20 March 2007

کتک زده اند! ... از دوربین هم خجالت نکشیده اند!

دارالترجمه زبان یاجوج و ماجوج

..........

" این مقاله را تقدیم می کنم به شهرام جزایری ... شهرام جزایری را پس از دستگیری شدیدا کتک زده اند، چنانکه معلوم است از دوربین ها هم خجالت نکشیده اند… از نظر من شهرام جزایری یک قربانی است و ما ایرانیان و حکومتی که حاصل باورهای ماست، کسانی هستیم که جزایری را به مسلخ می بریم… وقتی شنیدم شهرام جزایری گریخته است از ته دل خوشحال شدم… من آرزو می کردم ای کاش جزایری توانسته بود خودش را به اروپا برساند، تا شخصا هر کمکی می توانستم برای فرار این مجرم انجام می دادم … شهرام فکر می کرد راز پول درآوردن را در ایران فهمیده است. او فهمیده بود که باید برای ماندن به دیگران نیز خیر رساند…وقتی دستگیر شد… تمام پولهایی را که داده بود، از عالی ترین مقامات کشور تا کوچکترین نمایندگان مجلس را لو داد… اما در این میان، فقط یک نفر بود که قربانی شد. او شهرام جزایری بود…از نظر ما انسان پولدار انسانی کثیف است، از نظر ما هر جرمی قابل بخشش است، جز ثروتمند بودن، از نظر ما هر تاجری دزد است ...من هر کسی را که ثروت می سازد، تحسین می کنم "!

ملیجک
سه شنبه 29 اسفند 1385 - 20 مارس 2007
http://www.doomdam.com/archives/000209.php

................................

" در هر حال حقیر سراپا تقصیر به عنوان یک انسان قلم به مزد آمادگی خود را برای هرگونه فعالیت رادیو تلویزیونی در این روزها به نفع شرکت مردم در انتخابات اعلام می کنم"!

ملیجک
چهارشنبه 15 آذر 1385 - 6 دسامبر 2006
http://www.roozonline.com/archives/2006/12/000683.php






<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com