19 April 2007

صغري و كبري و نتیجه گیری درست و حسابی و مصوٌر مخصوص "آقایان" نظريه پرداز حال و هواي انديشه "امام" (ره) و قانون اساسي (ره) و قس عليهذا...!

" نگاهی به بيانيه اخير سازمان مجاهدين انقلاب
آقايان! آيا مي دانيد چه مي گوييد؟
سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي در آخرين بيانيه خود ... در پس كلمات و جملاتي ... تفرقه را ... بازآفريني مي كند....
"اگرچه اعضاء مركزيت سازمان مجاهدين انقلاب در هنگامي كه در مديريت دو قوه مقننه و مجريه به نحو كلان مشاركت داشتند... به دوستان خود در عرصه مشاركت سياسي و سهيم ساختن آنان در ساخت قدرت رحم نكردند، اما امروز نظام جمهوري اسلامي را ... متهم به قرائتي توتاليتاريستي (استبدادي) ... مي كند ...
" آقايان! شما كه خود را نظريه پرداز سياسي و حقوقي مي دانيد، شما كه در حال و هواي سلوك مذهبي، اسلام سياسي و انديشه امام خميني(ره) مدعي تنفس هستيد، چرا يك صغري و كبري منطقي نمي توانيد بچينيد؟! چرا؟! ...
قانون اساسي ما، حقوق مدني ما، سياست كيفري ما و حقوق عمومي ما مبتني بر فقه شيعه اثني عشري است...
همه افراد ملت اعم از زن و مرد را يكسان در حمايت قانون قرار مي دهد... تفتيش عقايد را ممنوع مي كند... و قس عليهذا.. " !

کیهان بازجوی عزیز امٌ القرا
چهارشنبه 29 فروردين 1386 - 29 ربيع الاول 1428 - 18 آوريل 2007 -
http://www.kayhannews.ir/860129/2.htm#other204
...........................................

"وقتي كه ايمان نباشد و فقط توجه همه اش به خودش باشد، هر چيز را براي خودش بخواهد، هياهو از اينجا بپا مي شود. من براي خودم اين مسند را مي خواهم و شما هم براي خودتان مي خواهيد... من براي خودم اين فرش را مي خواهم و شما هم براي خودتان مي خواهيد، من براي خودم اين رياست توهمي را مي خواهم شما هم براي خودت مي خواهي، وقتي من براي خودم بخواهم شما هم براي خودتان، جمع هم ندارد دعوا مي شود. آن، اين مملكت را براي خودش مي خواهد يكي ديگر هم براي خودش مي خواهد، جنگ مي شود... " !

امام (راحل)
کیهان بازجوی عزیز امٌ القرا
يكشنبه 26 فروردين 1386 - 26 ربيع الاول 1428 - 15 آوريل 2007 -
http://www.kayhannews.ir/860126/14.HTM#other1402





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com