24 August 2007

معجزات سریع السیر تکنولوژی لنگ انداختن دموکراسی و اس ‌ام ‌اس

دارالترجمه ب بسمل لا ی
اصلاحات (!) اصول شماره 1 و 2 و3 و4 و5 و27 و110
و چه و چه قانون (!) اساسی جمهوری (!) آخوندی

http://www.cyrusnews.com/news/fa/


"عضو هيأت علمي دانشگاه فردوسي مشهد گفت: فرهنگستان زبان و ادب فارسي... حدود پنج سال از جامعه عقب است؛ به‌عنوان مثال پنج سال پس از ورود پديده‌اي به‌نام «اس‌ام‌اس» (SMS) به کشور، فرهنگستان به فکر افتاد تا نامي ديگر را با عنوان «پيامک» جايگزين کند...: قبل از اين‌که تکنولوژي به کشور وارد شود، بايد معادل آن را تعيين کرد، که در اين زمينه، فرهنگستان کند عمل مي‌کند"

ایسنا

http://www.isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-984338&Lang=P

آدينه 2 شهريور 1386 - 24 اوت 2007
.............................

"رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در آستانه سالروز ميلاد حضرت علي اكبر(ع)... اظهار كرد:
تعدد احزاب در
قانون اساسي
آمده و همه موظفيم در راه تعميق و تحكيم تحزب تلاش كنيم...

وي در پاسخ به دغدغه برخي جوانان درخصوص انتخابات و چگونگي افزايش حضور مردم در صحنه گفت:
سلامت انتخابات باعث اعتماد مردم
و بالا بردن جايگاه انقلاب اسلامي در جهان مي‌شود
كه به سرعت به سوي دموكراسي میرود.

ایسنا
http://www.isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-984156&Lang=P
پنجشنبه اول شهريور 1386 – 23 آگوست 2007 –
......................

"شاید از من پرسش شود که چه لزومی دارد بنده به بعضی سفرها می روم و بعضی دعوت ها را اجابت می کنم؟...
من در مذاکراتی که در غرب دارم می گویم که بیایید دمی از دید من شرقی به غرب نگاه کنید،
من درشرق از غرب، دموکراسی آن را ندیده ام ،
من در شرق از غرب حاکمیت مردم بر سرنوشت خودش را ندیده ام،
من در شرق از غرب سیستم مدرن مدیریت به نفع کل جامعه را کمتر دیده ام.
من در شرق از غرب احترام به افکار و آزادی های مطلوب را ندیده ام... من اینگونه غرب را می بینم...
خوشبختانه متفکران و تحلیل گران غرب لااقل در این دو سه دهه اخیرا
غرور اجدادشان را ندارند و آمادگی بیشتری برای شنیدن صدای دیگران را دارند...
من
از اسلامی دفاع می کنم که طرفدار حقوق انسان است.
من
از اسلامی دفاع می کنم که برای آزادی احترام قایل است،
من
از اسلامی دفاع می کنم
که
در قانون اساسی آمده است" !

عالیجناب عینک شوکو لاتی
متوٌلی بنیاد باران قانون اساسی
http://www.baran.org.ir/news.php?action=view&uid=529〈=fa
شنبه 27 مرداد 1386- 18 آگوست 2007





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com