27 September 2008

توضیح المسایل: شرف (!) آزادی (!) ‌بیان (!) طبق قانون (!) اساسی 18 نفر محترمه و محترم یک جمع قشنگ 20 نفری


توضیح المسایل

شرف (!) آزادی (!) ‌بیان

طبق قانون (!) اساسی 18 نفر محترمه و محترم یک جمع قشنگ 20 نفری
.............................


« ا...ن... برنامه‌ی جدیدی را به نام شبکه‌ی ایکس شروع کرد....
که کامنت‌های زیادی هم داشته است.
این کامنت‌ها خیلی هم مثبت نبودند.
برای همین سراغ ا... ن... رفتیم تا ببینیم چه جوابی به کامنت‌ها می‌دهد...
- آقای ن... از کامنت‌ها این‌طور بر‌می‌آید که ظاهراً مردم خیلی از برنامه‌ی ویدیویی جدید شبکه ایکس راضی نبودند...

# واقعیت این است که خود من هم راضی نیستم... خود ما هم راضی نیستیم ... کاری که من باید انجام بدهم این است که این برنامه را اصلاح کنم... ‌که از آن حالت ادا در آوردن خارج شود. امیدوارم این اتفاق بیفتد... اگر توانستم کار خوب انجام بدهم که ادامه می‌دهم اگر نتوانستم برنامه را متوقف می‌کنم...

- برویم سر یک کامنت دیگر، نوبسنده‌ی این کامنت گفته که شهروندی هلندی است، دارد مالیات می‌دهد اما شما مالیات او را حرام می‌کنی.

# اوایل که بلژیک آمده بودم با یکی از دوستان‌ام که 20 سال است در این‌جا زندگی می‌کند صحبت می‌کردم. پرسیدم برگه‌ی مالیاتم را چه جوری پر کنم... گفت مگه آدم به این دولت کثافت مالیات می‌دهد؟... دنبال هر ایرانی که رفتم گفتند ما مالیات نمی‌دهیم.
حالا نمی‌دانم این مالیات‌دهنده چگونه در هلند پیدایش شده است...
ایرانی ... ممکن است پول بگیرد اما مالیات نمی‌پردازد...
واقعیت این است وقتی آمدم کسی به من گفت بیا رادیو زمانه کار کن هر غلطی هم دلت خواست بکن و هر چه دلت خواست بگو... دولت هلند به قبر باباش و خانم بئاتریس که مامان‌اش باشد می‌خندد که به من بگوید من چه چیزی بنویسم و چه چیزی ننویسم! این دولت به من آزادی داده که حرف‌ام را بزنم ... مالیات‌دهنده که نباید من را کنترل کند... واقعیت این است که وقتی این‌جا با دوستانم صحبت می‌کردم از جمع 20 نفر 18 نفر به من راه‌های فرار از مالیات را نشان دادند...
از دوستان می‌خواهم که کمی به من فرصت بدهند تا ... راه‌های قشنگ‌تری پیدا کنم که بتوان چند برنامه‌ی شش هفت دقیقه‌ای هفتگی خوب ساخت. به شکلی که آن‌ها احساس بکنند مشغول دیدن یک برنامه‌ی خوب هستند. اما فراموش نکنند، اگر بهترین طنز‌نویس جهان یک برنامه‌ی تلویزیونی بسازد که هر هفته پخش شود کم‌کم این برنامه تبدیل به یک برنامه‌ی مبتذل تلویزیونی می‌شود چون تلویزیون پدیده‌ی مبتذلی است"!

ر ادیو زم زم انه
http://radiozamaaneh.com/radioblog/2008/09/post_299.html
شنبه 30 شهريور 1387 - 20 سپتامبر 2008
......................................

...تمرین...
..............

"طبق
قانون اساسی جمهوری اسلامی
آزادی بیان و نشر
یک حق است" !

عباس معروفی
ر ادیو زم زم انه
http://radiozamaaneh.com/maroufi/2008/08/post_135.html
11 مرداد 1387 / 1 اگوست 2008





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com