11 April 2008

توضیح المسایل صورت حساب سین جیم های نجومی اصول شماره 1 و 2 و 3 و4 و 5 و 27 و 110 قانون (!) اساسی جمهوری(!) تکان دهنده ازدواج "موقت" با آخوندها


توضیح المسایل صورت حساب سین جیم های نجومی اصول شماره 1 و 2 و 3 و4 و 5 و 27 و 110 قانون (!) اساسی جمهوری(!) تکان دهنده ازدواج "موقت" با آخوندهای اباهم لایعقلون




"..سئوال تکان دهنده /

... آیه الله سیستانی... گفته اند: آقای مطهری... شخصیتی تاثیرگذار بودند... آیا شما شخصیت‌هایی تربیت کرده‌اید که مثل ایشان باشند؟>
>
این سئوال آیه الله را اگر کسی با میزان پرداخت نجومی که از بیت المال در سی سال گذشته برای موسسات دینی پرداخت شده
تا افرادی مثل مطهری تربیت نمایند
و نکرده اند
مقایسه کند،
عمق دردناک سخن آیه الله را درک می کند"!

اسید ابطحی لایعقلون جونیور
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146309370
22 فروردین 1387 – 10آوریل 2008


... تمرین ....
..................

" آیت الله العظمی سیستانی در سایت رسمی خود به پاسخ پرسش های مقلدین در مورد احکام ازدواج موقت پرداخته اند. متن استفتائات و فتاوی این فقیه عالیقدر در زیر ارائه می شود:
.....

لطفاً متن خطبه ازدواج موقت را بفرماييد. (بنده را وكيل كرده اند)

اگروکیل شده اید که زن را برای خود عقد موقت کنید كافى است با تعيين مهر و مدت به وكالت از زن بگوئيد (انكحت موكلتى نفسى فى المدة المعلومة على الصداق المعلوم) سپس از طرف خود بگوييد (قبلت النكاح لنفسى فى المدة المعلومة على الصداق المعلوم) البته در هر دو طرف بايد با قصد انشاء عقد موقت و قبول آن باشد.
واگر وکیل ازطرفین هستید بگوئید (انکحت موکلتی موکلی في المدة المعلومة علی الصداق المعلوم ) سپس بگوئید (قبلت النکاح لموکلي کذلك).
..........................

آيا ميشود صيغه عقد را به زبان فارسی بيان کرد؟

اگر عربی بلد نباشيد اشکال ندارد ودر اينصورت زن به مرد ميگويد : تورا به ازدواج خود در آوردم برای يک ساعت (مثلا ً) به فلان مبلغ وسپس مرد ميگويد : قبول کردم.
...................

چه نکاتی را در عمل به ازدواج موقت بايد رعايت نمود تا به گناه آلوده نشود و در عين حال نياز شرعی خود را نيز بر آورده ساخت ؟

با مورد خاص و تعيين مهر و مدت با دقت می تواند به زن بگويد با تو ازدواج موقت می کنم به اين مقدار مهر و تا اين مدت زمان و او بگويد پذيرفتم و اگر به زبان عربی نمی تواند به غير عربی بگويند اشکالی ندارد.
......

آيا اگر زن بگويد كه شوهر ندارد كفايت مى كند يا بايد تحقيق كرد ؟

كفايت مى كند .
....

اگر با زنى كه شوهر ندارد نزديكى كند و با اين نيت كه صيغه بخواند و اگر فراموش كند در صورتى كه هر دو راضى باشند آيا حكم زنا دارد؟ و اگر دارد راه بخشش آن چيست؟

اگرخواندن صیغه را فراموش كند وطى به شبهه است و اگر نه زنا است و بايد توبه كند.
....

آيا براى صيغه عقد موقت شاهد لازم است؟

لازم نيست
....

بدليل مسافرتهاى خارجى متعدد اضطراب از به گناه افتادن دارم آيا مى توانم بدون اذن همسرم در مسافرتها ازدواج موقت با اهل كتاب بكنم ؟

جايز نيست مگر آنکه مسلمان شود" !
.......

بنده در کشور ژاپن زندگی می‌کنم که اکثر مردم آن يا بودائی هستند يا دينی‌ ندارند. من برای‌ اينکه به گناه نيفتم نياز شديد به ازدواج موقت دارم. لذا با عرض معذرت به سوالات زير پاسخ دهيد: ۱ - آيا لازم است که قبل از ازدواج در مورد دينشان سوال شود؟ ۲ - آيا لازم است که سوال شود و جواب دادند که دينی‌ انتخاب نکرده ام چه بايد کرد؟ ۳ - اگر گفتند بودائی هستم چه حکمی‌ دارد؟ ۴ - آيا در صورت منفی‌ بودن سوالات فوق ميتوان آنها را بعنوان کنيز برای مدت مشخصی خريد؟ (خود آنها راغب هستند).

۱ - اگر مسيحی يا يهودی بودن وی ثابت نشود - و لو به اعتراف خود - ازدواج موقت با وی جايز نيست. ۲ - جايز نيست مگر اينکه عرفاٌ مسيحی‌ يا يهودی‌ باشد. ۳ - جايز نيست. ۴ - جايز نيست "!

آفتاب نیوز
http://www.aftabnews.ir/vdccoiq2biqx1.html
http://www.aftabnews.ir/vdcf1tdw60dxm.html

.......................................

... کشف الاسرار تمرین...
.................................

"بسیاری از خانواده ها ، که باید بگویم، خانواده های احمق ها ، بسیاری از خانواده های احمق ها ده یا الله آتشی روشن میکنند، هیزمی روشن میکنند، بعد آد م ها ی سرو برو گنده ، با آن هیکل های نمی دانم چنین و چنین ، از روی آتش می پرند. ای آتش زردی من از تو سرخی تو از من. آه این چقدر حماقت است. خوب چرا چنین می کنید؟ آقا یک سنت است مال ما مردم. از قدیم پدران ماچنین می کردند...
قران می گوید: اولوکان اباهم لایعقلون شیأ. اگر پدران گذشته تان چنین کاری می کردند، شما می بینید یک کار احمقانه است، دلیل خریت پدران شما است... چرا دو مرتبه این سند حماقت را سال به سال تجدید می کنید.این فقط یک سند حماقت است، که هی کوشش می کنید که این سند حماقت را همیشه زنده اش نگاه دارید. مائیم که چنین پدران احمق داشتیم .اولوکان اباهم لایعقلون شیأ"!

شخصیت تاثیرگذار آشیخ مطهری عالیقدر رادیویی
http://www.youtube.com/watch?v=HHu0x1dAFLQ






<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com