06 May 2007

انقلاب فرهنگي "تكرار" بايد گردد!...

دارالترجمه زیان یاجوج و ماجوج
http://www.cyrusnews.com/news/fa/?mi=9&ni=22115



"در بعداز ظهر روزي بهاري توفيق ديدار مرجع عاليقدر، حضرت آيت الله العظمي مكارم در قم، در كتابخانه منزلشان دست داد...حضرت آيت الله العظمي مكارم در اين ديدار و گفت وگو، ديدگاههاي تازه اي را درباره اتحاد ملي و انسجام اسلامي و ديگر مسائل اقتصادي روز مطرح كرده اند

- اگر كسي وجوهات را بر مبناي تقليد از حضرتعالي بدهكار باشد و بخواهد آنرا به مجتهد ديگر بدهد جايز است؟ و بر كدام فتوا بايد بدهد؟ بر فتواي آن مجتهد بايد بدهد يا بر فتواي مقلد خودش؟... مي تواند پول را به مجتهد ديگر بدهد؟

* ما سفارش كرده ايم كه به ما و وكلاي ما بدهند. علت آن هم اين است كه ما ماهيانه حدود 800 ميليون تومان هزينه مناطق محروم داريم. مسجد و حمام مي سازيم. حتي به موذنين ماهيانه حقوق مي دهيم البته در بعضي از مناطق. كه اين مبلغ غير از ساخت و سازهاي ما است.

- مركز جديدي در حال ساخت داريد؟

* بله يك مركزي اخيرا تمام شده است بنام مدرسه امام سجاد. يك مجموعه اي در شيراز داريم به نام خاتم الانبياء كه مركب از 5چيز است: دارالقرآن، حوزه علميه، مسجد، حسينيه و دارالقرآن كه كامل شده است و بناي عظيمي است. در قم هم در كنار مسجد جمكران كلنگ مركز شيعه شناسي را زده ايم و مشغول شده ايم كه دانشگاه مي شود براي بررسي عقايد، شبهات تاريخ شيعه و نهضت امام زمان(ع). در تهران هم منزل مرحوم فلسفي را گرفتيم و ساختمان بزرگ 5طبقه اي براي تربيت مبلغين ساخته ايم. آنجا را افتتاح هم كرده ايم... فعلا سفيران هدايت در آنجا مشغول به درس خواندن هستند. منبري ها را هم مي خواهيم بياوريم و برايشان درس بگذاريم.... براي مداحان هم برنامه داريم و مي خواهيم كلاس بگذاريم. براي منبريان هم همينطور. با دفتر تبليغات هم هماهنگ كرده ايم كه براي وعاظ و مداحان تهران اينكار انجام شود" !

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
شنبه 15 ارديبهشت 1386 - 5 مه 2007
http://www.kayhannews.ir/860215/12.htm#other1200
..............................................

استاد دانشگاه هنر تهران كه يكي از دانشجويان محجبه خود را مورد هتك حرمت قرار داده بود از سوي دولت به مسئولان قضائي معرفي شد.
«نورالدين- زرين كلك» هفته گذشته در حالي كه در مورد تصوير يك فرشته براي دانشجويان سخن مي گفت تلاش كرد موهاي اين دختر محجبه را آشكار كند. اقدام هتاكانه اين استاد در مقابل دانشجوي محجبه چنان بر او گران مي آيد كه درجا از حال رفته و به بيمارستان منتقل مي شود.
به همين منظور پنجشنبه و در اعتراض به اين اقدام توهين آميز دانشجويان دانشگاه تهران به صورت خودجوش در مقابل درب اين دانشگاه تجمع كردند.
در اين تجمع شعارهايي در محكوميت اقدام يكي از اساتيد دانشگاه تهران در اهانت به يك دختر محجبه سر داده شد و تعدادي از دانشجويان طي سخناني مواضع دانشجويان معترض را اعلام كردند.
بر روي پلاكاردهايي كه بر روي نرده هاي دانشگاه تهران نصب شده يا در دستان دانشجويان ديده مي شد، چنين شعارهايي به چشم مي خورد:

«استاد نامسلمان اخراج بايد گردد»،
«غيرتي ها كجايند؟»،
«بي حرمتي نسبت به حجاب تا كي؟»،
«امسال فاطميه چه زود رسيد»،
«استاد آمريكايي شرمت باد»،
«وا مصيبتا؛ كشف حجاب اجباري دختر چادري در دانشگاه اسلامي»،
«انقلاب فرهنگي تكرار بايد گردد»...

نورالدين زرين كلك (متولد 1311) ... از دهه 1340 در دانشكده هنر دانشگاه تهران به تدريس در رشته انيميشن مشغول بود ... اقدام دو روز پيش او در دانشكده هنر و هتك حرمت او به حجاب ... بسيار معنادار است"!

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
شنبه 15 ارديبهشت 1386 - 5 مه 2007
http://www.kayhannews.ir/860215/14.HTM#other1408





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com