21 July 2007

امٌ القرای موفقیت های هری پاتری

دارالترجمه زبان یاجوح و ماجوج
http://www.cyrusnews.com/news/fa/?mi=8&ni=23975
................

"هری پاتر یکی از اتفاقات بی نظیر تاریخ ارتباطات بشری است
کاش ... خانم رولینگ ، نویسنده و خالق این اثر
با کمک اندیشمندان جامعه شناس و روانشناس و ارتباطات و دولتها، دلیل این موفقیت را بررسی کنند
و نتیجه آن را برای افکار عمومی منتشر نمایند" !


حاج آقا ابطحی جونیور / به زعم خودش: "توپولی"
به زعم یک کاریکاتوریست عصبانی "ته بیدی" که میترسه عکس امام راحلمونو . بکشه:
"سيدالماله کشين"
آدینه 29 تير 1386 - 0 2جولاي 2007
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146308856


......................................

"معرفی اينترنتی خودم
.... 1338 در مشهد به دنيا آمدم. پس از تحصيلات ابتدايی طبق سنت خانوادگی به تحصيلات علوم دينی مشغول شدم و در سال 1335 به درس خارج رسيدم... در همان قبل از انقلاب، يك دوربين سوپر 8 داشتم... به راديوهای بيگانه آن روزها خيلی گوش مي‌دادم. با همه كودكی به همه مراكز فرهنگی كشور نامه می‌نوشتم و نامه دريافت می‌كردم. .... انقلاب كه پيروز شد خيلی خوشحال بودم... 1358 مدير برنامه‌های صداوسيمای مشهد شدم... 1361 به عنوان مديركل صداوسيمای بوشهر و شيراز منصوب شدم. فكر می‌كنم كارهای قشنگی در آن ايام انجام داديم
آقای خاتمی، در تاريخ 19/4/1376 مرا به عنوان رياست دفتر رييس جمهور انتخاب كرد... معاون حقوقی و پارلمانی رييس جمهور شدم تا ارتباط بين مجلس و دولت را تحكيم كنم. ... طبق معمول حکم تشریفاتی مشاور رئیس جمهور دریافت کردم!...
به انقلاب اسلامی و رهبر فقيد آن هميشه وفادار بوده ام و دوست دارم هميشه در خدمت مردم ايران باشم"!

سيدالماله کشين توپولی"
http://www.webneveshteha.com/about.asp
.................
الحاقی:

کاریکاتوریستی که به "توپولی" میگه "سيدالماله کشين"
توریستی است بامزه ، که هم از ". وز" حقوق میگیره و
هم از رادیو ". و . و نه ".
لاکن عکس امام (ره) و راحلشو نمیکشه .
اگه بکشه حقوقش ملا خور و چه و چه میشه
و دیگه
به توپولی واویلا " نمیتونه بگه:
سيدالماله کشين
!







<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com