20 July 2008

کمپین منکراتی 1.600.000 زندیق بی خبر از معجزات قانون (!) اساسی ما




کمپین منکراتی 1.600.000 زندیق بی خبر از
معجزات قانون (!) اساسی ما


رامین مولائی


یک چیز خیلی رکیک و منکراتی که اسمش را گذاشته اند "رژه‌ی عشق" و به طور سنواتی در آلمان راه می افتد، مراسم یک فقره "راه پیمایی و اجتماعات " ده دوازده ساعته است، توام با رقص و ساز و دهل تکنو؛ اونم جایی که
انقدر آدم میاد که هیچ کی نمیتونه جم بخوره.

تا آنجا که به قانون (!) اساسی ما مربوط می شود، جالب این است که علمای مجلس خبرگان برلین، خدعه زده اند و مدیریت این جریان بی ناموسی را، که تا سال گذشته در برلین برگزار می شد، به اهالی بی دین و بی وجدان شهرهای جنوب آلمان واگذار کرده اند.

القصه همه ساله حدود یک میلیون نفر میرفتند و می چپیدند به رژه‌ی عشق، اما در رژه‌ عشق امسال (شنبه 19 ژوئیه 2008 ) که با شعار شنیع "جریان آزاد به سوی عشق" در شهر دورتموند آلمان آغاز و برگزار شد، متاسفانه نزدیک به 1.600.000 نفر خودشان را قاطی این تهاجمات فرهنگی کردند؛ بی خیال از اینکه فقط تن پوششان مدرک جرم محسوب می شود؛ سزاوار قانونی ترین رهنمود های سیاسی عبادی و پس گردنی و باطوم و شلاق و چه و چه. حالا تن پوششان جهنم، موهای سرشونو بگو!

صرفا به عنوان نمونه چند تا عکس آرچیفی اراذل واوباش برلین ضمیمه این گزارش میشود، چون همانطور که به رای العین ملاحظه میفرمایید، مجال انکار باقی نمی ماند که این بنده های خدا اصلا خبر ندارند به چه منجلابی گرفتار شده اند.

این بیچاره ها باید لاکن پاشن بیان به آغوش ما، تا دنیا و آخرتشون رو آباد کنیم ما و البته نصیحت می کنیم بهشون که مجانی بشه برق و آبشون و اونا هم خودشون باید آدم بشن!







<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com