28 February 2007

چگونگی "نو کردن اطلاعات"
از طریق "حاصل جمع" استدلالی و سر انگشتی "خبرگان" درون مرزی
و برون مرزی کشور عالیجناب عمامه قرمز و شرکا!

چشم انداز "حقوق" بشری خودی ها


"اسباب نگراني فراهم است /
نگارنده اين سطور در همه ماه هاي گذشته خوش بيني و اميدواري از دست نداده، در جواب کساني که نگراني زياد وادارشان کرده که کفه ايران را در مجادله امروز سياه و سبک مي بينند، استدلالم اين بوده است که نه مذاکره کنندگان از هيچ يک از ميزهاي طرف مقابل چيزي کسر دارند و نه پشتوانه علمي و سياسي شان کمترست. مي ماند اين که ما اطلاعاتمان کمتر است يا آن که اين گونه سياست ورزي را نمي شناسيم. با خود و ديگران گفته ام همان طور که سخنان جورج بوش هم توسط خبرگان و نخبگاني تهيه مي شود و چندين اتاق فکر پشتوانه نظراتي هستند که اعلام مي دارد، ايران نيز امروز، ايران سال هاي اول انقلاب نيست، نيروهاي کارکشته و تحصيل کرده و هم تجربه ديده دارد که تصميم ها گرچه از دهان يکي بر مي آيد اما حاصل جمع همه آن هاست... اما ناگزير بايد اعتراف کرد که اظهار نظرهائي چنان که آورده شد، اميدي باقي نمي نهد" !

حاج آقا به نود_ خارج_ نشین
شکننده رکورد همه جور "اسباب" کشی برای "خبرگان" / برنده فستیوال حرکت با چراغهای خاموش / برنده جایزه پنج تن آل عبا ...
روز
چهارشنبه ۹ اسفند ۱٣٨۵ - ۲٨ فوريه ۲۰۰۷
http://www.roozonline.com/archives/2007/02/002718.php

......................

"درخشان به نظرم بسیار کار خوبی کرد که به تهران رفت موقع انتخابات و از فرصتی بهره برد تا اطلاعات خود را نو کند.
کاش بقیه ای که درباره مملکتشان قلم می فرسایند این قدر به نو کردن اطلاعات خود اهمیت می دادند"

حاج آقا بهنود
برنده مسابقه از رو بردن صدتا سنگ پای قزوین
http://behnoudonline.com/2005/08/050820_009541.shtml

چی؟... استغفرالله؟... بگو هزار ماشالله به آسید خندون العبا الشوغولاتی!

چشم انداز "حقوق" بشری خودی ها





"... ورزشگاه شیرودی را به صورت قانونی اجاره کرده بودیم که میتینگ انتخاباتی آقای خاتمی را برگزار کنیم. یک قاضی دادگستری که از این ماجرا خبر نداشت، نامه ی رسمی نوشت و اعلام کرد که حضور آقای خاتمی که رئیس جمهور هم بود در شیرودی به دلیل این که مکان دولتی است، ممنوع است. ما هم اعلام کردیم که مقامات قضائی جلسه را تعطیل کرده اند. کلی سر و صدا شد. مشاور عالی رئیس قوه قضائیه زنگ زد و گفت خدا وکیلی شما در قوه قضائیه نفوذی ندارید که این قاضی را گول زده باشد تا در این وقت حساس این حکم بی پشتوانه را بدهد و کلی شماها از آن بهره ی انتخاباتی ببرید؟ گفتیم استغفرالله " !

حاج آقا ابطحی جونیور (به زعم خودش: توپولی
سه‌شنبه ٨ اسفند ۱٣٨۵ - ۲۷ فوريه ۲۰۰۷
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146308431

...........................................

"اينکه در 9 سال گذشته بر سر اصلاحات و نمايندگانشان در حکومت چه آمد، بر دانشجويان سخت گذشت و يا خوش، بر روزنامه و روزنامه نگاران چه گذشت، در بستر سرنوشت ايراني خير بود يا شر، همه به کنار اما آن چه را نميتوان به کنار نهاد همان صندوق راي و لبخندست" !

حاج آقا بهنود برنده جایزه مدفوعاتی پنج تن آل عبا
امروز ا.ن لاین، به نقل از "اعتماد" ملی ا.ن لاین حاج آقا کروبی
http://www.emrouz.info/archives/2006/05/00378_2.php

27 February 2007

بازجوی عزیز ام القرا كجا مي تونه بره.؟... بليطش دست منه !...

دارالترجمه زبان یاجوج و ماجوج!




"گفت: بالاخره مجتمع قضايي امور اقتصادي حكم شهرام جزايري را صادر كرد. 14 سال حبس، 10 سال تبعيد، بازگرداندن 61 ميليون دلار اموال نامشروع، 122 ميليون و 861 هزار دلار جريمه، 200 ميليون دلار...!
گفتم: واقعاً كه فيل هوا كرده اند ولي حيف كه متهم فراري است.
گفت: در حالي كه شهرام جزايري در اختيارشان بود حكمي صادر نكردند و حالا كه يك ماه از مهلت قانوني براي صدور حكم گذشته و يارو فراري است به فكر محكوم كردن او افتاده اند؟!
گفتم: حرف بيخودي نزن! يعني تو از مجتمع قضايي امور اقتصادي بهتر مي فهمي؟! اونا حساب همه چيز را كرده اند.
گفت: اين حرفها چيه؟ وقتي يارو فراري شده ديگه چه كاري از دستشون ساخته است؟
گفتم: اختيار داريد!!... شخصي در ايستگاه قطار ايستاده بود كه قطار سوت كشيد و حركت كرد... دوستانش گفتند؛ بدو بدو سوار شو كه قطار رفت... و يارو شانه اي بالا انداخت و با بي خيالي گفت؛ كجا مي تونه بره... بليطش دست منه" !

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
سه‌شنبه ٨ اسفند ۱٣٨۵ - ۲۷ فوريه ۲۰۰۷
http://www.kayhannews.ir/851208/2.htm#other202

بزودی!...
در خارج از کشور رفسنجونی و شرکا!...
استنداپ کومودی موزیکال
با شرکت عبا شوگولاتی و مقام عظمای نعلین آب نباتی






"پیشنهاد می شود، گروه سمفونی هسته ای ایران، که قرار بود روز بیست و دوم بهمن سمفونی هسته ای را بخوانند، جمع شده و سرود « قطار محمود هسته ای» را به یاد « ماشین مشتی ممدلی» مرحوم بدیع زاده بخوانند: قطار محمود هسته ای / با ترمز شکسته ای / مسافر از بوی جوراب / تا می شینه کسل می شه / از ایرونی بودن خود/ ناراحت و خجل می شه... قطار محمود هسته ای / با ترمز شکسته ای" !

حضرت آقای ا. ن روز

دوشنبه ۷ اسفند ۱٣٨۵ - ۲۶ فوريه ۲۰۰۷

http://www.roozonline.com/archives/2007/02/002690.php


26 February 2007

مشگلات سیاسی/ عبادی / منکراتی "فردی با قیافه ی دینی" و چه و چه !
چشم انداز "حقوق" بشری خودی ها




"عده ای هر خانم کم حجاب یا جوان تیپ زده ای را می بینند، جوری رفتار می کنند که گویا همه ی آنان فاسد هستند … چه قدر کسانی هستند که در مقابل، وقتی در خیابان ها یک آخوند و یا فردی با قیافه ی دینی می بینند، رو ترش و گاهی توهین می کنند. این یک آفت اجتماعی است. کشور ما از همه ی این نگاه های سیاه و سفید خیلی آسیب دیده است"!

حاج آقا ابطحی جونیور (به زعم خودش: توپولی)
دوشنبه ۷ اسفند ۱٣٨۵ - ۲۶ فوريه ۲۰۰۷

http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146308567

هر کی گفته "اقتصاد مال خره" بیخود گفته!
ما واسه این انقلاب نکردیم، که کره خر های "یه لا قبا" و "دست و دلباز"،
حق و حساب باز جوی عزیز ام القرا رو بالا بکشن!.

دارالترجمه زبان یاجوج و ماجوج





"دي ماه سال 80 ... روزنامه ايران ... چنين نوشت؛ «جزايري جواني جسور و تاجري باهوش، خيرخواه، فرهنگي و دست و دلباز بود كه قرباني ساختار معيوب نظام اداري و اقتصادي شد... او بذل و بخشش هاي عام المنفعه داشت... هنگام پايين آمدن از پله هاي مجتمع قضايي بدون اينكه چيزي بگويد، شروع به گريه كرد»!... معلوم شد اين آدم يك لاقبا ... با زدوبند به درآمد نامشروعي در حد 160ميليارد تومان دست يافته و توانسته ... تسهيلات غير ارزي هم از سيستم بانكي دريافت كند...كيهان روزهاي سختي را گذراند ... براي روزنامه نگاران مستقل، تلخ و گزنده است و براي مردم نيز كه وسط روز روشن، مفسدي اقتصادي كه تحت الحفظ منتقل مي شده، بگريزد در حالي كه پيشاپيش خانواده اش را نيز به دوبي فرستاده است. براي مردم و آنها كه دل در گرو مردم دارند، زهرخندهاي تصوير شهرام جزايري در برخي روزنامه هاي آلوده به زد و بندهاي اقتصادي، در حقيقت پوزخند به خود مردم و نظام ارزشمندي است كه همين مردم به اعتبار ارادت و محبت و دلبستگي، روز 22 بهمن براي او به خيابان ها ريختند.... مهم اين است كه نگذاريم جماعتي خائن- ولي هميشه طلبكار- خيال كنند ... سر مردم را مي شود به هر نحو دلخواه گول ماليد"!

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
دوشنبه 7 اسفند 1385- 26 فوريه 2007

http://www.kayhannews.ir/851207/2.htm#other200

25 February 2007


خود آموزتخلیص "تاریخ حکومت دوالپاهای عمامه به سر"
در
یک کلمه و چه و چه !

دارالترجمه زبان یاجوج و ماجوج



"خاطره نویسی و خاطره گویی های رایج و اطلاعیه های مجالس ترحیم خیلی شبیه هم هستند. در هر دوی آن ها شخصیت اصلی خیلی خوب است و دیگران بد بوده اند. دیگران هم البته امکان خاطره گویی دارند و در آن جا، آن ها خوب می شوند و دیگران بد! معمولاً تاریخ واقعی را می توان آن جاهایی پیدا کرد که کسی در موردشان ننوشته و یا خاطره ای نقل نکرده است" !

حاج آقا ابطحی جونیور (به زعم خودش: توپولی)
يكشنبه 6 اسفند 1385-- 25 فوريه 2007

http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146308580

برندگان آفتابه های زرٌین و سیمین و پلاستیکی
فستیوال جواب دادن
به سؤالات تستی
"آزمون" سی سال سوابق "شناخته شده" دعانویسان و رمٌالان و اسطرلاب اندازان حکومت دوال پاها ی عمامه به سر!




"آنچه به عنوان سؤال و به صورت تست چهار جوابي براي آزمون ضمن خدمت فرهنگيان طراحي شده است، موهن تر از آن است كه قابل بازگو كردن باشد و مشمئزكننده تر از آن كه بتوان كمترين كوتاهي در برخورد با اينگونه پلشتي ها را ناديده گرفت… اگرچه كساني كه به عنوان طراح سؤالات معرفي مي شوند داراي سوابق شناخته شده و به دور از هرگونه سوءظني هستند ولي القاء سؤال وهن آميز به آنان از سوي افراد آلوده و نفوذي نيز قابل بررسي خواهد بود… عذرخواهي وزير آموزش و پرورش … و شخصيت شناخته شده و آزمون داده ايشان در صداقت و تقوي از سوي ديگر، كمترين ترديدي باقي نمي گذارد كه حداكثر آنچه در اين ماجرا متوجه ايشان است، «خطا» در سپردن مسئوليت به افراد نالايق است"

برنده آفتابه پلاستیکی:
حاج آقا حسین شریعتمداری (بازجوی عزیز ام القرا )
کیهان بازجوی عزیز ام القرا

يكشنبه 6 اسفند 1385- 25 فوريه 2007
http://www.kayhannews.ir/851206/2.htm#other204
.........................................

"شبيه اين اتفاق در سال 1379هم اتفاق افتاد. در آن موقع در يک نشريه دانشجوئي کسي جملاتي نوشته بود که توهين به حضرت صاحب (عج) از آن برداشت ميشد... ما در آن موقع ميگفتيم که جسارت واهانت به امام زمان ار سوي هر کس که باشد، محکوم است و از سوي ديگر نبايد به قول قرآن "تشييع فاحشه" کرد... اين حرف آن روزهاي ما بر اساس مصلحت قدرت خواهانه نبود. به آن باور داشتيم ورقباي بي اخلاق را سرزنش ميکرديم. در اين ماجرا نيزاصلاح طلبان بايد نشان دهند که به مباني آن روزهامان باور دارند.
در اينکه اين سئوالات شرم آور است ونسبت به محضر پيامبرجسارت آميز است شک نبايد کرد. به همين دليل آنهايي که در توزيع و تکرار آن اقدام ميکنند، مثل نويسنده آن مقصرند " !

برنده آفتابه سیمین:
حاج آقا ابطحی جونیور (به زعم خودش: توپولی)

"+ و ز"
يكشنبه 6 اسفند 1385-- 25 فوريه 2007
http://www.roozonline.com/archives/2007/02/002588.php
.........................................


" مي گويند شخصي از باجه تلفن بيرون آمد. يكي از افرادي كه منتظر تلفن كردن بود از او پرسيد؛ سالمه؟ و يارو جواب داد؛ آره سالمه، ولي آفتابه نداره"!

برنده آفتابه زرین
حاج آقا بی امضای کیهان باز جوی عزیز ام القرا

کیهان باز جوی عزیز ام القرا
يكشنبه 6 اسفند 1385- 25 فوريه 2007
http://www.kayhannews.ir/851206/2.htm#other202

رسالت مطبوعاتي "رهاندن" افکار عمومی
از "جريان" زد و بندهای مفسد كلان اقتصادي

دارالترجمه زبان یاجوج و ماجوج




" كيهان، درپي ايراد اتهام به هيچيك از مسئولان و دست اندركاران پرونده شهرام جزايري نيست، بلكه ... اشاره به برخي از نقاط مبهم و سؤال برانگيز در ماجراي فرار شهرام جزايري را وظيفه و رسالت مطبوعاتي خود مي داند و اميدوار است... چنانچه در جريان فرار اين مفسد كلان اقتصادي زدوبندي وجود نداشته است- كه انشاءالله چنين باشد- افكار عمومي را از ترديدهاي پديد آمده برهانند" !

حاج آقا حسين شريعتمداري / کیهان بازجوی عزیز ام القرا
شنبه 5 اسفند –1385 / 24فوريه 2007
http://www.kayhannews.ir/851205/2.htm#other200

..........................


"گفتم: چه عرض كنم؟ قاضي از يك جيب بر پرسيد چرا دستت را توي جيب اين آقا كردي؟ جيب بر جواب داد؛ آقاي قاضي! فكر كردم كه جيب خودمه! قاضي پرسيد؛ پس چرا پول هايش را برداشتي و جيب بر جواب داد؛ اي آقا! يعني مي فرمائيد بنده اختيار جيب خودم را هم ندارم؟" !

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
شنبه 5 اسفند –1385 / 24فوريه 2007
http://www.kayhannews.ir/851205/2.htm#other202



وصف العیش
نسلی که کتک می می می می خورد
و نصف العیش
نسلی که کتک می می می می زند
و شعار می می می می دهد :
وای ! مردم از خنده!


چشم انداز "حقوق" بشری خودیها









"... ده نمکی زنگ زد که فیلم اخراجی هایش را روز جمعه اکران می کند. دیروز با مصطفی تاجزاده و خانواده برای دیدن فیلم رفتیم ... تسامح و تساهل به معنای واقعی ریشه ی داستان فیلم اخراجی ها بود. به عقیده ی من همین آشتی نسلی که کتک می زد با نسلی که کتک می خورد یا نسلی که مورد استهزاء قرار می گرفت با نسلی به ارزش ها دهن کجی می کرد، از بزرگ ترین کارهایی است که نیاز جامعه ی ماست.... مصطفی تاجزاده آن قدر بد و بلند می خندید که بعد از پایان فیلم، خانمم می گفت کمی به طنز فیلم می خندیدم و بیشتر از خنده ی آقای تاجزاده خنده ام می گرفت. دست ده نمکی و عوامل فراوان اخراجی ها درد نکند"!

آسد ابطحی جونیور (به زعم خودش : "توپولی ")
شنبه ۵ اسفند ۱٣٨۵ - ۲۴ فوريه ۲۰۰۷
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146308576

تحفه لامصب "الهي" و "هديه غيبي" خاله خرسه
به ملت مظلوم و غارتزده و چه و چه ایران!




"شك نبايد كرد كه انقلاب اسلامي ايران از همه انقلابها جدا است. هم در پيدايش و هم در كيفيت مبارزه و هم در انگيزه انقلاب و قيام. و ترديد نيست كه اين يك تحفه الهي و هديه غيبي بوده كه از جانب خداوند منان بر اين ملت مظلوم غارتزده عنايت شده است" !

صحيفه امام ج 21 ص 401 / کیهان بازجوی عزیز ام القرا
پنجشنبه 3 اسفند 1385- 22 فوريه 2007 –
http://www.kayhannews.ir/851203/14.HTM#other1404

.........................................

"گفتم: چه عرض كنم؟! دو نفر براي گردش رفته بودند توي جنگل و گوشه اي نشسته بودند كه چشمشان به يك كيسه سياه افتاد. يكي از آنها رفت كه كيسه را بردارد و بياورد. غافل از آن كه آنچه فكر مي كردند كيسه سياه است، يك خرس بود و با يارو گلاويز شد... دومي كه ديد رفيقش هنوز داره زور مي زنه و نمياد، داد زد كه بابا كيسه رو ول كن و بيا و يارو در حالي كه نفس نفس مي زد گفت؛ من ول كردم، اين لامصب ول نمي كنه" !

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
پنجشنبه 3 اسفند 1385- 22 فوريه 2007 –
http://www.kayhannews.ir/851203/2.htm#other202


23 February 2007

به سر توپولی واویلای "ادبیات حقوق بشری" عبا شوگولاتی هم
قر نزنین ها !


دارالترجمه زبان یا جوج و ماجوج





"در خبرها بود که احمد باطبی ... بر اثر فشارهای مختلف از زندان راهی بیمارستان شده است... به عقیده ی من بزرگترین نگرانی اجتماعی این است که ادبیات حقوق بشری و کرامت انسانی که ادبیات رایج سالهای قبل بود حتی از واژگان گروههای سیاسی هم حذف شده است و به همین دلیل مریضی وانتقال باطبی به بیمارستان، توجهی را جلب نمی کند. من شخصا با آنکه باطبی را تا کنون ندیده ام ونمیشناسمش ... از سالها پیش در مورد او حرف زده ام" !

آسید ابطحی جونیور ( به زعم خودش "توپولی" )
پنجشنبه 3 اسفند 1385 [2007.02.22]
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146308572



22 February 2007

خرسندآپ کمدي/ مونترال شنبه 24 فوريه / تورونتو- يکشنبه 25 فوريه / برکلي جمعه 9 مارس /

مونترال شنبه 24 فوريه / تورونتو- يکشنبه 25 فوريه / برکلي جمعه 9 مارس


SHOW_Wien_Small.jpg
http://www.asgharagha.com/

مبادا بازم به سر شیرین خانوم مسلمون و برنده جایزه نوبلمون قر بزنین ها !

چشم انداز "حقوق" بشری خودی ها





"اگر در دولت آقای خاتمی هم چنین بوده، همان موقع هم خلاف قانون بوده است...البته دراین شکی نیست که انرژی هسته ای حق مسلم ماست اما ... کسانی که آرزومند داشن انرژی هستند، باید بدانند مبادله صریح اطلاعات و آزادی بیان هم حق مسلم ماست... من چون کلا آدم خوش بینی هستم ... به عنوان وکیل دادگستری این حق را برای خودم قایلم که این مساله را حتی در مجامع بین المللی نیز عنوان کنم"

زن مسلمون برنده جایزه نوبل وکلای خوش بین "دادگستری"!
پنجشنبه 3 اسفند 1385 [2007.02.22]
http://www.roozonline.com/archives/2007/02/002543.php

..............................

دارالترجمه زبان یاجوج و ماجوج:
شمایل سیاسی/عبادی/تزیینی "مبادله صریح اطلاعات و آزادی بیان"
متعلق است به
دوران تاثیر شیرین رنسانس آخوندی در کارگاه هنری هادی خرسندی در تبعید!

مسابقات جهانی جستجوی خرکی نشانه های " احترام "

دارالترجمه زبان یاجوج و ماجوج




"اين روزها به بهانه بحران هسته ای ايران، رسانه های جهانی پراست از گزارش و خبرهائی با نام ايران. مخالف و موافق، همه در کار بزرگ نشان دادن ايرانند، بيشترشان به قصد نشان دادن اين که خطرناک است فعاليت های هسته ای ايران. اما حتی رسانه های نزديک به نومحافظه کاران جنگ طلب آمريکائی هم وقتی سعی می کنند ايران را خطر بزرگ منطقه و مانع تحقق مصلحت های جهانی نشان دهند عملا بزرگی کشور را اقرار و حتی گاه در آن اغراق می کنند. هم از اين رو گاه ايرانيان مقيم اروپا و آمريکا در نگاه مردم کشورهای ديگر نشانه ای از احترام می بينند" !

حاج آقا به نود_ مقیم_ درگاه_ رفسنجونی
برنده مسابقات جستجوی خرکی نشانه های "احترام"!
چهارشنبه ۲ اسفند ۱٣٨۵ - ۲۱ فوريه ۲۰۰۷
http://masoudbehnoud.com/2007/02/blog-post_7728.htm

آخرین نتایج بررسی قطعنامه تحریم توسط جمعی از "سیاسیون" !
چشم انداز "حقوق" بشری خودیها




"امروز آخرین روز در قطعنامه ی تحریم سازمان ملل است. هر که را می بینم نگران است… دیشب در جمعی از سیاسیون به طنز گفتم که می گویند یک کنکوری که خیلی اضطراب قبول شدن داشت، تعهد کرد که اگر در کنکور قبول شود، مادرش را پیاده بفرستد زیارت امام رضا (ع). در صحنه ی سیاست هم خیلی ها برای مردم نذر می کنند که آنان را پیاده بفرستند زیارت"!

آسد ابطحی جونیور (به زعم خودش: توپولی)
چهارشنبه ۲ اسفند ۱٣٨۵ - ۲۱ فوريه ۲۰۰۷
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146308570
…………….

"چوپان دروغگو مرده بود، ازش پرسيدند اسمت چيه؟ گفت؛ دهقان فداكار!"

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
چهارشنبه ۲ اسفند ۱٣٨۵ - ۲۱ فوريه ۲۰۰۷
http://www.kayhannews.ir/851202/2.HTM#other202

وقتی انقلاب "اتفاق" افتاد،
شوما "کجا؟؟؟؟؟؟" و چگونه "سجود؟؟؟؟؟؟" میفرمودید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


چشم انداز "حقوق" بشری خودیها


"انقلاب در چهار پرده:... سرود بهاران خجسته باد. و باز دل بهانه گرفت... تصوير اول... خبر پيچيده بود که شاه رفت...تصوير دوم... می پرسم : <<وقتی انقلاب اتفاق افتاد شما در کجا بودید>>؟...تصوير سوم ... آه ما را چه می شود در بيست و دوم بهمن سال هشتاد و پنج...تصوير چهارم... ايران ايران ايران... سرم روی تن من، نباشه اگر بيگانه بشه هموطن من... "!

حاج اقا به نود_ خارج_ نشین_ فاطمه سلطون_ رفسنجونی و شرکا /
برنده جایزه مسابقه جهانی رقابت با سنگ پای قزوین_ خارج از کشور رفسنجونی و شرکای آل عبا /
برنده جایزه فستیوال خنجرو چاقوی آشپزخونه زدن از پشت

پنج‌شنبه ۲۶ بهمن ۱٣٨۵ - ۱۵ فوريه ۲۰۰۷
http://masoudbehnoud.com/2007/02/blog-post_15.html

......................................

"اعتصاب روزنامه‌ها و دیدار با دکتر بهشتی...
... بختیار یک روز من را دعوت کرد به خانه اش و گفت من نخست‌وزیری را قبول کردم شما هم بروید روزنامه‌یتان را دربیاورید. رادیو تلویزیون هم شروع کند از اعتصاب بیاید بیرون. چون ما در اعتصاب بودیم... ماها هوادار انقلاب بودیم. آقای بختیار گفت از اعتصاب دربیایید. آزادی می‌خواستید این هم آزادی. ۳۹ روز قبل از انقلاب بود. روز پنج‌شنبه‌ای بود. من گفتم دست من نیست. باید بروم صحبت کنم. بعد با بچه‌ها صحبت کردم. بچه‌ها همه خوشحال
گفتند درمی‌آوریم. آزادی، بدون ‌سانسور. همه خسته شده بودند در این ۶۰ روز اعتصاب. قرار شد جمعه برویم کار کنیم صبح شنبه روزنامه در بیاوریم. رادیو تلویزیون هم فکر کنیم چه کار باید کرد... مطبوعات هم که سندیکایی بود که آن‌ها به‌عنوان اعتصاب‌کننده بودند. دبير آن هم محمد علی سفری بود. من رفتم که پیغام بختیار را به آنها بدهم. آن‌ها هم از یک راه دیگر شنیده بودند. مطبوعات بلافاصله آماده شدند که دربیاورند. صبح جمعه آقای دکتر بهشتی من را دعوت کرد ... من هم رفتم. گفت این خبر چیست؟ گفتم هیچی. این‌ها سانسور را برداشتند. خوب شد دیگر. ما هم راحت شديم حالا اخبار مربوط به انقلاب را چاپ می کنيم و مردم از وقايع با خبر می شوند . گفت نه عزیزم، اعتصابات سراسری ست در کشور. شما هم جز این‌ها هستید. بالاخره انقلاب رهبری دارد...نه جانم، این طور نیست. من گفتم خب حالا چی می‌گویی آقای دکتر. گفت شما از اعتصاب در نیائید. گفتم هیچ نیرویی نمی‌تواند جلوی مطبوعات را بگیرد. شنبه صبح همه درمی‌آیند. به نفعتان هم هست که روزنامه‌ها در بیایند. بهشتی گفت اعتصاب یک پیکره‌ی به هم پیچیده‌ای است که یک جایش خراب شود همه‌اش خراب می‌شود. من هم گفتم آره دیگر، ولی دست من هم نیست. یک ذره تهدید کرد. گفت من فکر کنم اگر مطبوعات دربیاید ممکن است که رهبر تحریم کند. خیلی برای شما بد می شود... عزیز من، شنبه مطبوعات در بیاید معنی‌اش این است که آزادی مطبوعات را بختیار داده. گفتم خب داده دیگر. آخر این جزو شرایطش است. سانسور را برداشته است. ما هم که می‌خواهیم سانسور برداشته شود. شما هم که می‌خواهید انقلاب کنید. خب خیلی خوب است دیگر. این همه باید ناز بی‌بی‌سی را بکشید. روزنامه‌ها در می‌آیند کارتان را انجام می‌دهند. گروه‌های سیاسی شما هم خوشحال می‌شوند. گفت آره، ولی تصمیم‌گیریش با ما نیست... راست می گفت چون آن موقع آقای خمینی خیلی محبوب بود... دم در گفت آقای بهنود شما خیلی باهوشید. یک راهی بدهید از این بن‌بست خارج شویم. گفتم چه راهی؟ ... دکتر بهشتی خیلی باهوش بود... گفتم حالا چه کار کنیم آقای دکتر؟ گفت شما این‌جا تشریف داشته باشید. من زنگ می‌زنم به پاریس. شام خدمتتان می‌خوریم بعد جواب می آيد . این را من با نظر مثبت به ایشان منتقل می‌کنم. شاید که درست شد آن وقت دست‌خطی بنویسند و اجازه دهند و روزنامه‌ها ب
ا دست‌خط مبارک ایشان دربیاید. بعد نشستیم شام خوردیم و نماز خواند. همه هم پشت سرش نماز خواندند. سر هر ساعت تلفن می کرد. او خبرها را می‌داد و دستورها را می‌گرفت. خلاصه خبر را داد و گزارش‌ها را گرفت. آمد گفت الحمدالله، الحمدالله یک نماز شکری بخوانیم، اجازه فرمودند مطبوعات منتشر شود. آخر شب شده بود و حکومت نظامی بود ولی دکتر بهشتی چندين کارت مجاز حکومت نظامی داشت و خانه اش پر از مردم بود و هر کس را می خواست با يکی از ماشين های کارت دار می فرستاد و مرا هم فرستاد . خلاصه جمعه فردايش پيام آقا را فرستادند برای مطبوعات و روزنامه‌ها هم از خدا خواسته. صفحه‌ی اول عکس بزرگ اجازه‌ی رهبر. صبح‌اش دکتر بختیار به من تلفن کرد. گفت من متاسفم برای شما. برای خودتان یک آقا بالاسر دیگر درست کردید. من دلم می‌خواست شما آزاد باشید. شما بلافاصله با اصرار یکی دیگر برای خودتان درست کردید. باز با اجازه این کار را کردید.... اهمیت حرفی را که بختیار زد نفهمیدم. باید می‌گذشت سه ماه بعدش، حمله به دفاتر ما شروع می‌شد، حمله به آیندگان شروع می‌شد تا ما می‌فهمیدیم"!

حاج اقا به نود_ خارج_ نشین_ فاطمه سلطون_ رفسنجونی و شرکا /
برنده جایزه مسابقه جهانی رقابت با سنگ پای قزوین_ خارج از کشور رفسنجونی و شرکای آل عبا /
برنده جایزه فستیوال خنجرو چاقوی آشپزخونه زدن از پشت

Mar 1, 2004
http://www.ghasedakonline.com/article.php?aid=74#four

بی سوادی شو ما ها و خوش خطٌی امام (ره) خیلی خیلی خیلی راخل !

دارالترجمه زیان یاجوج و ماجوج




"ما از آمريكا و شوروي همچو توقعي نداريم كه خلاف قرآن عمل نكند؛ آنها بنايشان بر اين است كه قرآن را بكوبند، آنها بنايشان بر اين است كه اسلام را بكوبند. آنها ايران را كه مي كوبند نه از باب اينكه ايران است، از باب اين است كه ايران، اسلام را خواسته است. مبلغان آنها و راديوهاي آنها و مطبوعات آنها كه ايران را اين طور مشوه دارند در بين دنيا مي كنند، براي ايران نيست. ايران اگر يك قدم طرف آمريكا برود همه مداح او خواهند شد، چون برخلاف آنهاست. تمام رسانه هاي گروهي تقريباً بر ضد ايران، گاهي تصريح به اينكه اسلام در ايران خطرناك است، چنانچه مي بينيد كه تصريح به اين هم مي كنند و عمال آنها كه نمي توانند تصريح به اين معنا بكنند كه اسلام مخالف هستند، ايران را مي گويند مخالف اسلام است"

صحيفه امام- جلد 18- صفحه 276/ کیهان بازجوی عزیز ام القرا
سه‌شنبه ۱ اسفند ۱٣٨۵ - ۲۰ فوريه ۲۰۰۷
http://www.kayhannews.ir/851201/14.HTM#other1402

...................

"گفتم: دانش آموزي به ناظم مدرسه گفت؛ آقا اجازه! من و برادران و پدر و مادرم هرچه تلاش كرديم نتوانستيم جمله اي كه شما زير دفترچه مشق من نوشته ايد را بخوانيم... ناظم مدرسه دفترچه دانش آموز را گرفت و بعد از مدتي خيره شدن به آنچه نوشته بود به دانش آموز گفت؛ مثل اين كه بي سوادي در خانه شما ارثي است. دانش آموز با خجالت گفت؛ آقا اجازه! چي نوشتين؟ و ناظم گفت؛ اي بي سواد!... نوشته بودم؛ «دقت كن خوش خط بنويسي»" !

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
سه‌شنبه ۱ اسفند ۱٣٨۵ - ۲۰ فوريه ۲۰۰۷
http://www.kayhannews.ir/851201/2.HTM#other202

ماشالله خانوم _ عبا شوگولاتی_ انرژی هسته ای_ زنجیر درست کردن
با پوست_ پرتغال


دارالترجمه زبان یاجوج و ماجوچ


"این روزها اهالی اینترنت قطعه ی کوتاهی از سخنرانی آقای احمدی نژاد را ایمیل می کنند که در آن گفته است دختر ۱۶ ساله ای با کمک برادرش و با خرید چند وسیله از بازار، انرژی هسته ای درست کرده است. رئیس سازمان انرژی هسته ای هم تحقیق کرده و دیده راست گفته، او را به سازمان انرژی هسته ای برده و الان راننده و محافظ دارد و شده از دانشمندان هسته ای کشور"!

آسد ابطحی چونیور / به زعم خودش: "توپولی" / به زعم کاریکاتوریست کلاغستون رادیو زمونه
که جریزه نداره عکس امام (ره) و راحلشو بکشه : "سيدالماله کشين"
دوشنبه ٣۰ بهمن ۱٣٨۵ - ۱۹ فوريه ۲۰۰۷
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146308562

....................

دارالترجمه یاجوج و ماجوچ:

عکس ماشالله خانوم عبا شوگولاتی متخصص "زنجیر درست" کردن (با پوست پرتغال؟) تزیینی نیست و کوپی رایت هم دارد :
آسد ابطحی چونیور / به زعم خودش: "توپولی" / به زعم کاریکاتوریست کلاغستون رادیو زمونه که جریزه نداره عکس امام (ره) و راحلشو بکشه : "سيدالماله کشين"
http://www.webneveshteha.com/othersphotos.asp?id=1619

یک "خارج نشین"
برنده جایزه مسابقات "حرکت با چراغ هاي خاموش در خارج از کشور" شد!

چشم انداز "حقوق" بشری خودی ها

"آقاي ... اکبر_... را نمي شناسم ... در نقد مطبوعات گفته است <<اگر در يك جامعه فرصت هاى نابرابر به وجود آمد و عده اى خاص با بهره مندى از اين فرصت ها، به آلاف و الوفى رسيدند ... و اگر يك اقليت اشرافى در جامعه سربرآورد و انواع گرفتارى هاى اخلاقى، اجتماعى، سياسى و اقتصادى در جامعه رواج پيدا كرد، قبل از هر كس بايد به سراغ رسانه هاى ارتباط جمعى آن جامعه رفت و اصحاب آن را مورد سؤال قرار داد>>
فايده حرکت با چراغ هاي خاموش همين جاها پيدا مي شود اگر آن سابقه اي که روزنامه کيهان براي مصاحبه شونده برشمرده مشخص و شفاف مي شد که گويند در کدام رسانه ها سابقه داشته است آن وقت ما هم مي پرسيديم که "شما کجاي اين نقشه قرارداشتيد>> و همان قصه را مي گفتيم که مي گويند در کنگره بيستم حزب کمونيسم اتحاد جماهير شوروي پيش آمد وقتي که خروشچف به شدت از دوران استالين و اختناق حاکم بر آن انتقاد کرد. در سکوتي کوتاه صدائي در تالار پيچيد که گفت خودت کجا بودي. خروشچف با خونسردي گفت کي بود سئوال کرد. کسي جواب نداد. دوباره پرسيد. کسي از ترس جواب نداد و جانشين استالين گفت در همان جا که الان تو هستي" !

حاج آقا به نود_ خارج از کشور_ اکبر_ رفسنجونی و شرکا
روز
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱٣٨۵ - ۱٨ فوريه ۲۰۰۷
http://www.roozonline.com/archives/2007/02/002425.php

......................................................

"زاده شدم در آن روز آفتابی – لابد – در قلب الاسد،... چهل و چهار سال است که دارم کار نوشتاری – مطبوعاتی می کنم. ده سالی در تلويزيونی و بیست سالی هم در راديو مشغول تهيه فیلم و صدا بوده ام. .. هشت فیلم مستند بلند ساخته ام. صد و هشت برنامه تلويزيونی و سیصد برنامه راديوئی"!

حاج آقا به نود_ متولد_ قلب الاسد
http://masoudbehnoud.com/weblog/2004/12/blog-post.html

......................................................

درخشان به نظرم بسیار کار خوبی کرد که به تهران رفت موقع انتخابات و از فرصتی بهره برد تا اطلاعات خود را نو کند. کاش بقیه ای که درباره مملکتشان قلم می فرسایند این قدر به نو کردن اطلاعات خود اهمیت می دادند"

حاج آقا به نود برنده _ جایزه_ مدفوعاتی_ پنج _ تن آل عبا
http://behnoudonline.com/2005/08/050820_009541.shtml

پیام رادیویی اهل بیت رهبر معظم انقلاب به بازجوی عزیز نونوايي محله!
دارالترجمه زبان یاجوج و ماجوج



"جماعتي در داخل كشور به غفلت يا به مأموريت، ترس از دشمن را به زبان «دلسوزي براي ملت» ترجمه كرده و در مصاحبه ها بر زبان مي رانند و يا در برخي از روزنامه ها از نيش قلم مي چكانند... كه چه؟... ايهاالناس چه نشسته ايد كه كشور در بحران غوطه مي خورد! و حالت فوق العاده دارد!... كدام بحران؟ كدام حالت فوق العاده؟... توضيح نمي دهند. به قول آقا در ديدار اخير مردم غيور آذربايجان شرقي با ايشان «بحران در كشور نيست، چرا دروغ مي گويند؟... البته، باز هم به قول رهبر معظم انقلاب؛ اينكه نبايد دشمن را دست كم گرفت سخن عاقلانه اي است ولي..." !

حاج آقا حسين شريعتمداري (غلومی)
کیهان بازجوی عزیز ام القرا
دوشنبه ٣۰ بهمن ۱٣٨۵ - ۱۹ فوريه ۲۰۰۷
http://www.kayhannews.ir/851130/2.htm#other200

...............................

"گفتم: چه عرض كنم؟!... شخصي به راديو پيام زنگ زد و گفت؛ آقا اگر پيام بدم پخش ميشه؟ جواب دادند؛ بله پخش ميشه... پرسيد در همه جاي تهران پخش ميشه؟ پاسخ دادند البته كه در همه جا پخش ميشه؟ پرسيد توي نونوايي محله ما هم پخش ميشه؟ طرف جواب داد؛ آره بابا، پخش ميشه حالا حرفتو بزن... و يارو گفت؛ غلومي!مامانت ميگه من نون خريدم، ديگه تو نخر... زود بيا خونه آبگوشت يخ كرد"!

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
دوشنبه ٣۰ بهمن ۱٣٨۵ - ۱۹ فوريه ۲۰۰۷
http://www.kayhannews.ir/851130/2.htm#other202

پشتوانه بزرگ رفتار عقلانی و انرژی پسته ای جامعه ایران
در سی سال گذشته به لطف روح القدس راخل ( ره )


چشم انداز حقوق بشری خودی ها



"انرژی پسته ای حق مسلم ماست" !

ملیجک خارج نشین رفسنجونی و شرکا
دوشنبه ٣۰ بهمن ۱٣٨۵ - ۱۹ فوريه ۲۰۰۷
http://www.roozonline.com/archives/2007/02/002460.php
............................


"نکته آخر این که بدان ایدک الله فی الدارین که
اصلاح طلبی یک خواست اجتماعی است…
و آن ده میلیون نفری که به هاشمی رفسنجانی رای دادند،
اینها پشتوانه بزرگ رفتار عقلانی جامعه ایران در سی سال گذشته اند.
لطف روح القدس ار باز مدد فرماید،
دیگران هم بکنند آنچه مسیحا می کرد"!

ملیجک خارج از کشور رفسنجونی و شرکا
http://news.gooya.com/nabavi/archives/035516.php


10 February 2007


چی فکر میکردبم؟ جمله معروف امام چی بود؟ چه قشنگ ترجمه شد!



امام پرواز انفلاب نفرمودند: هیچ !
امام پرواز انقلاب فرمودند هچچی !
ق. مثلثبیق فی الپرواز ترجمه کرد: نو کومنت

گزارش کیهان بازجوی عزیز ام القرا و ا طلاعیه دارالترجمه یاجوج وماجوج
درباره تجدید "ميثاق" با معجزه کاریکاتورهای رادیو اکتیو عبا و عمامه مقامات (!) روحانی ی






"دانشگاهيان، مديران، استادان، دانشجويان دانشگاه ها و اعضاي كميته دانشجويي ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي با حضور در مرقد مطهر بنيانگذار جمهوري اسلامي با آرمان هاي امام خميني(ره) و شهدا تجديد ميثاق كردند. در اين مراسم، مشاور رئيس جمهور گفت: « امام (ره) معتقد بود كه نظام شاهنشاهي از صدر تا ذيل فاسد است و اين نظام منحط بايد برچيده شود. متاسفانه گاهي زمزمه هايي شنيده مي شود كه بايد نسبت به آن احساس خطر كرد و آن اينكه مثلا گفته مي شود همه نظام شاهنشاهي بد نبوده است... اين تاسف زماني بيشتر خواهد شد كه اين گفته ها را از زبان خودي ها يا گاهي از رسانه ها و مكتوبات خودي بشنويم. امروز بايد دانشجويان بسيجي، نخبگان و فرهيختگان ما مقابل اين توطئه ها بايستند و با كمال قوت و قدرت آموزه هاي امام را احيا كنند»!

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
چهارشنبه 4 بهمن 1385- 24 ژانويه 2007


....................................

اطلاعیه
واخطاریه
و چه و چه و چه دارالترجمه یاجوج وماجوج

کاریکاتوری که ملاحظه میفرمایید اثر یک توطئه گر خطرناک است، که از قرار معلوم به مقام معظم رهبری حی و خاضر " توهین " کرده است؛ به خیال خام دیگر توطئه گران: هنرمندانه!
اما اگر به نمایشگاه این هنرمند تبعیدی سر بزنید، میبینید خوشبختانه "جا" تر است و نسخه اصلی کاریکاتور کذا غیبش زده است:

http://nikahang.blogspot.com/2006/07/blog-post_115193469163182054.html

این اعجاز در "هنر" دلیل دیگری ندارد جز ابن که " اهانت به لباس روحانیون" و کشیدن و به نمایش گذاشتن و تماشا کردن کاریکاتور "روحانیون" ( حتی اگر این "روحانیون "اصلا لباس تنشون نباشه و فقط به یک فقره تسبیح "ملبٌس" باشند) ، حوشبختانه بنا بر فتاوی ناگهانی و "مستقل" ویژه حقوق بگیران رادیو زمونه شدیدا مکروه اعلام شد:

http://nikahang.blogspot.com/2006/10/blog-post_116167252620093256.html

نتیجتن تقاضا میشود از نگاه کردن به این کاریکاتور قلابی و نامریی و فاسد اکیدا خود داری فرمایید و به دانشگاهيان، مديران، استادان، دانشجويان دانشگاه ها و اعضاي كميته دانشجويي ستاد دهه فجر انقلاب و چه و چه خاطر نشان بفرمایید که این کاریکاتور قلابی و نامریی و فاسد و معصیت بار را آقای نیک آهنگ کوثر کلاغستون رادیو اکتیو و مستقل زمونه مرتکب نشده است و ایشان (به طور "مستقل" و نظیر دیگر همکاران رادیو زمونه) تبعیدی محسوب نمیشوند (و عینهو حضرات ملیجک رفسنجونی و حاج آقا په نود برنده جایزه مدفوعاتی پنج تن آل عبا ...) "خارج نشین" تشریف دارد؛ خارج نشین_ خارج از کشوری_ مقیم _خارج از کشور و چه و چه و چه معتقد به مرقد مطهر_ آرمان هاي رادیو اکتیو امام خميني(ره) راحل!

دارالترجمه یاجوج وماجوج
چهارشنبه 4 بهمن 1385- 24 ژانويه 2007

بر پدر و مادر حکومت آخوندی "صلوات" ؟




یکی از منبری های معروف شهرمان روی منبر تعریف میکرد که یک شب آقایی پای منبر من زانوهایش را توی دستهایش قفل کرده بود و به سخنان پر فیض من گوش میداد. کم کم از عمق و گرمای سخنان من چنانکه افتد ودانی خوابش برد ودستهایش از هم جدا شد. با جدا شدن دستها و طبعا پاها از یکدیگر، هم بیدار شد و هم دستپاچه. با صدای بلند وسط سخنرانی ما داد زد بر محمد و آل محمد صلوات! منبری میگفت من هم گفتم مرد مومن. خوابیدی، بیدار شدی نوش جانت. حالا چرا با اعلام صلوات منبر مارا خراب کردی؟ همیشه بر پدر و مادر صلوات فرست، صلوات نمیفرستند. گاهی هم صلواتهای بیجا نه تنها منبری را، بلکه کشوری را در معرض خطر و خراب قرار میدهد"!

آسد ابطحی چونیور / به زعم خودش: توپولی
به زعم کاریکاتوریست کلاغستون رادیو زمونه
که جریزه نداره عکس امام (ره) و راحلشو"بکشه : سيدالماله کشين
شنبه ۱۴ بهمن ۱٣٨۵ - ٣ فوريه ۲۰۰۷
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146308517

راهگشایی های بین المللی معروف و نگرانی های "سیاسی" مشهود!




" آیت الله صانعی یکی از مراجع روشن اندیش و بزرگ تقلید تازه از حج برگشته بود. به دیدارشان رفتم. در بیرونی با اصحاب خود در حال گفتگوی علمی بودند. نشستم و استفاده میکردم . "آیت الله صانعی فتاوای راهگشای معروفی دارند. سن بلوغ دختر سیزده سال ... برابری قصاص و دیه زن و مرد، مسلمان و غیر مسلمان… و ...
نگرانی از مسائل سیاسی کشور هم در سخنان ایشان مشهود بود"!

سد ممدلی ابطحی جونیور / به زعم خودش : توپولی
به زعم کاریکاتوریست کلاغستون رادیو زمونه که جریزه نداره عکس امام (ره) و
راحلشو"بکشه : سيدالماله کشين
شنبه ٣۰ دی ۱٣٨۵ - ۲۰ ژانويه ۲۰۰۷
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146308486

استنداپ تراژدی نعمت خدادادی تبدیل کردن ایران به "صحرای کربلا"






"جبهه مشارکت بعد از دیدار با هاشمی اعلام کرد: « به هاشمی نزدیک تر شده ایم.» آگاهان پیشنهاد کردند که: از جای تان تکان نخورید، چون تا برسید به خیابان بمباران شروع شده است" !
ملیجک_ خارج_ نشین_ رفسنجونی
يکشنبه 15 بهمن 1385 - 4 فوريه 2007
http://www.roozonline.com/archives/2007/02/002035.php

...............................

"امام خميني(ره) در پرواز انقلاب بودند ... دو سه جمله اي ميان ايشان و يكي از سرنشينان هواپيما رد و بدل مي شود كه جمله معروف حضرت امام(ره)، امروز دستمايه نوشتن ما شده است. رهبر انقلاب در پاسخ به اين سؤال كه؛ حال كه قدم به خاك ايران مي گذاريد، چه احساسي داريد؟ فرمودند: «هيچ»...
"صاحب منصبان عراقي ... آمده بودند تا ايشان را از ادامه فعاليت سياسي در عراق منع كنند و امام در جوابشان گفته بودند: «اگر ممانعت كنيد، از عراق خواهم رفت. خيال نكنيد من به نجف و كربلا چسبيده ام، خير. خميني هرجا برود، آنجا را كربلا و نجف مي كند» !

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
شنبه 14 بهمن 1385 - 3 فوريه 2007
http://www.kayhannews.ir/851114/14.HTM#other1403

02 February 2007

"حماسه" 15خرداد و "کیو کیو بنگ بنگ" گوگوشو دوست داریم؟

چشم انداز حقوق بشری خودی ها
( 223)


شما بیایید بگویید که آقا برای سیاستمدار اخلاق مهم نیست، می‌تواند فریب بدهد، می‌تواند ارعاب بکند و می‌تواند دروغ بگوید. نه! اینها
بسیار هم مهم است. ما دروغ می‌گفتیم، ما به دروغ می‌گفتیم حکومت شاه ۱۵۰هزار زندانی سیاسی دارد و این دروغ بود، و امروز باید بابت این دروغ، یعنی خودمان و همه کسانی که این دروغ را گفته‌اند باید خودشان را نقد بکنند. ما به دروغ می‌گفتیم حکومت شاه صمد بهرنگی را کشت، ما به دروغ گفتیم حکومت شاه صادق هدایت را کشت،‌ ما به دروغ می‌گفتیم حکومت شاه دکتر شریعتی را کشت. همه‌ی این دروغها را گفته‌ایم…

وقتی من می‌گویم آزادی بیان می‌خواهم، من آزادی سیاسی می‌خواهم، این حکومت می‌گوید مردم این نوکر آمریکاست، این جاسوس موساد است، این مال کا.گ.ب هست، این پول گرفته از خارج، این وابسته به فلان جاست،‌ این بی‌دین است، این اصلا می‌خواهد مردم دین شما را بگیرد، این دروغ می‌گوید که آزادی می‌خواهد،‌ این می‌خواهد اعمال منافی عفت را در جامعه رایج بکند، این می‌خواهد بگوید که هر زنی با هر مردی می‌تواند رابطه داشته باشد یا برعکس... مگر می‌شود کسی اینها را نداند و وارد عرصه‌ی سیاسی بشود؟ …اینها دوـ دوتا،‌ چهارتا است…

موقعی که می‌خواستم بروم آمریکا بسیاری از دوستان از آمریکا، اروپا به من به‌طور قطع گفتند شما نرو…کما اینکه ، بعضی از دوستان که این حرف را به من می‌زدند، خودشان کسانی هستند که ۵۰ـ۴۰ـ۳۰ـ۲۰ سال هست که در آمریکا دارند زندگی می‌کنند. خب اگر آمریکا یک چنین لجنزار متعفنی هست، این دوستان هم خب نباید اینجا زندگی بکنند، تشریف بیاورند ایران و بروند آنجا زندگی بکنند.

چند وقت دیگر ۸ ماهی می‌شود که من آمده‌‌ام خارج. در این ۸ ماهی که آمدم من خودم خیلی درس آموخته‌ام … ۱۵ بهمن که بیاید، تازه می‌شود ۸ ماه که من از ایران خارج شدم. من ۱۵خرداد از ایران آمدم بیرون، ۱۵ بهمن هم می‌شود ۸ ماه … شجریان را دوست دارم، شهرام ناظری را دوست دارم و افتخاری را. به موسیقی سنتی علاقه دارم. فرهاد را خیلی دوست دارم … از گوگوش این «کیو کیو، بنگ بنگ» را خیلی دوست دارم«!

مصاحبه رادیو زمانه با کاندید شماره 2 جایزه نوبل ملیجک_ خارج از کشور _عالیجناب عمامه قرمزی
سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱٣٨۵ - ٣۰ ژانويه ۲۰۰۷
http://www.cyrusnews.com/news/fa/?mi=9∋=19530

……........................…………


شايد وقتی پاسخ سئوال <<گنجی برود يا بماند>> را در ذهن جست و جو کنيم،
بعضی گره های ديگر هم باز شود" !

حاج آ قا بهنو د خارج از کشور رفسنجونی و شرکا
شنبه ٣۰ دی ۱٣٨۵ - ۲۰ ژانويه ۲۰۰۷
http://news.gooya.eu/politics/archives/2007/01/056670.php

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com