12 July 2007

تصميم گيري "قانونی (!)" درباره "افرادي (!)" كه "قرار (!)" است براي ملٌت "تصميم (!)" بگيرند

توضیح المسایل "انتخابات" حکومت آخوندی

http://www.cyrusnews.com/news/fa/?mi=5&ni=23746

....................


"حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي …. شوراي نگهبان را تضمين كننده شرعي و اسلامي بودن نظام دانستند و تصريح كردند: بايد ملاك اصلي درنظرها و تصميم گيري هاي شوراي نگهبان، فقط قانون و ضابطه باشد …
ايشان ايجاد شوراي نگهبان در قانون اساسي را اقدامي كاملا صحيح، حكيمانه و متين خواندند و …افزودند… وجود شوراي نگهبان براي اطمينان از حركت نظام در مسير اصول و ارزشهاي اسلامي، بسيار حائز اهميت است.
رهبر انقلاب اسلامي …. خاطرنشان كردند: تصميم گيري درباره صلاحيت افرادي كه قرار است براي كشور و ملت در مجلس خبرگان، مجلس شوراي اسلامي و رياست جمهوري تصميم بگيرند وظيفه اي بسيار مهم است زيرا نمي توان اداره كشور و سرنوشت ملت را به هر فردي بدون درنظرگرفتن رفتار، اخلاق، عقايد، دانش و صلاحيت هاي او سپرد.
رهبر انقلاب اسلامي با تاكيد بر اينكه تغيير نظر فقهي و يا استنباط حقوقي، با مصلحت انديشي متفاوت است، افزودند: تغيير نظر شوراي نگهبان در موارد مختلف به دليل استنباطهاي جديد فقهي و حقوقي اشكالي ندارد اما اين تغيير نظر بايد منطبق بر قانون و ضوابط باشد.
در آغاز اين ديدار آيت الله جنتي دبير شوراي نگهبان قانون اساسي... گفت: شوراي نگهبان مصمم است همچون گذشته وظايف خود را براساس قانون .... انجام دهد" !

کیهان بازجوی عزیز امٌ القرا
پنجشنبه 21 تير 1386 . 12 جولاي 2007
http://www.kayhannews.ir/860421/3.HTM#other301
..................................

"به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله احمد جنتی امام جمعه موقت تهران در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران... گفت: در یک زمانی که عده ای باورشان شده بود که انقلاب به معنای انقلاب 57 از بین رفته ... خیلی‌ها فکر می‌کردند انقلاب مرده، اما خدا نخواست در روی آن پاشنه غلط بچرخد و بر خلاف انتظار همه دیدند، که همین مردم، یک نفر از خودشان را پیدا کردند، نذر کردند، نیاز کردند و توسل پیدا کردند و خدا خیلی کمک کرد.
آیت الله جنتی اظهار داشت: کسی از دوستان می گفت، خواستم بروم رای بدهم و سوار یک تاکسی شدم، راننده سئوال کرد به کی رای می دهی؟ گفتم شما به کی رای می دهی؟ او گفت دیشب مادرم که سالهاست فوت کرده به خوابم آمد و گفت برو به احمدی نژاد رای بده، این مسائل، اینها یکی و دوتا نیست...
امام جمعه موقت تهران در ادامه، چند جمله از بیانات رهبرمعظم انقلاب در حمایت از دولت را برای نمازگراران قرائت کرد و گفت: باید دولت را کمک کرد" !

"عصر" ایران
شنبه 9 تير 1386 - 30 ژوئن 2007
http://www.asriran.com/view.php?id=20378
.................

" دو نفر سر نشستن روي يك نيمكت بدجوري با هم گلاويز شده بودند، يكي از راه رسيد و پرسيد، دونفر كه بيشتر نيستيد و نيمكت هم كه جا داره پس واسه چي دعوا مي كنيد؟ گفتند؛ دعوا سر اينه كه كدوم يكي وسط بنشينيم"!

کیهان بازجوی عزیز امٌ القرا
چهارشنبه 13 تير 1386 -4 جولاي 2007
http://www.kayhannews.ir/860413/2.htm#other202






<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com