10 February 2007

بر پدر و مادر حکومت آخوندی "صلوات" ؟




یکی از منبری های معروف شهرمان روی منبر تعریف میکرد که یک شب آقایی پای منبر من زانوهایش را توی دستهایش قفل کرده بود و به سخنان پر فیض من گوش میداد. کم کم از عمق و گرمای سخنان من چنانکه افتد ودانی خوابش برد ودستهایش از هم جدا شد. با جدا شدن دستها و طبعا پاها از یکدیگر، هم بیدار شد و هم دستپاچه. با صدای بلند وسط سخنرانی ما داد زد بر محمد و آل محمد صلوات! منبری میگفت من هم گفتم مرد مومن. خوابیدی، بیدار شدی نوش جانت. حالا چرا با اعلام صلوات منبر مارا خراب کردی؟ همیشه بر پدر و مادر صلوات فرست، صلوات نمیفرستند. گاهی هم صلواتهای بیجا نه تنها منبری را، بلکه کشوری را در معرض خطر و خراب قرار میدهد"!

آسد ابطحی چونیور / به زعم خودش: توپولی
به زعم کاریکاتوریست کلاغستون رادیو زمونه
که جریزه نداره عکس امام (ره) و راحلشو"بکشه : سيدالماله کشين
شنبه ۱۴ بهمن ۱٣٨۵ - ٣ فوريه ۲۰۰۷
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146308517





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com