01 July 2008

بحث شیرین "ناناس" اصول شماره 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 27 و 110 و چه و چه قانون (!) اساسی جمهوری (!) عشوه ای


بحث شیرین
"ناناس" اصول شماره 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 27 و 110
و چه و چه قانون (!) اساسی جمهوری (!) عشوه ای

.........................


„دارم برای شرکت در کنفرانس نیورنسانس به میلان می روم ...در همین راستا می خواهم به چند نکته با عجله و شتاب اشاره کنم...
من به این جوانان … و جوانان کم سن و ‏سال تر و پر شور تری مانند نیک آهنگ کوثر که " نه یک بار، نه دوبار، بلکه هفتاد و سه بار ‏من در او خلاصه شده ام" و خودم بزرگش کرده ام، نصیحت می کنم
که از هر نوع بیرون ‏کشیدن در این برهه حساس زمانی اهتمام ورزیده... نصیحت می کنم که... بگذارند تا خاتمی رئیس جمهور شود …
به این سید محمد خاتمی نصیحت می کنم که ای سید! ... ای ناناس تو را خوردن باید، برو و عشوه نیا و در انتخابات ‏ریاست جمهوری شرکت کن "!

حاجی ا. ن . آقا
(حاج آقا آسید ملیح جوک خارج از "کشور" عالیجناب صورتی ریش و شرکا)
http://www.roozonline.com/archives/2008/07/post_8099.php
سه شنبه 11 تير 1387 - اول ژوییه 2008
....................................................


.. تمرین...
...............

"یکی از اولین سفرنامه هایم گزارش سفر به حج بود...
حسی از لذت و درک عمیق معنوی در این سفر با من بود...
بسیاری از دوستانی که مرا می شناختند گفتند که سفرنامه حج را در هنگام سفرشان در مکه و مدینه خوانده اند و گفتند که چقدر با آن نوشته ها نزدیک شدند"!

حاجی ا. ن . آقا
(حاج آقا آسید ملیح جوک خارج از "کشور" عالیجناب صورتی ریش و شرکا)
http://www.doomdam.com/archives/000135.php
....................................................


.. تمرین...
...............

به آسید نیک آهنگ کوثر " کاریکاتوریست تبعیدی (!)"
جسارتا نصیحت می شه که
اگه کما فی السابق بلد نیس کاریکاتور قشنگ امام سیزدهم " . و ز" و "رادیو . . . نه " رو بکشه،
بیخودی از ناناس حاج آقا آسید ملیح جوک بیرون نکشه. بیرون کشیدن "در این برهه حساس زمانی سه دهه قرن لذت و درک عمیق معنوی " والا باللا گناه داره!

دارالترجمه یاجوج و ماجوج






<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com