08 January 2009

بحث شیرین قردادن ملیحجوکی با تمام قدرت انتخواباتی، واسه ی "بلند شدن" طلائی ترین اصل های قانون (!) اساسی نیروهای میانه رو یک چیزی

بحث شیرین قردادن ملیحجوکی با تمام قدرت انتخواباتی،
واسه ی "بلند شدن" طلائی ترین اصل های قانون (!) اساسی نیروهای
میانه رو یک چیزی!
................
"فاطی و پری .../
حالا این شد یک چیزی! یکی از وب سایت های اینترنتی گفت، خاتمی از نامزدی میرحسین ‏حمایت کرده و به او قول همکاری داده است...
به دلایل مختلفی ریاست جمهوری میرحسین از اهم انتخاب هاست... ‏من به ‏عنوان آدمی که اصولا دوست دارم کشور اصلاح بشود ... قطعا با تمام قدرتی که دارم، از میرحسین ‏موسوی حمایت می کنم"!

آسید حاجی ا. ن . آقا
ملیحجوک خارج از "کشور" عالیجناب سرخ تنبان و شرکا
" . و ز "
http://www.roozonline.com/archives/2009/01/post_10939.php
پنجشنبه 19 دی 1387 [2009.01.08]
............................

... تمرین ...
...............

"... زری و پری/
نیروهای میانه رو باید این انتخابات را ببرند...
دارم شعار می دهم؟ ...
انتظار داشتید وسط انتخابات بلند بشوم و قر بدهم؟"!

آسید حاجی ا. ن . آقا ی " . و ز "
ملیحجوک خارج از "کشور" عالیجناب سرخ تنبان و شرکا
http://www.roozonline.com/archives/2006/12/000804.php
دوشنبه 20 آذر 1385 [2006.12.11]






<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com