25 January 2007

گزارش کیهان بازجوی عزیز ام القرا و ا طلاعیه دارالترجمه یاجوج وماجوج

تجدید "ميثاق"
معجزه رادیو اکتیو عبا و عمامه

............................
چشم انداز "حقوق" بشری خودی ها

(218 )

"دانشگاهيان، مديران، استادان، دانشجويان دانشگاه ها و اعضاي كميته دانشجويي ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي با حضور در مرقد مطهر بنيانگذار جمهوري اسلامي با آرمان هاي امام خميني(ره) و شهدا تجديد ميثاق كردند. در اين مراسم، مشاور رئيس جمهور گفت: « امام (ره) معتقد بود كه نظام شاهنشاهي از صدر تا ذيل فاسد است و اين نظام منحط بايد برچيده شود. متاسفانه گاهي زمزمه هايي شنيده مي شود كه بايد نسبت به آن احساس خطر كرد و آن اينكه مثلا گفته مي شود همه نظام شاهنشاهي بد نبوده است... اين تاسف زماني بيشتر خواهد شد كه اين گفته ها را از زبان خودي ها يا گاهي از رسانه ها و مكتوبات خودي بشنويم. امروز بايد دانشجويان بسيجي، نخبگان و فرهيختگان ما مقابل اين توطئه ها بايستند و با كمال قوت و قدرت آموزه هاي امام را احيا كنند»!

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
چهارشنبه 4 بهمن 1385- 24 ژانويه 2007
http://www.kayhannews.ir/851104/3.HTM#other303

....................................

اطلاعیه
واخطاریه
و چه و چه و چه دارالترجمه یاجوج وماجوج


کاریکاتوری که ملاحظه میفرمایید اثر یک توطئه گر خطرناک است، که از قرار معلوم به مقام معظم رهبری حی و خاضر " توهین " کرده است؛ به خیال خام دیگر توطئه گران: هنرمندانه!
اما اگر به نمایشگاه این هنرمند تبعیدی سر بزنید، میبینید خوشبختانه "جا" تر است و نسخه اصلی کاریکاتور کذا غیبش زده است:

http://nikahang.blogspot.com/2006/07/blog-post_115193469163182054.html

این اعجاز در "هنر" دلیل دیگری ندارد جز ابن که " اهانت به لباس روحانیون" و کشیدن و به نمایش گذاشتن و تماشا کردن کاریکاتور "روحانیون" ( حتی اگر این "روحانیون "اصلا لباس تنشون نباشه و فقط به یک فقره تسبیح "ملبٌس" باشند) ، حوشبختانه بنا بر فتاوی ناگهانی و "مستقل" ویژه حقوق بگیران رادیو زمونه شدیدا مکروه اعلام شده است :

http://nikahang.blogspot.com/2006/10/blog-post_116167252620093256.html

از نگاه کردن به این کاریکاتور قلابی و نامریی و فاسد اکیدا خود داری کنید و به دانشگاهيان، مديران، استادان، دانشجويان دانشگاه ها و اعضاي كميته دانشجويي ستاد دهه فجر انقلاب و چه و چه خاطر نشان بفرمایید که این کاریکاتور قلابی و نامریی و فاسد و معصیت بار را آقای نیک آهنگ کوثر کلاغستون رادیو اکتیو و مستقل زمونه مرتکب نشده است و ایشان (به طور "مستقل" و نظیر دیگر همکاران رادیو زمونه) تبعیدی محسوب نمیشوند (و عینهو حضرات ملیجک رفسنجونی و حاج آقا په نود برنده جایزه مدفوعاتی پنج تن آل عبا ...) "خارج نشین" تشریف دارد؛ خارج نشین_ خارج از کشوری_ مقیم _خارج از کشور و چه و چه و چه معتقد به مرقد مطهر_ آرمان هاي رادیو اکتیو امام (ره) راحل!

دارالترجمه یاجوج وماجوج
چهارشنبه 4 بهمن 1385- 24 ژانويه 2007


This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com