01 April 2007

مصاحبه اصلاحلات طلبانه درباره "سرپرستی" تیم فوتبال... و ..."مقام" مادري... و ... "حفظ" امنيت ملي... و ... دیگر "ابتکارات" حکومت آخوندی


مهرانگیز خانم کار:
" ورود غير مجاز نيروهاي خارجي به قلمرو يک کشور موضوعي است مرتبط با امنيت ملي که پاسداران مرزها نبايد بر آن چشم بپوشند"...

حاج آقا بهنود:
"زیرا ایرانی‌ها از بازپس‌فرستادن تنها ملوان زن که قولش را روز پیش از آن داده بودند سر باز زدند"

م. خ .ک :
"پرسشي زنانه را با مقامات امنيتي ايران در ميان مي گذارم… در شرايطي که به موجب قوانين موضوعه کشور، در بيشتر زمينه ها شهادت زن مسلمان بکلي فاقد ارزش و اعتبار است، چطور شده که از ديد مقامات جمهوري اسلامي، شهادت يک زن غير مسلمان تا اين حد اعتبار پيدا کرده که مقدم بر شهادت مردان قرار گرفته است؟"

ح.آ. ب:
"به نظر من مهمترین حادثه‌ای که می‌تواند چنین ابتکار عملی را از طرف تهران توجیه کند، این است که دومین قطعنامه‌ی سازمان ملل، قطعنامه‌ی ۱۷۴۷، فضای خیلی عجیبی را علیه ایران به نمایش گذاشت...در چنین فضایی اگر یک ابتکار عملی از طرف ایران صورت نمی‌گرفت، مردم دنیا با تصویر یک ایران منزوی مواجه بودند. به دیگر سخن هر روز رسانه‌های مختلف جهان تکرار می‌کردند که ایران منزوی شد، ایران شکست خورد، ایران در مرحله‌ایست که اگر این کار را نکند چه می‌شود و از این حرفها. شرایط مانند این است که یک مربی ورزشی "تایم‌اوت" گرفته باشد، و از این فرصت برای آرام کردن بازی استفاده کند و تیم خود را از زیر فشار دربیاورد" !


م. خ .ک :
"مقامات ايراني، حتي اگر مي خواستند با هدف خدمت به امنيت ملي، جنسيت زنانه يک ملوان انگليس را مورد بهره برداري قرار دهند نيز، موثرتر آن بود که او را بدون نشاندن در برابر دوربين تلويزيون با حجاب اجباري، فوراً آزاد مي کردند با اين توضيح که در فرهنگ اسلامي و ايراني مقام "مادري" يک مفهوم ارزشي است. افسوس، که چنين شيوه اي را انتخاب نکردند" !

ح.آ. ب:
"در هرحال، در یک چنین فضای پرتشنجی که تیم ایران زیر فشار قرار گرفته و نزدیک بود که خودش هم به‌خودش گل بزند گاهی چنین ابتکار عملی به نظر من لازم می‌رسد" !


...............

مهرانگیز خانم کار:
يکشنبه 12 فروردين 1386 - 1 آوريل 2007
روز
http://www।radiozamaneh.org/analysis/2007/03/post_273.html

حاج آقا بهنود:
رادیوی "غیر سیاسی" زمانه
شنبه 11 فروردين 1386 - 31مارس 2007
http://www.radiozamaneh.org/analysis/2007/03/post_273.html





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com