27 August 2007

یادآوریهای "دوستانه" به خدای متعال (!) امام (!) سیزدهم و اصلاحات (!) اصول شماره 1 و 2 و3 و4 و5 و27 و110 و چه و چه قانون (!) اساسی جمهوری (!)

http://www.cyrusnews.com/news/fa/?
http://www.cyrusnews.com/news/fa/?mi=23&ni=24853


"بعضي‌ها اصلاحات را تندتر مي‌خواهند، بعضي ها آرام تر...

یک نفر نقل مي‌كند كه به امام گفتم برخي افكار شما در تحرير با بعضي فتواهاي جديد متفاوت است، امام گفت من تقيه مي‌كنم ... در خصوص زمين‌،‌مالكيت شطرنج، و...‌خوب امام هم فقيه كوچكي نبود. گفت: اگر تقيه نمي‌كردم كار شما مشكل مي‌شود. بعد امام گفت: فكر نكن من تقيه مي كنم خدا هم تقيه مي‌كند ...

شما فكر مي‌كنيد روزي كه خاتمي را انتخاب كرديم براي رياست جمهوري دوم خرداد، به همين راحتي بود؟
عده‌اي مي‌گفتند ري‌شهري، عده‌اي مي‌گفتند حبيبي... بگذاريد به فصل انتخابات نزديكتر شويم، آن موقع بعضي مسايل روشن خواهد شد.... من اگر نقدي دارم به خاتمي دارم... اما من نقد دوستانه به آقاي خاتمي دارم... شما يادتان نيست كه اختلافها از سال 78 بود. شما يادتان نيست كه نوري و موسوي مرتب رئيس مجلس عوض مي كردند ... . ما مي گفتيم با حكومت بايد مذاكره كنيم و هر جا گير كرديم برويم پيش رهبري، اگر صلاح دانستند حل مي كنند..

من چنين چيزي را كه بنشينيم استراتژي بريزيم را قبول ندارم ،گرچه بارها ‌توصيه كرده‌ام ملاقاتها و گفت و گو هايي با هاشمي،خاتمي، ناطق نوري و مراجع قم، انجام شود و در خصوص دغدغه‌هاي مربوط به انتخابات، در خصوص صيانت از راي مردم، رد صلاحيت‌ها و ... صحبت شود ... منهم چون در انتخابات نهم شركت كردم و پيش از آنهم در حد يك سرباز ساده فعال بودم، به اين نتيجه رسيدم كه اگر مي خواهيم كارمان منسجم پيش برود بايد حزبي و تشكيلاتي باشيم...

من يك حزبي تشكيل دادم با همين دوستان خط امامي

و اصلاح طلب
و ليست ما هم از همان ها است...

من همان كار خودم را همين الان هم انجام مي‌دهم. اگر كاري از دستم بر بيايد، چه در رابطه با رد صلاحيت ها و چه ديگر گرفتاريها انجام مي دهم.... هنوز ما داريم فكر مي‌كنيم، و خيلي اين ساز و كارها مشخص نيست
اما ملاك‌هاي ما
اسلام ،ولايت فقيه، امام ،قانون اساسي و ... است. ... ما همان حرفهاي قبل را مي زنيم ،
شوراي نگهبان را قبول داريم، آنرا مفيد مي‌دانيم و طرفدار حضورش در قانون اساسي هستیم ... همه چيز درچهارچوب قانون باشد،
مي‌گوييم همين حرفهاي كه آقاي خامنه‌اي گفتند همينها بايد اجرا شود ... اكثريت قاطع اصلاح طلبان هم همين را مي گويند كه ما مي گوييم" !


رهبر حزب اعتماد ملی 50.000 تومانی
فارس نیوز
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8606020162
شنبه 3 شهريور 1386 - 25 آگوست 2007
..............................

"انتخابات و اصلاح طلبان؟
در راستای اینکه در حال حاضر کلیه مخالفان دولت در دو ماه اخیر تلاش بارز و عظیمی را برای ایجاد درگیری بین همین دو تا و نصفی اصلاح طلب و میانه روی باقی مانده انجام داده اند .... من پیشنهاد می کنم که اصلاح طلبان تا زمان فرارسیدن انتخابات کارهای زیر را انجام دهند که همین یک ذره احتمال پیروزی هم که دارند، از بین برود، انشاء الله...
یک سلسله سمینار هفتگی با عنوان« جنایات و دزدی ها و اشتباهات اصلاح طلبان در هشت سال گذشته» برگزار شود و اخبار آن در ابعاد وسیع منتشر شود...
با توجه به اینکه در شش ماه باقیمانده تا انتخابات وقت زیاد است، چهارماه اول را برای نابود کردن همدیگر، یک ماه را برای ائتلاف با کسانی که تا یک هفته قبل به آنها فحاشی می کردیم و یک ماه را هم برای فکر کردن در این مورد که
آیا اساسا حکومت اصلاح پذیر نیست یا غیرقابل اصلاح است صرف کنند" !

ا.ن آقا
(ملیجک خارج از کشور عالیجناب سرخ ریش و شرکا)
" . و ز "
http://www.roozonline.com/archives/2007/08/post_3759.php
دوشنبه 5 شهريور 1386 -27 آگوست 2007
........................

"
فكر نكن من تقيه مي كنم
خدا هم تقيه مي‌كندد"!

امام را حل و ره عالیجناب "ا.ن. آقا در ته بید"






<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com