29 May 2008

توضیح المسایل قانون (!) اساسی جمهوری (!) آخوندی و "فرهنگ لغات" انتخابات (!) رییس جمهور (!) بعدی جامعه عصبي




توضیح المسایل قانون (!) اساسی جمهوری (!) آخوندی
و "فرهنگ لغات" انتخابات (!) رییس جمهور (!) بعدی جامعه عصبي


ملیح جک خارج از "کشور" عالیجناب صورتی ریش و شرکا، کلی زحمت کشیده و یک فقره فرهنگستان ناقص الخلقه تحویل داده است اندرکشفیات مفاهیم "انتخابات در "کشور" عالیجناب صورتی ریش و شرکا:

"فرهنگ لغات دولت نهم.../
انتخابات: روش انتخاب نمایندگان مردم توسط شورای نگهبان"!

" . و ز"
http://www.roozonline.com/archives/2008/05/post_7634.php
پنجشنبه 9 خرداد 1387 - 29 مه 2008

فرهاد حیرانی صاحب وبلاگ "تقویم تبعید" هم پیشاپیش مصاحبه مفصلی به عمل آورده است با پنج تن از کاندیدهای دهمین انتخابات ریاست جمهوری :
رییس جمهور (!) شماره نهم، حضرات مصباح یزدی، علم الهدی، ملا حسنی و ملانصرالدین!

وبلاگ "تقویم تبعید"
http://farhadheyrani.blogspot.com
سه شنبه 7 خرداد 1387 - 27 مه2008

این دارالترجمه در اقتدا به "تقویم تبعید" فرهاد حیرانی، اهم فرمایشات سوگولی انتخوابات بعدی اصلاحطلبان را هم به استحضار میرساند، تا ایشاللا "فرهنگ لغات دولت دهم" هر چه زودتر به زیور درج آراسته شود و فرهنگستانساز خارج از "کشور" عالیجناب و شرکا، خلف وعده نکند و خدای نخواسته از انجام وظایف تشویق فرمودن ما به شرکت در انتخوابات رییس جمهور (!) شماره دهم باز نماند!

دارالترجمه زبان یاجوج و ماجوج
...............................................................................

"بچه‌ها با من تماس گرفتند كه شرايط، خيلي شرايط بدي است. خوب است يك مصاحبه كنيد تا مردم تشويق شوند… هميشه آماده خدمت بودم… ما نمي‌توانيم قهر كنيم. مگر اصلاح‌طلبان كه نزديكترين خط را به خط امام داشتند مي‌توانند قهر كنند. بايد پاسدار آرمان‌هاي امام باشيم... خدمت مقام معظم رهبري ارادت دارم... من يكي از آن افراد هستم كه در آب نمك خوابيده‌ام. به همين خاطر الان احساس تكليف مي‌كنم... به عنوان يك اصلاح‌طلب، مبناي حركتم اصلاح‌طلبي است...

ما ايراني‌ها اهل حرف زدن هستيم و اگر سكوت كنيم گاهي مي‌تركيم... خودم را به اين ظرفيت رساندم كه 4 ساعت به 4 ساعت در جلسات بنشينم و سكوت كنم... من اين را مثبت مي‌دانم... همه مديران و كساني كه در جبهه اصلاحات بودند، من را مي‌شناسند. يا مافوق آنها بودم يا مادون آنها يا همكارشان.

اگر وارد يك بازي شوم كه ببينم بازنده هستم، حتما كنار مي‌كشم. خودم را نمي‌خواهم بسوزانم. اين دوره نشد، دوره بعد...

ما مي‌توانيم در چارچوب قانون اساسي، برنامه‌هايي را كه اعلام مي‌كنيم، اجرا كنيم... ما مي‌گوييم اين دولت مي‌خواهد سياست‌هاي كلي نظام را كه به تاييد رهبري رسيده اجرا كند... آقاي خاتمي با صراحت مطرح نمي‌كردند.

منش من اين است كه عموما مزاحم بزرگان نمي‌شوم...

هر نظامي افرادي را در آب نمك مي‌خواباند تا در شرايط لازم از آنها استفاده كند. فكر مي‌كنم من يكي از آن افراد هستم كه در آب نمك خوابيده‌ام. به همين خاطر الان احساس تكليف مي‌كنم... به عنوان يك اصلاح‌طلب، مبناي حركتم اصلاح‌طلبي است... بايد براي مردم، همراه با مصاديق كاملا روشن شود كه وقتي زماني با 20 هزار تومان به يك مغازه مي‌رفتند، چند كيلو جنس مي‌خريدند و اكنون چند كيلو... جامعه عصبي نمي‌خواهيم. الان جامعه و فضاي كشور فضاي عصبيت است"!

محمدرضا عارف
اولین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری
شهروند امروز
http://shahrvandemroz.blogfa.com/post-516.aspx
12 مه 2008 دوشنبه 23 اردیبهشت1387





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com