25 August 2008

حضور خلوت انس انقلاب فرهنگی (!) مزدوران رادیو قانون (!) اساسی جورج ارول "تصحیح" شده


حضور خلوت انس
انقلاب فرهنگی (!) مزدوران رادیو قانون (!) اساسی جورج ارول "تصحیح" شده
.............



"برای دادن خبر صحیح، با استفاده از نشریات سال 1357 و 1358 خبرهای آتش‌سوزی ]سینما رکس آبادان[ را به نقل از گزارش دادگاه عاملین این ماجرا نوشته‌ایم...
حسین تکبعلی‌زاده از فعالین اسلامگرا، به درخواست برادران انقلابی اش روز 28 مرداد 57 با اتوبوس از اصفهان به آبادان رسید. وی همراه خود کتاب‌ها و جزوات دکتر شریعتی را برای پخش به آبادان آورد. بلافاصله پس از رسیدنش، دوستانش که منتظر وی بودند به خانه وی می‌روند‌ و می‌گویند که امروز باید یک آتش سوزی بزرگ در یک سینما براه بیندازیم.

چهار شیشه تینر تهیه کرده و… در راه فرج چشمش به سینما رکس می‌افتد … آن‌ها شیشه‌ها‌ی حاوی مواد آتش‌زا را در پاکت بزرگی که ظاهر آن به صورت مواد خوردنی و نوشابه درست شده بود گذاشته بودند. وارد سالن نمایش می‌شوند… حسین کبریت می‌زند … آتش انقلاب اسلامی، در سینما رکس زبانه می‌کشد …

حسین تکبعلی‌زاده… فرج‌الله بذرکار، یدالله و فلاح … وابسته به محافل مذهبی ـ انقلابی اصفهان و آبادان بودند و در جلسات قرآن در مساجد آبادان و اصفهان شرکت می‌کردند. این افراد به همراه محمود، برادر یدالله کتاب‌ها و نوارهای مذهبی و انقلابی به خصوص کتاب‌ها و نوارهای دکتر علی شریعتی را در آبادان تکثیر می‌کردند.

مرکز فعالیت‌های انقلابی آن‌ها در آبادان، مسجد فرح‌آباد (‌قدس‌) و حسینیه اصفهانی‌ها بود. آن‌ها با عبدالله لرقبا و ابولپور، محمد رشیدیان‌ و سایر انقلابیون، در این مساجد فعالیت‌های انقلابی خود را هماهنگ می‌کردند.

در اصفهان نیز به منازل آیت‌الله خادمی، علی اکبر پرورش و دیگر انقلابیون رفت و آمد داشتند. ‌آن‌ها در چند ماه گذشته به آتش زدن سینماها و بانک‌ها دست می‌زدند.

حسین تکبعلی زاده ... انقلابی پرشوری بود، اما سواد چندانی نداشت، اصغر نوروزی برای وی مثال ستارخان را می‌آورد که او نیز بی‌سواد بود، اما دین خود را به انقلاب مشروطه ادا کرد. وی نیز دوست داشت که ستارخان انقلاب اسلامی شود…

فلاح نیز از فعالین بسیار جدی انقلاب بود... او چندی پیش از آتش زدن سینما رکس آبادان، بیانیه ای زیر عنوان «در چارچوب تکنیک ها و تاکتیک های انقلاب اسلامی» منتشر کرده بود" !

ابرام فالانژ اصفهان + سعید بشیرتاش
رادیو زمانه
http://www.radiozamaaneh.com/revolution/2008/08/post_88.html
29 مرداد 1387 / 19 اگوست 2008
..........................


...تمرین ...
.................

این جمله‌ی تبلیغی
در ذهن مدیر رادیوزمانه نوعی "اعتقاد" است:
«رادیو زمانه تاریخ می‌سازد»!...

این‌جمله را باید "تصحیح" کرد!

وبلاگ 4 دیواری
http://manib.blogfa.com/post-435.aspx
دوشنبه 4 شهريور 1387 - - 25 آگوست 2008






<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com