27 December 2006

ياد امام راحلمون به خير ! اما الان با این قطعنامه چی کار کنیم ؟

چشم انداز "حقوق" بشری خودی ها
(196)


الان که قطعنامه صادر شده است، بايد چه کرد؟

ابراهيم يزدي- با تهديد به خروج از ان پي تي وضعيت بدتر مي شود … بعضي حرف ها نبايد زده مي شد و امروز هم نبايد زده شود. باير سعي کرد اين را در همين مرحله متوقف کنند؛ حتي چنانچه امر بر اين باشد که ايران غني سازي را متوقف کند ...

و اگر مقامات ايراني تهديدات خودرا عملي کنند؟

ابراهيم يزدي- اگر ايران در اين 60 روز نتواند نظر آژانس را جلب کند هر چه جلوتر برويم اجماع عليه ايران و فشار آمريکا براي تحريم گسترده عليه ايران نيز بيشتر خواهد شد.

و فکر مي کنيد مواضع مقامات ايراني بر روي اجماع عليه ايران تاثير داشته؟

ابراهيم يزدي- چرا بايد دولت ايران از بودجه عمومي هزينه کند تا نه تنها افراد ضد يهود بلکه افراد نژادپرست را وارد ايران کند؟ رييس کوکلس کلان هاي آمريکا يک جاني بوده که سياه پوست ها را مثله مي کرده، با مسلمان ها به شدت مخالف بوده و کسي است که روحانيون ما را افرادي مي داند که "پوشک بچه" روي سرشان مي گذارد… اما اينکه آقاي رييس جمهور اعلام مي کند حقوق عقب افتاده کارمندان فلسطيني را مي دهيم، در حاليکه کارگران ايراني را که بيش از 7 ماه حقوق نگرفته اند به جاي دادن حقوقشان، دستگير مي کنيم، اين حرکت چه معني دارد؟ انگار دوستاني که تصميمات را مي گيرند کلا در باغ مسايل بين المللي نيستند.

روز
چهارشنبه 6 دی 1385 [2006.12.27]
http://www.roozonline.com/archives/2006/12/001213.php

..........................................


ديروز همه چشم ها به مجلس شوراي اسلامي دوخته شده بود و سرنوشت طرح دو فوريتي «تجديد نظر در همكاري با آژانس بين المللي انرژي اتمي» را انتظار مي كشيد. طرحي كه تصويب دو فوريت آن از اهميت فوق العاده و تعيين كننده موضوع حكايت مي كرد، ولي نمايندگان محترم مردم ... توضيحات وزير محترم خارجه پيرامون جزئيات قطعنامه 1737شوراي امنيت سازمان ملل و برخي اطلاعات پيراموني ديگر درباره آن را شنيدند... اما بعد از پايان جلسه غيرعلني ...، از سوي هيئت رئيسه اعلام شد كه مجلس وارد بحث درباره طرح تغيير ساعت كار بانك ها مي شود!
اين برخورد «سرد» نسبت به طرح ياد شده با آن مقدمه «داغ»! در جريان تصويب دو فوريتي طرح نه فقط همخواني نداشت بلكه سؤال برانگيز هم بود ... و از سوي ديگر دشمنان بيروني به خود حق مي دهند كه براي وعده هاي مسئولان درباره برخورد سخت با زورگويي آژانس بين المللي و شوراي امنيت سازمان ملل حساب چنداني باز نكنند.
یکی از نمايندگان محترم ... به خبرنگاران گفت؛ قرار است ما ... چگونگي برخورد را برعهده دولت بگذاريم! و افزود كه به بيان ديگر «چك سفيد امضاء» به دولت مي دهيم ...
اگر قرار بود مجلس به دولت چك سفيد امضاء بدهد -يا برعكس- ديگر «وجود مجلس» ضرورت چنداني نداشت و دولت مي توانست وظيفه مجلس را خود برعهده بگيرد.
بعد از جلسه غيرعلني ديروز مجلس شوراي اسلامي برخي از نمايندگان محترم در جمع خبرنگاران اظهاراتي داشتند كه چندان خوشايند و اميدواركننده نبود. يكي از نمايندگان محترم كه- به علت عضويت در كميسيون امنيت و سياست خارجي مجلس- مسئوليت مستقيمي با موضوع طرح دارد به خبرنگاران گفت؛ مجلس قصد دارد با يك «شيب ملايم» وارد ماجرا شود...
كه با عرض پوزش- و مزاحي كه چندان هم خالي از جديت نيست-بايد گفت؛ بحث گردش در پارك و «سرسره بازي»نيست كه سخن از «شيب ملايم» در ميان باشد! دشمن با تمام توان و بدون ملاحظه به ميدان آمده است و به قول حضرت امام«ره»، هر كاري از دستش برمي آمده انجام داده ...ياد امام راحلمان «ره» به خير ... بنابراين حضور ايران در NPT مضحك است و يادآور فيلم معروف «لورل هاردي» است ، در اولين صحنه اين فيلم، آقاي لورل در سنگري پر از قوطي هاي خالي كنسرو نشان داده مي شود كه با جديت مشغول نگهباني است... و حال آن كه 20 سال از پايان جنگ گذشته و خبر آن به لورل نرسيده!

حسين شريعتمداري کیهان بازجو عزیز ام القرا
سه شنبه 5 دی 1385 [2006.12.26]
http://www.kayhannews.ir/851006/2.htm

..........................................

"یراساس مصوبه مجلس‌‏هفتم دولت موظف است با توجه به قطعنامه شوراي امنيت سازمان ملل ... در همكاري خود با آژانس بين‌‏المللي انرژي هسته‌‏اي براساس منافع ملت ايران تجديدنظر كند"!

خبرگزاری کار
چهارشنبه 6 دی 1385 [2006.12.27]
http://www.ilna.ir/shownews.asp?code=380995&code1=0

..........................................

"درخشان به نظرم بسیار کار خوبی کرد که به تهران رفت موقع انتخابات و از فرصتی بهره برد تا اطلاعات خود را نو کند. کاش بقیه ای که درباره مملکتشان قلم می فرسایند این قدر به نو کردن اطلاعات خود اهمیت می دادند"!

حاج آقا بهنود خارج از کشور رفسنجونی
برنده جایزه مدفوعاتی پنج تن ال عبا

http://behnoudonline.com/2005/08/050820_009541.shtml






<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com