09 June 2007

ايرانيان خارج از وضع داخلی ايران!... حاج آقا نوه ی حضرت امام را انتخابات کنین!... ایشون "پدیده ای نو (!)" تشریف دارن... اینگلیسی و پینگلیسی هم بلدن!..

توضیح المسایل انتخوابات


"نمايي از انتخابات آينده (يادداشت روز): كليد انتخابات مجلس شوراي اسلامي هشتم زده شده است و گروههاي مختلف سياسي در تكاپوي حضور فعال درآن مي باشند..."

کیهان بازجوی عزیز امٌٍ القرا
شنبه 19 خرداد -9 ژوئن 2007
http://www.kayhannews.ir/860319/2.htm#other200
...........................


" شبکه ی سوم سیما مصاحبه ی مفصلی با حاج حسن آقای خمینی نوه ی حضرت امام پخش کرد...
نسل کنونی که نسل سوم نام گرفته است، تنها در رسانه های رسمی تعریف و تمجید از آن بزرگوار شنیده بودند... میدانند ایشان رهبر انقلاب اسلامی ایران بوده و پایه گذار جمهوری اسلامی. اما ... اتفاقات مهمی صورت گرفته ... که ... می توانست ... ابهامات فراوانی در ذهن آنان ایجاد نماید… در این میان تبلیغات رسمی هم به جای حل این مشکلات و ایجاد ارتباط با این نسل گویا تنها برای رفع تکلیف، فقط از امام تعریف میکرد و توصیه مینمود که به اجبار امام را باید دوست داشت…
نوه ی امام به عنوان یک هم نسل با نسل سومی ها این گونه از شخصیت امامی حرف زد که مهربان بود. اهل تحمیل دیدگاه هایش نبود. در محیط خانواده مثل بقیه ی مردم بود و به عبارتی امام زمینی بود و نه آسمانی…
به اعتقاد من حاج سید حسن آقا در این مصاحبه… پدیده ای نو بود که یک مصاحبه را به یک پدیده در جامعه مبدل کرد… این که فردی با چنین خصوصیات خانوادگی، بی تکلف در سالهای بعد از امام و پدرش به حوزه علمیه رفته است و به صورت جدی درس خوانده است ... امر مهمی است ولی مهمتر از آن این است که.. . با اینترنت و ارتباطات و کتابهای جدید بی رابطه نیست و زبان انگلیسی را خوب میداند " !

حاج آقا ابطحی جونیور ( به زعم خودش: توپولی)
شنبه 19 خرداد -9 ژوئن 2007
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146308776
...........................

"يکی از تئوری هايی که حلال مشکل بدفهمی ايرانيان خارج از وضع داخلی ايران است، تئوری توتاليتاريسم اسلامی است... براساس اين تئوری، جمهوری اسلامی يک حکومت توتاليتر است... اگر فرض کنيم که در ايران حکومت توتاليتر حاکم است، بايد به اين سووالات جواب بدهيم:
در کدام حکومت توتاليتر آقايی به اسم سيد حسين خمينی از ايران به آمريکا می رود و با رضا پهلوی و فرمانده نيروی نظامی آمريکا ملاقات می کند و از آنها می خواهد حکومت ايران را تغيير دهند و بعد به ايران برمی گردد " !

ا.ن. آقا، ( ملیجک خارج از کشور عالیجناب سرخ ریش و شرکا)
گوی ا.نیوز
شنبه 29 ارديبهشت 1386 - 19 مه 2007
http://news.gooya.eu/politics/archives/2007/05/059736.php
...................................................


" شخصي از جمعي پرسيد اگه گفتيد اين چيه كه زمستون ها اتاق رو گرم مي كنه و تابستون ها روي درخته! دوستانش هرچه فكر كردند نفهميدند جواب معما چيه. و يارو گفت عجب خنگي هستيد. جواب «بخاري» است. پرسيدند بخاري زمستون اتاق رو گرم مي كنه ولي تابستون ها روي درخت چيكار مي كنه؟ و يارو گفت؛ به شما چه ربطي داره! بخاري خودمه دلم مي خواد تابستونا بذارمش روي درخت"!

کیهان بازجوی عزیز امٌٍ القرا
شنبه 19 خرداد -9 ژوئن 2007
http://www.kayhannews.ir/860319/2.htm#other202






<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com