31 December 2006

فوروم

بیانیه / فراخوان ...
http://bayan-ieh.blogspot.com/

زیر چتر چل تیکٌه
http://zir-chatr-40tikke.blogspot.com/

web-A-ward __ وب - آ - ورد
http://web-award.blogspot.com/

و ... چه و چه و چه
http://che-0-che-0-che.blogspot.com/

سین / جیم ... یادداشت
http://seen-jeem-40tikke.blogspot.com/

فوروم ایران و آلمان
http://deutsch-iranisches-forum.blogspot.com/













نو کردن "اطلاعات" (کماکان محصول 2006) !

چشم انداز "حقوق" بشری خودی ها
(199)


"در بروکسل بیدار نشسته ام … قرار است تا یک ساعت دیگر صدام حسین، دیکتاتور عراقی و شاید آخرین بازمانده رام نشدنی عصر دیکتاتوری خاورمیانه توسط ماموران دولت جدید عراق کشته شود… نمی دانم باید از او به عنوان دشمن میهنم نفرت داشته باشم یا از موجودی به نام دیکتاتور بیزار باشم "!


ملیجک خارج از کشور رفسنجونی

گو . ا نی وز
يکشنبه ۱۰ دی ۱٣٨۵ - ٣۱ دسامبر ۲۰۰۶
http://news.gooya.eu/politics/archives/2006/12/056196.php

......................................

"درخشان * به نظرم بسیار کار خوبی کرد که به تهران رفت موقع انتخابات و از فرصتی بهره برد تا اطلاعات خود را نو کند. کاش بقیه ای که درباره مملکتشان قلم می فرسایند این قدر به نو کردن اطلاعات ***خود اهمیت می دادند"

حاج آ قا بهنو د خارج از کشور رفسنجونی
http://behnoudonline.com/2005/08/050820_009541.shtml

.....................................



***

"درخشان" که به تهران رفت موقع انتخابات و "بهره" برد تا "اطلاعات" خود را "نو " کند، در سمت راست کاریکاتور عیان است.
( اثر یک "خارج از کشوری" هنرمند، که جرات نداره تمثال امام راحلمونو بکشه)!

28 December 2006

از همین حالا برای تبلیغ "دموکراسی" فقاهتی مجلس هشتم امام راحل آماده شوید!

چشم انداز "حقوق" بشری خودی ها
(197)

شیب جاده سقوط دولت به انتهای دره ناکامی های قابل پیش بینی ازاین به بعد افزایش پیدا می کند….
یک طرف ماجرا داستان بودجه و مسائل اقتصادی است و از طرف دیگر مجلس و محافظه کاران هم تا پنج شش ماه دیگر باید خودشان را برای دموکراسی انتخاباتی مجلس هشتم آماده کنند!
برنده انتخابات کسی است که پول بیشتری دارد و این پول را بهتر و درست تر خرج می کند!


حقیر سراپا تقصیر قلم به مزد
آمادگی خود را برای هرگونه فعالیت به نفع شرکت مردم در انتخابات اعلام می کنم!


.....................


"شیب جاده سقوط دولت به انتهای دره ناکامی های قابل پیش بینی از این به بعد افزایش پیدا می کند…. یک طرف ماجرا داستان بودجه و مسائل اقتصادی است و از طرف دیگر مجلس و محافظه کاران هم تا پنج شش ماه دیگر باید خودشان را برای دموکراسی انتخاباتی مجلس هشتم آماده کنند و در این آمادگی هرکسی خرجش را ... سوا کند"!

ا . ن آقای خارج از کشور رفسنجونی و شرکا
" . و ز"
پنج‌شنبه ۷ دی ۱٣٨۵ - ۲٨ دسامبر ۲۰۰۶
http://www.roozonline.com/archives/2006/12/001273.php


................................


"برنده انتخابات کسی است که بازی انتخابات را بهتر انجام می دهد... و پول بیشتری دارد و این پول را بهتر و درست تر خرج می کند"!

ا . ن خارج از کشور رفسنجونی و شرکا
" . و ز"
يکشنبه ٣ دی ۱٣٨۵ - ۲۴ دسامبر ۲۰۰۶
http://www.roozonline.com/archives/2006/12/001159.php

................................


" در هر حال حقیر سراپا تقصیر به عنوان یک انسان قلم به مزد آمادگی خود را برای هرگونه فعالیت رادیو تلویزیونی در این روزها به نفع شرکت مردم در انتخابات اعلام می کنم"!

حضرت آقای ا. ن خارج از کشور رفسنجونی و شرکا
" . وز"
چهارشنبه 15 آذر 1385 - 6 دسامبر 2006
http://www.roozonline.com/archives/2006/12/000683.php

................................


"ابراهیم نبوی پسر‌خاله‌ی دوست بسیار عزیزمه... طنزهاشم دوست دارم"!

وبلاگ روغن زیتون تقلبی ام القرا
http://z8un.com/archives/2006_11.html#00189

27 December 2006

ياد امام راحلمون به خير ! اما الان با این قطعنامه چی کار کنیم ؟

چشم انداز "حقوق" بشری خودی ها
(196)


الان که قطعنامه صادر شده است، بايد چه کرد؟

ابراهيم يزدي- با تهديد به خروج از ان پي تي وضعيت بدتر مي شود … بعضي حرف ها نبايد زده مي شد و امروز هم نبايد زده شود. باير سعي کرد اين را در همين مرحله متوقف کنند؛ حتي چنانچه امر بر اين باشد که ايران غني سازي را متوقف کند ...

و اگر مقامات ايراني تهديدات خودرا عملي کنند؟

ابراهيم يزدي- اگر ايران در اين 60 روز نتواند نظر آژانس را جلب کند هر چه جلوتر برويم اجماع عليه ايران و فشار آمريکا براي تحريم گسترده عليه ايران نيز بيشتر خواهد شد.

و فکر مي کنيد مواضع مقامات ايراني بر روي اجماع عليه ايران تاثير داشته؟

ابراهيم يزدي- چرا بايد دولت ايران از بودجه عمومي هزينه کند تا نه تنها افراد ضد يهود بلکه افراد نژادپرست را وارد ايران کند؟ رييس کوکلس کلان هاي آمريکا يک جاني بوده که سياه پوست ها را مثله مي کرده، با مسلمان ها به شدت مخالف بوده و کسي است که روحانيون ما را افرادي مي داند که "پوشک بچه" روي سرشان مي گذارد… اما اينکه آقاي رييس جمهور اعلام مي کند حقوق عقب افتاده کارمندان فلسطيني را مي دهيم، در حاليکه کارگران ايراني را که بيش از 7 ماه حقوق نگرفته اند به جاي دادن حقوقشان، دستگير مي کنيم، اين حرکت چه معني دارد؟ انگار دوستاني که تصميمات را مي گيرند کلا در باغ مسايل بين المللي نيستند.

روز
چهارشنبه 6 دی 1385 [2006.12.27]
http://www.roozonline.com/archives/2006/12/001213.php

..........................................


ديروز همه چشم ها به مجلس شوراي اسلامي دوخته شده بود و سرنوشت طرح دو فوريتي «تجديد نظر در همكاري با آژانس بين المللي انرژي اتمي» را انتظار مي كشيد. طرحي كه تصويب دو فوريت آن از اهميت فوق العاده و تعيين كننده موضوع حكايت مي كرد، ولي نمايندگان محترم مردم ... توضيحات وزير محترم خارجه پيرامون جزئيات قطعنامه 1737شوراي امنيت سازمان ملل و برخي اطلاعات پيراموني ديگر درباره آن را شنيدند... اما بعد از پايان جلسه غيرعلني ...، از سوي هيئت رئيسه اعلام شد كه مجلس وارد بحث درباره طرح تغيير ساعت كار بانك ها مي شود!
اين برخورد «سرد» نسبت به طرح ياد شده با آن مقدمه «داغ»! در جريان تصويب دو فوريتي طرح نه فقط همخواني نداشت بلكه سؤال برانگيز هم بود ... و از سوي ديگر دشمنان بيروني به خود حق مي دهند كه براي وعده هاي مسئولان درباره برخورد سخت با زورگويي آژانس بين المللي و شوراي امنيت سازمان ملل حساب چنداني باز نكنند.
یکی از نمايندگان محترم ... به خبرنگاران گفت؛ قرار است ما ... چگونگي برخورد را برعهده دولت بگذاريم! و افزود كه به بيان ديگر «چك سفيد امضاء» به دولت مي دهيم ...
اگر قرار بود مجلس به دولت چك سفيد امضاء بدهد -يا برعكس- ديگر «وجود مجلس» ضرورت چنداني نداشت و دولت مي توانست وظيفه مجلس را خود برعهده بگيرد.
بعد از جلسه غيرعلني ديروز مجلس شوراي اسلامي برخي از نمايندگان محترم در جمع خبرنگاران اظهاراتي داشتند كه چندان خوشايند و اميدواركننده نبود. يكي از نمايندگان محترم كه- به علت عضويت در كميسيون امنيت و سياست خارجي مجلس- مسئوليت مستقيمي با موضوع طرح دارد به خبرنگاران گفت؛ مجلس قصد دارد با يك «شيب ملايم» وارد ماجرا شود...
كه با عرض پوزش- و مزاحي كه چندان هم خالي از جديت نيست-بايد گفت؛ بحث گردش در پارك و «سرسره بازي»نيست كه سخن از «شيب ملايم» در ميان باشد! دشمن با تمام توان و بدون ملاحظه به ميدان آمده است و به قول حضرت امام«ره»، هر كاري از دستش برمي آمده انجام داده ...ياد امام راحلمان «ره» به خير ... بنابراين حضور ايران در NPT مضحك است و يادآور فيلم معروف «لورل هاردي» است ، در اولين صحنه اين فيلم، آقاي لورل در سنگري پر از قوطي هاي خالي كنسرو نشان داده مي شود كه با جديت مشغول نگهباني است... و حال آن كه 20 سال از پايان جنگ گذشته و خبر آن به لورل نرسيده!

حسين شريعتمداري کیهان بازجو عزیز ام القرا
سه شنبه 5 دی 1385 [2006.12.26]
http://www.kayhannews.ir/851006/2.htm

..........................................

"یراساس مصوبه مجلس‌‏هفتم دولت موظف است با توجه به قطعنامه شوراي امنيت سازمان ملل ... در همكاري خود با آژانس بين‌‏المللي انرژي هسته‌‏اي براساس منافع ملت ايران تجديدنظر كند"!

خبرگزاری کار
چهارشنبه 6 دی 1385 [2006.12.27]
http://www.ilna.ir/shownews.asp?code=380995&code1=0

..........................................

"درخشان به نظرم بسیار کار خوبی کرد که به تهران رفت موقع انتخابات و از فرصتی بهره برد تا اطلاعات خود را نو کند. کاش بقیه ای که درباره مملکتشان قلم می فرسایند این قدر به نو کردن اطلاعات خود اهمیت می دادند"!

حاج آقا بهنود خارج از کشور رفسنجونی
برنده جایزه مدفوعاتی پنج تن ال عبا

http://behnoudonline.com/2005/08/050820_009541.shtml


26 December 2006

در صورت تحریم، هیاهو خواهیم کرد، شعار خواهیم داد، سر و صدا راه خواهیم انداخت !

چشم انداز "حقوق" بشری خودی ها
(195)


درباره مسئله ی هسته ای شخصا خیلی خونسردم... و بسیار شیرین، بسیار جذاب و بسیار هوشمندانه از نظرات فکاهی عبادی پسر‌خاله‌های ملیجک خارج از کشور رفسنجونی لذت میبرم!
............................



" من واقعا از این طنزهای وب سایت "انتخاب" لذت می برم، بسیار شیرین، بسیار جذاب و بسیار هوشمندانه است، دست نویسنده اش درد نکند. بسیار خوشحال می شوم وقتی چنین طنزهایی می خوانم. ضمن اینکه من با ایشان هزار تا اختلاف نظر هم ممکن است داشته باشیم، ولی کارش بسیار زیباست ".

ا. ن خارج از کشور رفسنجونی
" . و ز"
سه‌شنبه ۵ دی ۱٣٨۵ - ۲۶ دسامبر ۲۰۰۶
http://www.roozonline.com/archives/2006/12/001172.php


...........................


● ● ● انتخاب: جناب بهنود مختصری از احوال خویش بگویید. زندگی در خارج از کشور، فعالیتهای حرفه ای تان، و هر حاشیه ای که به نظر مورد لزوم رسد

● بهنود: اینکه در داخل یا خارج از کشور باشم زیاد برایم تفاوتی ندارد... به همین جهت درباره مسئله ی هسته ای شخصا خیلی خونسردم ...

● ● ● انتخاب: در صورت تحریم برخورد ایران چه خواهد بود؟

● بهنود: مقداری هیاهو خواهیم کرد، شعار خواهیم داد، سر و صدا راه خواهیم انداخت و سرانجام بر سر میز مذاکرات باز خواهیم گشت

● ● ● انتخاب: به نظرتان طرح حمله ی آمریکا به نقل از نشریه پر تیراژ ایل جورناله در 21تا25 اکتبر چه میزان واقعی به نظر میرسد و آیا ممکن است آمریکا زمانی (فارغ ازبهانه ی هسته ای مذکور) دست به این اقدام زند؟

● بهنود: به نظرم بستگی به شرایط دارد، در شرایط فعلی امکانش بسیار کم است ولی در آینده باید گفت: که بافت قدرت در آمریکا به گونه ای است که همیشه این احتمال وجود دارد... : اصولا سیاست مانند هواشناسی است ، هواشناسی هم دارای مرزی برای پیش بینی است.

● ● ● انتخاب: اقدام متقابل ایران در مقابل حمله ی احتمالی آمریکا چه خواهد بود، نشریات خارجی گمانه زنی می کنند که ایران در صورت حمله تنگه ی هرمز را خواهد بست و چاه های نفت منطقه را مورد حمله قرار خواهد داد و مرزهای شرقی و غربی خود را برای تأدب اروپا و غرب نیز باز خواهد کرد

● بهنود: مطابق یک برداشت قدیمی و یک اصل تقریبا ثابت همه ی کشورهای دنیا ادعای این را می کنند که اگر مورد تهاجم قرار گیرند جواب دندانشکنی به دشمن خواهند داد، این ادعا همیشه وجود داشته و کسی هم نبوده است که حرفی غیر از این در مقابل تهاجمات بزند. اما اینکه در عالم واقع چه اتفاقی روی خواهد داد بستگی به هزاران شرط دارد.یکی از آنها امکانات و ابزار سرزمینی است که مورد حمله قرار می گیرد، اینکه چه توانی داشته باشند و چه جوابی بتوانند بدهند ..دیگر اینکه چه کسی ضربه ی اول را وارد کند،چه طور و در چه اندازه ای وارد کند و مواردی از این دست...
به هرحال اینطور که پیداست بعضی ها در حکومت راه هایی برای دفاع اندیشیده اند از جمله تهدید مداوم آمريکا به اين که اگر به جنون حمله به ايران دچار شود منطقه به هم خواهد ريخت. ... حالا بايد ديد آمريکا چقدر می ترسد و در بررسی منافع خود تا چه اندازه از اين تهديد جا می خورد .. الان با این وسائل ارتباط جمعی مانند اينترنت ، راديوها و تلویزیون های ماهواره ای تمام مدت ، حکومت ها مشغول مذاکره با یکدیگر هستند، و حتی گاهی اوقات زمینه و نیازی به اینکه مذاکرات را از این مرحله جلوتر ببرند احساس نمی شود. در دنیای امروزی همه با یکدیگر حرف می زنند. بطور مثال شما بشوید نماینده ی ایران، من هم میشوم نماینده ی آمریکا بعد برویم با هیاهو جایی بنشینیم و گفتگو کنیم، مگر غیر از همین چیزهایی را که اعلام می شود می خواهیم بگوئیم؟ بنابراین صرف اینکه مذاکره کنیم یا نکنیم، یک بازی است که ... ما مذاکره کردیم یا نکردیم! چرا؟ بخاطر اینکه 28سال است که حکومتهای آمریکا به مردم آمریکا گفته اند: اینها تروریستند، اینها عامل برهم زدن صلح جهانی هستند ، به قوانین و حقوق بین الملل احترام نمی گذارد و قس علیهذا..در ایران هم که خوب می دانید 28 سال است که به در و دیوار نوشتیم و به مردم گفتیم اینها (آمریکا) شیطان بزرگند، هرکه ، کسی را کشته ما شعار داده ایم مرگ بر آمریکا! بنابراین در این دو کشور، اگر دولت ها بخواهند مردم مردم خود را قانع کنند که مذاکره لازم است باید زمینه ای بوجود آورده شود... وقتی کشوری مثل ایران رئیس جمهورش هنوز مفتخر به شعار مرگ بر آمریکاست ، پس اصولا چه مذاکره ای؟؟؟ ... آنسوی قضیه هم همینطور وقتی رئیس جمهوری آمریکا که در هر بحث عمومی و جهانی ایران را مورد عتاب قرار داده و نشانه شر می داند ... به مذاکره و تفاهم چه نياز دارد؟. .. ایران میگوید می خواهم اعتماد سازی کنم، می گویند بفرما! می گوید من به حقوق و قواعد جهانی و بین المللی وفا دارم چرا آمریکا به من تهمت می زند؟ آمریکا در پاسخ می گوید شما چطور انتظار دارید؟ در حالی که نمایندگان مرا که در کشورتان میهمان بوده اند 444روز دستگیر و زندانی کرده اید... مداوم گفته می شود که ما مفتخریم به اشغال لانه جاسوسی ! و وقتی هم کسی مانند آقای عبدی که جزو دانشجویان بود، می رود با گروگان سابقش گفتگو می کند که بتواند فضایی برای تفاهم را ایجاد کند، در سالگرد اشغال سفارت آمریکا او را می گیریم و زندانی می کنیم.به او اتهام می زنيم که با آمريکائی ها رابطه داشته است... فرضا هم دو تا از جان گذشته ايرانی و آمريکائی بنشينند و در پنهانگاهی با یکدیگر گفتگو کنند. چه اتفاقی می افتد؟ مگر چه خواهند گفت؟ اصولا فرقی در اصل ماجرا نمی کند. اگر تفاهمی در کار است باید فضای عمومی جامعه را اصلاح کرد. به نظر می رسد هیچکدام از دو طرف قصد این کار را ندارند، نه آمریکا و نه ایران...

● ● ● انتخاب: از سؤالات در حوزه ی سیاست خارجی کمی بکاهیم و به داخل ایران بپردازیم...

● بهنود: بخشی در جامعه هست موسوم به جناح راست، در 2خرداد ما به آنها (به تعارف) می گفتیم محافظه کار، به این دلیل که ما معتقد بودیم که آنها بهتر است در يک تعریف مقبول جهانی گنجانده شوند. اخیرا خودشان [ باز به تعارف] به خود می گویند اصولگرا.... جاهایی که نقش مردم قطعی است، مثلا حمایت مردم از یکی از روحانیون و رساندن او به درجه ولایت فقیه، و اطاعت از او در مقام ولایت فقیه که این تنها به خواست مردم اتفاق می افتد، می شنوید که زيرش می زنند و می گویند نه خير رای مردم که در اين کار نقشی ندارد. ... در دوم خرداد مردم ایران آمدند و صندوق رأی را باور کردند و با باور کردن صندوق ... نماینده ی خودشان را بر مصدر کار قرار دادند... شما هر سؤالی چه در زمینه ی فرهنگی چه سیاسی و چه اجتماعی از من بپرسید پاسخ اینست که... سعی کنیم نسخه ای وارداتی نپیچیم... و در کارمان نیز یاد بگیریم بقول حافظ شیرین سخن که : تو بندگی چو گدایان به شرط مزد نکن! ... و بهتر بگویم نخبگان جامعه نمی توانند در رؤیا زندگی کنند... .و بقول پوپر وقتی باران می آید چتری بر روی سر خود باز کنند و در فکر تغئیر کائنات نباشند، یعنی به اندازه ی مقدور بار بردارند.... من بی تردیدم که آینده ی ایران یعنی محل زندگی نسل های بعدی ایران، زندگی بهتری و آتیه ی بهتر خواهد داشت، این که ما در آن سهمی خواهیم داشت یا نه خیلی اهمیت ندارد

● ● ● انتخاب: با تشکر از شما جناب آقای مسعود بهنود برای دادن وقت گرانبهایتان به مجموعه ی انتخاب...


گفت و گوی سایت «انتخاب»
با
برنده جایزه مدفوعاتی پنج تن ال عبا
http://tik.ir/display/?ID=31308&page=43


.................


"ابراهیم نبوی پسر‌خاله‌ی دوست بسیار عزیزمه... طنزهاشم دوست دارم!"


وبلاگ روغن زیتون تفلبی
http://z8un.com/archives/2006_11.html#00189

25 December 2006

نتایح قابل ستايش انتخوابات و اوضاع و احوال و بين المللي و چه و چه

چشم انداز "حقوق" بشری خودی ها
(194)

"مشاركت مردم بسيار قابل ستايش و خوب بود و همه را متعجب ساخت … .مردم به اين نتيجه رسيدند كه شايد خاتمي در كارها و برنامه هايش موفق نشده باشد … دانشجويان در اين دوره تحريم را فراموش كردند… در عوض تيپ هايي همچون طيف مصباح يزدي كاملا به عقب رانده شدند و اين در اثر عدم دنباله روي طلاب بود… دخالت نيروهاي نظامي و شبه نظامي در اين انتخابات به حداقل رسيد…اصولگرايان كه هميشه گرايش به راست داشتند اكنون تغيير مسير داده و راه ميانه را در پيش گرفته اند… اصلاح طلبان هم با درس گرفتن از گذشته بايد در رفتار خود با اصولگرايان ميانه رو، راه تعامل و دوستي را در پيش گيرند… اين راه بايد ادامه يابد.آنان بايد به شيوه دموكراتيك با هم تعامل كنند… ما در شرايط بين المللي بدي قرار داريم از اين جهت مشاركت مردم براي حاكميت و دفع اين خطر بسيار حياتي است… اگر دير بجنبيم نمي توانيم اين خطرات را دفع كنيم… نبايد دير بجنبيم، دير جنبيدن وضعيت بدي را در مقابل قرار خواهد داد"!

حاج آقا دوکتور ا . ن (سینیور)
" . و ز"
يکشنبه ٣ دی ۱٣٨۵ - ۲۴ دسامبر۲۰۰۶
http://www.roozonline.com/archives/2006/12/001134.php

یک میلیون سال نوری و شصت شبانه روز تا "انتخابات" !

چشم انداز "حقوق" بشری خودی ها
(193)


"آمريكايي ها يك پروژه دو ضلعي كليد زده اند، توليد «فشار فرا منطقه اي» بر ايران و ... «توليد فشار منطقه اي» بر ايران ... كاخ سفيد با همه كارت هاي خود در مقابل ايران بازي مي كند. همانطور كه خود بارها گفته هيچ گزينه اي درباره ايران را از روي ميز خود حذف نكرده است، از پيشنهاد گفت وگوي مستقيم در صورت تعليق غني سازي بگيريد تا تهديد به حمله نظامي.

"در چنين موقعيتي سؤال پيش روي تصميم سازان، اين است: «ما كارت هاي خود را براي كدام روز ذخيره كرده ايم»

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
يکشنبه ٣ دی ۱٣٨۵ - ۲۴ دسامبر ۲۰۰۶
http://www.kayhannews.ir/851003/2.htm#other200

.......................

"در مورد تصميم شورای امنيت سازمان ملل که متاسفانه به اتفاق آرا به دست آمد …سخن ها می توان گفت … مردم بايد بدانند که کدام کسان [در داخل و يا خارج کشور] باعث شده اند که ملت ايران به حق مسلم خود در زمينه فن آوری هسته ای نرسد"

حاج آقا بهنود خارج از کشور رفسنجونی
برنده جایزه مدفوعاتی پنج تن ال عبا
" . و ز"
يکشنبه ٣ دی ۱٣٨۵ - ۲۴ دسامبر ۲۰۰۶
http://www.roozonline.com/archives/2006/12/001161.php

.......................

"سرانجام، بعد از یک میلیون سال نوری، شورای امنیت سازمان ملل متحد طرح تحریم ایران را باتفاق آرا تصویب کرد... و ... موارد زیر را به اصلاح طلبان پیشنهاد می کنم.... اصلا لو ندهند که نامزدهای انتخاباتی شان در انتخابات آینده کیست... برنده انتخابات کسی است که بازی انتخابات را بهتر انجام می دهد... و پول بیشتری دارد و این پول را بهتر و درست تر خرج می کند"

ا . ن خارج از کشور رفسنجونی
" . و ز"
يکشنبه ٣ دی ۱٣٨۵ - ۲۴ دسامبر ۲۰۰۶

22 December 2006

"اصلاحات" تبریکات کریسمس و حنوکا !

چشم انداز "حقوق" بشری خودی ها
(192)


"اوائل زمستان روز جشن های بزرگ یهودیان ومسیحیان است. کریسمس و حنوکا… ایرانی ها از اقوامی هستند که زندگی مسالمت آمیزی با اقلیتهای دینی داشته اند. به هموطنان یهودی که همواره صف خود را از صهیونیستها جدا میدانسته اند وسایر یهودیان عالم این عید مبارک باشد"!

ابطحی جونیور به زعم خودش "تپلی"

آدينه ۱ دی ۱٣٨۵ - ۲۲ دسامبر ۲۰۰۶

http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146308422

"شاید خیلی از شماها در روز میلاد حضرت عیسی علیه السلام پیام کوتاه تلفنی و یا اینترنتی با این مضمون همراه شوخ طبعی دریافت کرده اید: "میلاد حضرت عیسی مسیح و عید کریسمس به شما و خانواده محترمتان هیچ ربطی نداره"!

ابطحی جونیور به زعم خودش "تپلی"

دوشنبه ۵ دی ١٣٨۴ – ٢۶ دسامبر ٢٠٠۵

http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146307400


21 December 2006

بحث شیرین "حضور" در انتخوابات!

چشم انداز "حقوق" بشری خودی ها
(190)




" نتیجه انتخابات معلوم است و تفسیر آن نیز روشن است… انتخاباتی برگزار شده است که همه می دانیم در آن تقلب وسیع صورت گرفته است... در همین راستا، خاتمی گفت: اصل انتخابات را ... نباید... زیر سووال ببریم. حیف... است ... شیرینی ... حضور... مردم... در انتخابات را ... با شبهات تلخ کنیم... رای بالای هاشمی نشان داد ... ما تا امروز این نبوغ غریب و بی نظیر را نشناخته بودیم"!

ا. ن آقا ی " . و ز" خارج از "کشور رفسنجونی"
" . و ز"
پنج شنبه30 آذر 1385 - 21 دسامبر 2006
http://www.roozonline.com/archives/2006/12/001119.php

.........................

"ابراهیم نبوی پسر‌خاله‌ی دوست بسیار عزیزمه... طنزهاشم دوست دارم"!

وبلاگ روغن زیتون تقلبی
http://z8un.com/archives/2006_11.html#00189


........................

"توی مملکتی که همه چیزش تقلبیه، می‌خواین انتخاباتش تقلبی نباشه "!

کاریکاتوریست "عصبانی و خارج از کشور امام راحل"
که جرات نداره تمثال امام راحلشو بکشه
رادیو زمونه خارج از کشور امام راحل
چهارشنبه 29 آذر 1385 - 20دسامبر 2006
http://nikahang.blogspot.com/2006/12/blog-post_116664217117714513.html

20 December 2006

جاي "تنگ" ابراز "نگرانی" انتخواباتی قلم به مزد های"خارج از کشور رفسنجونی"!

چشم انداز "حقوق" بشری خودی ها
(189)



"جاي تنگ توجيه: به باورم آن چه در تهران می گذرد، يک سیاست گذاری و برنامه ريزی مشخص و طراحی شده نيست... … انتخابات در زمانی محدود – شانزده هفده ساعت – صورت می گيرد و در فاصله ای اندک – حداکثر سه روز - بايد با دقت حداکثری و خطای حداقلی رای ها خوانده و ثبت و صورت جلسه شود ....عاملی که اين تاخير را باعث شده، و بر خلاف عامل نخست خارج از اختيار نبوده بلکه خودخواسته است... جائی برای استدلالی ديگر نمی ماند. اما جا برای نگرانی ها باقی است"!

حاج آقا بهنود خارج از" کشور رفسنجونی"
" . وز"
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱٣٨۵ - ۲۰ دسامبر ۲۰۰۶
http://www.roozonline.com/archives/2006/12/001067.php

........................................

" از خبرگان حرفي نمي زنم که موضوعي ديگرست... بايد رفت و راي داد"!

حاج آقا بهنود خارج از" کشور رفسنجونی"
" . وز"
دوشنبه 20 آذر 1385 - 11 دسامبر 2006
http://www.roozonline.com/archives/2006/12/000799.php

18 December 2006

" :خبرگان" را فراموش نکنید!

........چشم انداز "حقوق" بشری خودی ها...........

(188)
................

" اولا، نام آقاي هاشمي رفسنجاني در صدر ليست هاي انتخاباتي اصولگرايان بوده است. و ثانيا؛
در انتخابات خبرگان تهران تمامي نامزدهاي ليست اصولگرايان رأي آورده و به مجلس خبرگان راه يافته اند… مردم ما مردم بصيري هستند... رأي قاطع داده اند تا اين شخصيت در مشي و حركت مجلس خبرگان- به عنوان پشتوانه رهبري- سهيم باشد و ... به آقاي مصباح يزدي رأي بالا دادند تا او نيز در مشي مجلس خبرگان
تاثيرگذار باشد"!

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
دوشنبه ۲۷ آذر ۱٣٨۵ - ۱٨ دسامبر ۲۰۰۶
http://www.kayhannews.ir/850927/2.htm#other204

.........................


" روز جمعه باز يادآوری شد که صندوق رای هزار هنر دارد " !

حاج آقا بهنود خارج از" کشور رفسنجونی"
" . وز"
دوشنبه ۲۷ آذر ۱٣٨۵ - ۱٨ دسامبر ۲۰۰۶
http://www.roozonline.com/archives/2006/12/001000.php

.................................


" خبرگان را فراموش نکنید... هاشمی رفسنجانی ... باید در این انتخابات رای بیاورد. حضور شخص هاشمی رفسنجانی به اندازه بیست نفر در این مجلس مهم است"!

ا. ن آقا ی " . و ز" خارج از "کشور رفسنجونی"
چهارشنبه 22 آذر 1385- 13 دسامبر2006
http://www.roozonline.com/archives/2006/12/000859.php

17 December 2006

حاصل خوب "نتیجه" انتخوابات!

...چشم انداز "حقوق" بشری خودی ها...
(187)
.............................








"نتیجه انتخابات تهران هرچه که بشود،
حاصل آن تا به این لحظه بسیار خوب بوده است" !

حضرت آقای ا. ن خارج از "کشور رفسنجونی"
" . و ز"

يکشنبه ۲۶ آذر ۱٣٨۵ - ۱۷ دسامبر ۲۰۰۶
http://www.roozonline.com/archives/2006/12/000958.php



16 December 2006

اگرچه هنوز نتايج انتخوابات اخير به طور كامل مشخص و اعلام نشده است...!

چشم انداز "حقوق" بشری خودی ها
(186)

"اگرچه هنوز نتايج انتخابات اخير به طور كامل مشخص و اعلام نشده است ولي آخرين خبرها از سراسر كشور و حوزه تهران حكايت از آن دارد كه اصولگرايي- تاكيد مي شود كه اصولگرايي با تعريف حكيمانه و جامع رهبري- پيروز اين ميدان است... با اين توضيح كه … اصلاح طلبي هرگز رقيب اصولگرايي نيست... اگر دوستان مدعي اصلاحات به اين واقعيت توجه نمي كنند و گاه در تعريف اصلاحات، بيرون از دايره آموزه هاي اسلام و انقلاب گام برمي دارند، گناه اصولگرايي چيست؟ اين دوستان قبل از هر چيز بايد ديدگاه خويش را اصلاح كنند " !

حسين شريعتمداري
کیهان بازجوی عزیز ام القرا
25 آذر 1385- 16 دسامبر 2006
http://www.kayhannews.ir/850926/2.htm#other20

15 December 2006

بايد رفت و ... د ا د !... شما هم ... بدهید!

.......... چشم انداز "حقوق" بشری خودی ها (185) .........






من ... دادم، شما هم ...بدهید!

ا.ن آفا
گ و . ا - ا.ن لاین

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com