کاریکاتوریست
" عده ای از دوستانم در قم ... در مباحث مختلف مورد نیاز ایران و دنیا تحقیقات دینی روشنفکرانه ای انجام داده اند... تحقیق های دینی جدی در مسائلی مثل: حقوق زنان، شبیه سازی، کنترل اولاد، تروریسم، خشونت و بی رحمی و مجازاتهای سخت دیگر ... و نتایج خوبی برای راهگشایی در این مسایل از نقطه نظر عمیق دینی ارائه کرده اند ...
که تخصصی است... بسیار می تواند مفید باشد... و ... می تواند به صلح بین المللی کمک کند" !

آخوند ابطحی جونیور (به زعم خودش: توپولی )
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146309032
15 مهر 1386 - 7 اکتبر 2007
...............................

"یک سال پیش ... خانمی با چادر پیش من و عده¬ای از دوستان آمد و خواست که چیزی را به نام کمپین یک میلیون امضا را امضا کنیم...
اکنون آن¬چه مهمتر از کمپین است، توجه بیشتر به حقوق زنان است...
فقها به¬جای مباحث غیرضروری و تکراری می¬توانند راه های شرعی را ولو از باب عنوان ثانوی پیدا کنند تا هم زنان به حقوق خودشان برسند و هم جامعه¬ی عادلانه¬ای داشته¬باشیم...
لایحه¬ی حمایت از خانواده که اخیراً به مجلس رفته نگرانی زنان را افزون¬تر کرده است. در این لایحه مردان برای ازدواج مجدد نیاز به اجازه همسر اول ندارند و نیز در ازدواج موقت نیاز به ثبت آن در محضر نیست. هر دو نکته می¬تواند به صورت جدی بنای خانواده را سست کند و راه را بر مردان مسئولیت نشناس و هوسران باز کند.
اگر مردان در این مسائل به جامعه فعال زنان کمک نکنند، به همه¬ی جامعه آسیب وارد می شود.
خدا کند نمایندگان مجلس ... اهتمام کنند و با عدم تصویب این بندها رفع نگرانی از جامعه¬ی خانواده مدار ایرانی کنند" !

توپولی (به زعم یک کاریکاتوریست "تبعیدی": سید الماله کشین)
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146308999
14 مهر 1386 - 6 اکتبر 2007
.................

کاریکاتوریستی که
به "توپولی" میگه "سيدالماله کشين"
مثل ا.ن آقا، هم از " . و ز " مواجب میگیره و هم از رادیو " . و . و نه "
لاکن عکس امام راحل اصل یکم قانون (!) اساسیمونو نمیکشه .
که مبادا مواجب " . و . و نه " و " . و ز " ش چه و چه بشه

دارالترجمه زبان یاجوج و ماجوج
http://www.cyrusnews.com/news/fa/?mi=5&ni=25982

07 October 2007

خودآموز سانسور تصورات و تخیلات و نا گفته ها عطف به عمٌامه مبارك مخترعین اصول شماره 1 و2 و 3 و4 و5 و27 و 110 و چه و چه قانون (!) اساسی آخوندی

http://www.cyrusnews.com/news/fa/?
........


" در بلوار اميركبير، پارك كوچكي وجود دارد كه شهرداري وسايل ورزشي در آنجا نصب كرده است.
خانم هايي كه مي خواهند از اين وسايل استفاده كنند در معرض ديد نامحرمان قرار دارند…
...رامین مولائی ...2 و 3 و4 و5 و27 و 110 و چه و چه قانون (!) اساسی آخوندی
از مسئولين امور شهري مي خواهيم به اين مسئله رسيدگي كنند"!

کیهان بازجوی عزیز امٌ القرا
http://www.kayhannews.ir/860715/2.htm#other204
يكشنبه 15 مهر 1386 - 7 اكتبر 2007
.....................

"در اين مسجد كه از مساجد بزرگ و معروف تهران است همه ساله يكي از فقهاي برجسته و صاحب نفس مراسم ويژه احيا را برپا مي دارد …
امسال هم مانند سال هاي گذشته، سخنران قبل از مراسم يكي از مسئولان محترم نظام بود...
اما... حيرت انگيز و تاسف آور بود اين كه
سخنران محترم در تمامي طول سخنراني خود طي اين سه شب،
درباره اصلي ترين خبر اين روزها
يعني حضور حماسي رئيس جمهور كشورمان در نيويورك حتي يك كلمه نيز بر زبان نياورد...

اگر به تمامي مواضع احمدي نژاد در نيويورك و يا بخشي از آن اعتراض داريد،
بفرماييد كه كدام بخش از مواضع ايشان براي شما و دوستانتان ناخوشايند بوده است؟
دفاع از اسلام؟
حمايت از مواضع نظام؟
خروش منطقي عليه صهيونيسم؟
تاكيد بر راه مبارك امام (ره) و خلف شايسته آن بزرگوار؟...
اگر هيچيك از اين موارد مورد اعتراض شما نيست- كه نيست- پس مسئله چيست؟" !

حسين شريعتمداري، بازجوی عزیز امٌ القرا
کیهان بازجوی عزیز امٌ القرا

http://www.kayhannews.ir/860715/2.htm#other205
................

"كافي شاپي به نام ف در خيابان ديباجي جنوبي وجود دارد
كه دختران و پسران با وضع آنچناني به آنجا رفت و آمد مي كنند.
متأسفانه نيروي انتظامي تاكنون هيچ اقدامي در اين زمينه انجام نداده است" !

کیهان بازجوی عزیز امٌ القرا
http://www.kayhannews.ir/860715/2.htm#other204
يكشنبه 15 مهر 1386 - 7 اكتبر


06 October 2007

فستیوال موسیقیایی اصلاحات (!) اصول فیلارمونیک شماره 1 و2 و 3 و4 و5 و27 و 110 و چه و چه قانون (!) اساسی جمهوری (!) ناكوك

http://www.cyrusnews.com/news/fa/?


فستیوال موسیقیایی اصلاحات (!) اصول فیلارمونیک شماره 1 و2 و 3 و4 و5 و27 و 110 و چه و چه قانون (!) اساسی جمهوری (!) ناكوك
"پيكر نحيف و ضعيف موسيقي كشورمان اين روزها شرايط سختي را مي گذراند...
سازهاي ناكوك عده اي از دست اندركاران و همچنين آثار ضعيف برخي موسيقي دان ها (بخصوص آثار به اصطلاح "آن طرف آبي") فضا را براي فعاليت موسيقي دان هاي متعهد و ملي كشورمان
بسيار
سخت
كرده است...

گفتگويي با دكتر ... انجام داده ايم
كه در ادامه مي خوانيد:
.........

¤ موسيقي امروز ما تا چه حد در ذائقه شنيداري مردم جاباز كرده و چه قدر تمايل به شنيدن آن وجود دارد؟

- اين ارتباط مستمر وجود نداشته تا بتوانيم شنونده هاي آثارمان را بسنجيم... تنها منبع شنيداري رسمي داخل كشور راديو و تلويزيون است كه موسيقي را به طور جدي پخش نمي كنند.

¤ وقتي مي گوييد تلويزيون به طور جدي به موسيقي نمي پردازد منظورتان چيست؟

-... در صدا و سيما به گونه اي مشغول هدايت جريان موسيقي هستند كه به نظر مي رسد اصلاً هيچ اطلاعي از جريانات موسيقي در جامعه ندارند

¤ آيا دليل چنين رويكردي را مي توان در روشن نبودن خط قرمزها جستجو كرد؟ و آيا اصلاً خود شما به وجود خط قرمزها اعتقاد داريد؟

- آن خط قرمزهايي كه وجود دارد عملاً به موسيقي اين مملكت لطمه مي زند. در اصل، آن موسيقي كه نظام اسلامي آن را قبول ندارد. احتياجي به اجازه انتشار احساس نمي كند. چنين آثاري به طور 42 ساعته از طريق شبكه هاي ماهواره اي، اينترنت و لوح هاي فشرده در حال پخش هستند... موسيقي هاي آنچناني كه نياز اجازه كسي ندارند. شما هر روز مي بينيد كساني كه حتي نمي شود اسم شان را هنرمند گذاشت آثارشان از شبكه هاي مختلف ماهواره اي به خورد جوان هاي ما داده مي شود...

¤ اين جدي گرفته نشدن مسئله موسيقي در جامعه چه پيامدي دارد؟

- الآن چه چيزي به عنوان ابزار تهاجم فرهنگي عليه جوان هاي ما مورد استفاده قرار مي گيرد. به طور قطع اولين اش موسيقي است. اين قيافه ها و لباس ها مدل هايي كه مي بينيد از كجا آمده؟ اينها همان مدل هاي پوشش و ظاهري موسيقي دان هاي غربي است. اين موضوع نشان مي دهد كه آنها در معرفي فرهنگ خودشان موفق عمل كرده اند

¤ در حال حاضر وضعيت را براي جوان هايي كه مي خواهند به صورت حرفه اي وارد موسيقي شوند چگونه مي بينيد؟

- متأسفانه وضعيت خوبي براي فعاليت جوان ها وجود ندارد. اقتصاد موسيقي ورشكسته شده... و استعدادهاي جوان ها به شدت هرز مي رود... و اين بسيار خطرناك است. چرا كه خواسته يا ناخواسته به سمت جرياني كشيده مي شوند كه موسيقي زيرزميني نام دارد؛ يا سر از دبي درمي آورند و يا حتي پاي شان به مجالس لهو ولعب باز مي شود.

¤ فضاي موسيقي زيرزميني داخل ايران تا چه حد از جريان موسيقي زيرزميني غرب تأثير گرفته است؟

- متأسفانه در خارج از كشور موسيقي زيرزميني فضاي بسيار آلوده اي دارد... ارتباطات با جنس مخالف نيز بدون كمترين قيد و بندي وجود دارد. به تازگي نيز افرادي كه فكر مي كنند فضايي براي بيان ايده هاي شان در جامعه وجود ندارد به حوزه موسيقي زيرزميني رو آورده اند؛ كه متأسفانه آثارشان آرام آرام دارد فضاي بي ادبانه اي به خودش مي گيرد.

¤ از نظر آموزشي وضعيت موسيقي كشورمان را چگونه مي بينيد؟

- از نظر آموزشي هم شاهد فضاي خوبي نيستيم. بسياري از مراكز آموزش موسيقي در داخل كشور
به هيچ عنوان صلاحيت تدريس موسيقي ندارند"!

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
http://www.kayhannews.ir/860714/9.htm
شنبه 14 مهر 1386 - 24 رمضان 1428 - 6 اكتبر
2007

05 October 2007

خود آموز آخرین فرصت دعا به جان مخترعین اصول شماره 1 و2 و 3 و4 و5 و27 و 110 و چه و چه قانون (!) اساسی جمهوری (!) آخوندی

http://www.cyrusnews.com/news/fa
..........


"حجت‌الاسلام والمسلمين مهدي كروبي دبيركل حزب اعتماد ملي... در حاشيه راهپيمايي روز قدس … تاكيد كرد:
گرچه نمي‌توان تاثير تحريم‌ها روي برخي از فعاليت‌هاي اقتصادي را ناديده گرفت اما بايد … ابراز اميدواري كرد
كه اظهارات وزير خارجه فرانسه بلوف سياسي وشعار تو خالي باشد" !

ایرنا
http://www2.irna.ir/fa/news/view/line-5/8607138586144539.htm
آدينه 13 مهر 1386 - 5 اکتبر 2007
..........

"رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام ... آيت‌الله هاشمي رفسنجاني خطيب نماز جمعه‌ ... در ادامه سخنان خود در خطبه‌هاي نماز جمعه‌ اين هفته تهران
با بيان اين‌كه " امروز شرايط ويژه‌اي در كل دنيا در حال رخ دادن است" افزود...
شكست حمله اسرائيل به مردم لبنان يك جرقه‌ بزرگي بود
كه خبر از آتشفشان‌هاي جديدي در منطقه داد.
البته نبايد فكر كنيم كه آمريكا اين شرايط را ناديده مي‌گيرد.
خطيب نماز جمعه‌ اين هفته‌ تهران هم‌چنين روز جهاني كودك و روز جهاني سالمندان را گرامي داشت و افزود: اين دو قشر احتياج به پشتيباني و مراقبت بسيار دارند.

ایسنا
http://www.isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-1009789&Lang=P
آدينه 13 مهر 1386 - 5 اکتبر 2007
..................................

"امشب آخرین شب قدر است وآخرین فرصت دعا" !

ابطحی جونیور ( به زعم خودش: نوپولی)
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146309025
پنج شنبه 12 مهر 1386 - 4 اکتبر 2007

04 October 2007

خود آموز "جنبش" حيرت‌آور پيچيدگي‌های اصلاحات (!) اصول شماره 1 و2 و 3 و4 و5 و27 و 110 و چه و چه قانون(!) اساسی جمهوری (!) دوغ دوغستا ن

میراث راحل ره

جمهوری اسلامی
http://www.cyrusnews.com/news/fa/?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


وصیت نومچه سياسي الهي امام سیزدهم<br />کیهان بازجوی عزیز ام القرا

" اگر بفهميم اين مقاصدي كه انبياء داشتند
و آن كارهايي كه انبياء كردند
و آن كارهايي كه در صدر اسلام واقع شده است
چه جور بوده است
براي ما سهل مي شود،
يعني خوف از بين مي رود، تلخي مبدل به لذت مي شود" !

وصیت نومچه سياسي الهي امام سیزدهم
کیهان بازجوی عزیز ام القرا
http://www.kayhannews.ir/860712/14.HTM#other1406
پنجشنبه 12 مهر 1386 - 4 اكتبر 2007
.........................


"دكتر سيد محمد خاتمي – رييس جمهور سابق كشورمان ...
در جوار حرم مطهر امام راحل (ره) ...
با اشاره به پيچيدگي‌ها و حيرت‌آور بودن نظام هستي گفت:
در اين جا خداي پيامبران از خداي فيلسوفان جدا مي‌شود ... حتي خداي ارسطو به جزئيات علم ندارد اما خداي پيامبران ... به همه چيز آگاهي دارد...
رييس‌جمهور سابق كشورمان ... گفت:
تلاش كنيم كه... ميراث بزرگ امام (ره)‌ يعني ... روز قدس ... را با شكوه برگزار كنيم" !

ایسنا
http://www.isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-1008965&Lang=P
چهار شنبه 11 مهر 1386 - 3 اكتبر 2007
.........................


"علی اصغر حاج سید جوادی :
جنبش به
جمهوری اسلامی رأی مثبت می دهد" !

روزنامه کیهان
(مصادره شده توسط حاج آقا عینک شکلاتی بنیاد باران اصلاحات تمدن ها)
9 فروردین 1358 - 29 مارس 1979



03 October 2007

خود آموز جنبش (!) جهانی (!) جمهوری (!) حاج سیٌد کرکسهای حکومت آخوندی، که تا بگی "هچچی"، عینهو طوطی"سر (!) گشاده" تر میزنن: 28 مرداد 1332-1953 قمری

اون هایی که می دونن
و اون هایی که نمی دونن اوایل انقلاب واقعا چه اتفاقایی افتاده
http://www.cyrusnews.com/news/fa/?
........................


"نامه سرگشاده علی اصغر حاج سید جوادی
به رئیس دانشگاه کلمبیا
آقای رئیس دانشگاه!
نسبت هائی را که شما به محمود احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور ایران و مدعو دانشگاه کلمبیا دادید موجب شگفتی و یا خرسندی خاطر من نشد. زیرا....
طبق اصل اول و اصل دوم و اصل سوم و اصل چهارم و اصل پنجم
و اصل بیستم و اصل بیست و یکم و اصل بیست و چهارم
و اصل پنجاه و هفتم
واصل صد و ده قانون اساسی جمهوری اسلامی... آقای رئیس دانشگاه کلمبیا! دولت شما در سال ۱۳۳۲-۱۹۵۳ حق آزادی و دموکراسی را با کودتا از مردم ایران سلب کرد.... آقای رئیس دانشگاه ! ... آقای رئیس دانشگاه ! ... آقای رئیس دانشگاه! دموکراسی شما ... همان اندازه برای آینده مردم آمریکا خطرناک است که رژیم ولایت فقیه برای مردم ایران.

عصر نو
http://asre-nou.net/1386/mehr/8/m-name-sargoshade.html
يکشنبه 8 مهر ۱۳۸۶ - 30 سپتامبر 2007
.........................

" دیگه برام تعجبی نداره اگه خیلی از این افراد حرف از اصلاحات درون سیستم ایران رو اینقدر بد می دونن و استدلال می کنن که تو "رژیم جانی ها" اصلاحات غیر ممکنه...
آیا راهی وجود داره برای آگاه کردن آدم ها و مخصوصا نسل من و بعد از من درباره تاریخ معاصر ایران (مشخصا انقلاب و سال های اول انقلاب)، آدم هایی که لزوما جزو هشت میلیون ایرانی ای نیستن که به اینترنت دسترسی دارن؟ آیای راهی هست برای پر کردن این شکاف بین نسل ها، بین اون هایی که رفتن و اون هایی که موندن، اون هایی که می دونن و اون هایی که نمی دونن اوایل انقلاب واقعا چه اتفاقایی افتاده؟ "

وبلاگ "خورشید خانم"
(که به خیال خودش کلٌ آرشیوشو کشونده زیر چادر چاقچور"ابر")
http://www.khorshidkhanoom.com/archives/002204.php
26 اردییهشت 1386- May 16 2007
.....................

" امام می آید، با صدای نوح، با طیلسان و تیشه ابراهیم، با عصای موسی، با هیات صمیمی عیسی و با کتاب محمد و دشتهای سرخ شقایق را می پیماید و خطبه رهایی انسان را فریاد می کند. وقتی امام بیاید دیگر کسی دروغ نمی گوید. دیگر کسی به در خانه خود قفل نمی زند، دیگر کسی به باجگزاران باجی نمی دهد، مردم برادر هم می شوند و نان شادی شان را با یکدیگر به عدل و صداقت تقسیم می کنند. دیگر صفی وجود نخواهد داشت، صف های نان و گوشت، صف های نفت و بنزین، صف های مالیات، صف های نامنویسی برای استعمار، و صبح بیداری و بهار آزادی لبخند می زند. باید امام بیاید تا حق به جای خودش بنشیند و باطل و خیانت و نفرت در روزگار نماند" !

نشریه "جنبش" علی اصغر حاج سید جوادی
7 بهمن 1357 - 27 ژانویه 1979
...............

"علی اصغر حاج سید جوادی: جنبش به جمهوری اسلامی رأی مثبت می دهد" !

روزنامه کیهان
(مصادره شده توسط حاج آقا عینک شکلاتی بنیاد باران اصلاحات تمدن ها)
9 فروردین 1358 - 29 مارس 1979


02 October 2007

خود آموز پرواز "روح القدسی" به سوی "انتخابات" و "اصلاحات" اصول شماره 1 و2 و 3 و4 و5 و27 و 110 و چه و چه قانون(!) اساسی جمهوری(!) آخوندی

بدان ایدک الله فی الدارین
http://www.cyrusnews.com/news/fa/?
...............


" یادتان هست، دوستان یادتان هست/
"و بدان ایدک الله فی الدارین ... و خطاب می کنم به جناب هاشمی که گفت توهین به احمدی نژاد توهین به ایرانیان بود، …
شما چرا احمدی نژاد را نماینده ملت ایران می دانید؟ ...
در کلمبیا هم نباید واقعیت را در مورد این رئیس جمهور دیوانه و ویرانگر اعلام کنند؟
شما که برادری تان را اثبات کرده اید حق سخن گفتن ندارید،
لااقل بگذارید دیگران
حرف تان
را بزنند"

"به تو بگویم رفیق شفیق! تو نیز گفتی که سخنان رئیس دانشگاه کلمبیا خارج از عرف دانشگاهی بود و آنرا زشت و نادرست دانستی...
تو چه می گویی که بخاطر اینکه کلماتت سانسور نشود،
در دوشابی به این خوشمزگی و شیرینی که در کلام توست،
دوغی به آن ترشی را مخلوط می کنی؟
به تو نمی آید با مومنان نشستن و همدلی کردن
و با فاسقان نشستن و دل به آنان دادن...
و تو می دانی که آن مردک... به قول خودت... ما را به این کثافت و خجالت نشانده است...
چه می کنی؟ ...

"دوست نوجوان من! یا بهتر است بگویم دوست جوان کم سن و سال من، نامت نمی برم و آب روی ات را به همین قدر حرمت می گذارم
که بی نام با تو سخن بگویم...
وقتی من به تو می گویم برگرد، چون با تو کاری ندارند، می گویی که اگر بازگردی خشتکت را بادبان می کنند و حیثیتت را آویزان می کنند،
تو چرا چنین از آن که چنین خفتی بر زندگی ات رانده است تقدیر می کنی؟
دیگران را کاری ندارم، تو چرا؟
تو به قول گوگوش مان از کدام قبیله ای که گفتن ات بدین سیاق عادت است؟ ...
آیا روا نیست که من به هجو و هزل حواله قلمت را به جائی دهم که این قلم به هزار چیز آلوده تر است و شایسته همان که
صاحبش پرونده ای سترگ از مخالفتش با جمهوری اسلامی بسازد
برای گرفتن پناهی از ممالک محترمه جهان
و نه در غربت دلی شاد بدارد و نه رویی در وطن داشته باشد. تو چه می گویی؟
تو که رانده از این دولتی
و مانده از هر عدالتی
تو چرا مجیز می گویی
و دل به آن کسی می دهی که آواره غربت ات کرده است؟" !

ا.ن. آقا
ملیجک پرروی خارج از "کشور عالیجناب سرخ ریش و شرکا"
" . و ز "
http://www.roozonline.com/archives/2007/10/post_4157.php
سه شنبه 10 مهر 1386 - 2 اكتبر 2007
................


"نکته آخر این که بدان ایدک الله فی الدارین
که اصلاح طلبی یک خواست اجتماعی است…
و آن ده میلیون نفری که به هاشمی رفسنجانی رای دادند،
اینها پشتوانه بزرگ رفتار عقلانی
جامعه ایران
در سی سال گذشته اند...
لطف روح القدس ار باز مدد فرماید
دیگران هم بکنند آنچه مسیحا می کرد"!

ا.ن. آقا
ملیجک بی چشم و روی خارج از "کشور عالیجناب سرخ ریش و شرکا"
" گو . یا" نیوز ا .ن. لاین

http://news.gooya.com/nabavi/archives/035516.php


01 October 2007

خود آموز ترجمه فوری "اصلاحات (!) سرخود" اصول شماره 1 و2 و 3 و4 و5 و27 و 110 و چه و چه قانون(!) اساسی جمهوری(!) آخوندی

حلال مشکل‌ها يد بيضاست اينجا
http://www.cyrusnews.com/news/fa/?mi=5&ni=25838
.................




" سخنرانى متبحرانه دکتر احمدى‌نژاد دردانشگاه کلمبياى آمريکا
هيمنه رسانه‌اى صهيونيست‌ها را در هم شکسته است ...

گسل‌هاى اصلى نگاه دارنده جامعه صهيونيستى ... جابه جا شده‌اند.
اين جابه ‌جايى براى ملت‌هاى مسلمان در سرتاسر جهان حکم يک فرصت را دارد... که در خلال آن بتوانند
بزرگ‌ترين ضربه محکم را بر پيکره صهيونيسم بين‌الملل وارد سازند" !

رسالت عزیز ام القرا
http://www.resalat-news.com/Detail.aspx?cid=84562
دوشنبه 9 مهر 1386 - اول اكتبر 2007
.................

"آيت‌الله حسين نورى همدانى در نامه‌اى به رئيس‌جمهوري.../
“جناب آقاى دکتر احمدى‌نژاد رئيس جمهور محترم و موفق دامت توفيقاته ...
برادر محترم
شما با شجاعت و تدبير خود توانستيد پيام و منطق دين‌مدارانه ايران اسلامى را در دانشگاه کلمبيا و مجمع عمومى سازمان ملل به گوش جهانيان برسانيد.
این موضوع توفيق بزرگى بود خدا را شکر کنيد زادکم الله توفيقا

دشمنان کينه‌توز اسلام هر چند عضوا عليکم الانامل من الغيظ ولى برادر عزيز قل موتوا بغيظکم ان الله عليم بذات الصدور. شما مى‌دانيد که ان صبرنا و اتقينا لا يضرنا کيد هم شيئا و نحن بعون الله تعالى صابرون و بتوفيق الله سبحانه فى سبيل التقوى سالکون

الحمدالله رب العالمين
هيئت محترم دولت را نيز سلام
مى‌رسانم"

رسالت عزیز ام القرا
http://www.resalat-news.com/Detail.aspx?cid=84570
دوشنبه 9 مهر 1386 - اول اكتبر 2007
...........................

"وجود دانشمندان، متفکران وعلماى ربانى در هر دوره‌اى از زمان مغتنم است زيرا که آنان موجب احياى جامعه بشرى هستند وفقدانشان جبران ناپذيراست...
در راستاى معرفى عالمان ربانى اين بار به سراغ فقيهى فرزانه واستاد اخلاقى وارسته يعنى حضرت آيت‌‌الله آقاى حاج شيخ خليل مبشر کاشانى رفته وبا ايشان به گفتگو پرداختيم .
خداوندسبحان را شکر گزاريم....
- چه توصيه‌اى به جوانان وهمچنين طلاب علوم دينى داريد؟
- ما هر چه به ظهور حضرت ولى الله الاعظم حجت بن الحسن صلوات الله عليه نزديک مى‌شويم، جوانان عزيز بايد به تربيت نفوس خود پرداخته وآمادگى کامل جهت ظهور و پذيرش اهداف عاليه مبارکه حضرتش را پيدا کنند

- حضرت‌عالى ذوق شعرى وشاعرى هم داريد چنانچه امکان‌پذير است يکى از سروده‌ هاى خودرا براى خوانندگان روزنامه رسالت بيان بفرماييد؛
- از جمکران تاعرش راه قدسيان است
اينجامطاف ومهبط کروبيان است
طور تجلى حواريون مهدى است
ميقات موسى مسجد صاحب زمان است
حلال مشکل‌ها يد بيضاست اينجا
دارالشفاى دردهاى جسم وجان است
اى پيروان معرفت بهر مصلى
بيت‌العتيق وقبله صاحبدلان است
گردوغبارمقدم محبوب بردار
چون توتياى چشم هر پيرو جوان است

حضرت آيت‌‌الله مبشرکاشانى مجددا از اينکه وقت خودرا در اختيار بخش فرهنگى روزنامه
رسالت قرار داديد سپاسگزارم "!


رسالت عزیز ام القرا
http://www.resalat-news.com/Detail.aspx?cid=84513

دوشنبه 9 مهر 1386 - اول اكتبر 2007

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com