05 May 2007

خاطرات" ریشه دار "خیابان" جمهوری اسلامی


http://www.cyrusnews.com/news/fa/?mi=9∋=22126


"نیمه ی دوم سال ۱۳۶۰ بود که در صدا و سیما بودم. معروف شده بود که ماهواره روی فضای ایران برنامه های تلویزیون های کشورهای دیگر را پخش می کند. هر روز به صدا و سیما گزارشی می آمد که بعضی ها نیمه شب آنتن هایشان را دستکاری می کنند و شبح هایی روی گیرنده های خود می بینند… خیلی از مسئولان فرهنگی مسأله ی ورود ماهواره را جنگ روانی می دانستند ولی همه در این باره که اگر این پدیده به ایران بیاید چه خواهد شد صحبت می کردند
سال ۱۳۶۷ بود؛ یک روز در خیابان جمهوری تهران در یک ساختمان بلندی که مربوط به مجله ی "العالم" بود جلسه داشتم. یکی از کارمندان آن جا من را به کنار پنجره برد، ده دوازده ساختمان را دیدم که دیش داشتند. آن جا برای اولین بار چشمم به دیش ماهواره در ایران روشن شد! … این خصوصیت تکنولوژی نوین است که بی اجازه و باسرعت وارد می شود.
دیروز از جلو آن ساختمان در "خیابان جمهوری اسلامی" رد می شدم؛ یاد آن خاطرات افتادم" !

حاج آقا ابطحی جونیور / به زعم خودش: توپولی
به زعم یک کاریکاتوریست عصبانی "ته بیدی" که میترسه عکس امام راحلشو بکشه: سيدالماله کشين
شنبه 15 ارديبهشت 1386 - 5 مه 2007
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146308665
.................................



"چرا بي ريشه ؟ (نكته)
بيان آقاي كروبي به گونه اي است كه انگار ايشان همه مسئولان كنوني نظام جمهوري اسلامي ايران را «بي ريشه» مي دانند! ولي به يقين جناب كروبي چنين منظوري نداشته اند، بنابراين منظور ايشان از افراد بي ريشه اي كه امروز ميدان دار شده اند چه كساني است؟ آنچه مسلم است اين كه «افراد بي ريشه» مورد نظر آقاي كروبي امروزه برخي از مناصب حساس و پست هاي كليدي را در اختيار دارند ... پس اين بي ريشه ها كيستند كه آقاي كروبي از ميدان داري آنها ابراز نگراني كرده اند؟!... یايد از ايشان پرسيد آيا مطابق اين فرمول همه مسئولان نظام در اولين سال بعد از پيروزي انقلاب اسلامي را «بي ريشه»! مي دانيد؟ و آيا معتقديد كه در آن هنگام نيز بايد مسئوليت هاي رده بالا به سابقه دارها سپرده مي شد؟ ..."

حسين شريعتمداري، حاج آقا بازجوی عزیز ام القرا
کیهان بازجوی عزیز ام القرا
دوشنبه 10 ارديبهشت 1386 - 30 آوريل 2007
http://www.kayhannews.ir/860210/2.htm#other205
..............................


"معرفی اينترنتی خودم:
من در ۷ بهمن ۱۳۳۸ در مشهد به دنيا آمدم. پس از تحصيلات ابتدايی طبق سنت خانوادگی به تحصيلات علوم دينی مشغول شدم و در سال ۱۳۵۵ به درس خارج رسيدم... در همان قبل از انقلاب، يك دوربين سوپر ۸ داشتم... اديت و صداگذاری هم می‌كردم... با همه كودكی به همه مراكز فرهنگی كشور نامه می‌نوشتم ... انقلاب كه پيروز شد خيلی خوشحال بودم... سال ۱۳۵۸ مدير برنامه‌های صداوسيمای مشهد شدم... سال ۱۳۶۱ به عنوان مديركل صداوسيمای بوشهر و شيراز منصوب شدم... ۱۳۶۲ از شيراز به تهران منتقل و به عنوان مدير راديو ايران كارم را شروع كردم... تا سال ۶۷ مدير راديو بودم ... در تاريخ ۱۲/۱۰/۶۷ آقای خاتمی كه آن روزها وزير ارشاد بود طی حكمی مرا به معاونت امور بين‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب كرد... با كانديدا شدن آقای خاتمی، كارم را در لبنان رها كردم و به ستاد انتخاباتی پيوستم. بعد از پيروزی آقای خاتمی، در تاريخ ۱۹/۴/۱۳۷۶ مرا به عنوان رياست دفتر رييس جمهور انتخاب كرد... معاون حقوقی و پارلمانی رييس جمهور شدم تا ارتباط بين مجلس و دولت را تحكيم كنم. پس از انتخابات معروف مجلس هفتم که پس از سه بار استعفاء بالاخره در تاریخ ٢١/٧/١٣٨٣ مورد قبول رئیس جمهور قرار گرفت و طبق معمول حکم تشریفاتی مشاور رئیس جمهور دریافت کردم! ... به انقلاب اسلامی و رهبر فقيد آن هميشه وفادار بوده ام" !

حاج آقا ابطحی جونیور / به زعم خودش: توپولی
به زعم یک کاریکاتوریست عصبانی "ته بیدی" که میترسه عکس امام راحلشو بکشه: سيدالماله کشين
http://www.webneveshteha.com/about.asp
................................


" به ناحق اسم حكومت ما را حكومت آخوندي گذاشته‌‏اند" !

رفسنجانی، نماینده منتخب امثال حاج آقا بهنود و ا.ن آقا در مجلس خبرگان و مجمع تشخيص مصلحت نظام
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1386 - 3 مه 2007
http://www.ilna.ir/shownews.asp?code=415741&code1=15





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com