25 January 2007

دلبر جانان من برده دل و جان من برده دل و جان من دلبر جانان من ...!

چشم انداز "حقوق" بشری خودی ها
(219 )
.............


"آگاهان ... اظهار امیدواری کرده اند که با چرخش جدی مجلس و فعال شدن هاشمی رفسنجانی به عنوان مامور کنترل دولت و فعال شدن خاتمی در حوزه سیاست خارجی بتدریج احمدی نژاد از صحنه قدرت حذف شود"

ا. ن خارج_ نشین_ عالیجناب سرخپوش
" .
و ز"
پنج‌شنبه ۵ بهمن ۱٣٨۵ - ۲۵ ژانويه ۲۰۰۷


"هاشمی و خاتمی احتمالا بعد از گرفتن اطمینان خاطری از سوی رهبری کشور، وارد صحنه کنترل کشور می شوند. هاشمی اختیارات اقتصادی احمدی نژاد را محدود خواهد کرد و خاتمی، در حوزه سیاست خارجی حضور فعال پیدا می کند… استفاده از میمون برای سرگرم کردن مردم موضوع مهمی است... کی گفته که ما نمی توانیم انرژی پیچیده ای مانند انرژی هسته ای را مدیریت کنیم. خیلی هم خوب می توانیم" !

ملیجک خارج_ نشین رفسنجونی
" . و ز"
سه‌شنبه ٣ بهمن ۱٣٨۵ - ۲٣ ژانويه ۲۰۰۷
http://www.roozonline.com/archives/2007/01/001819.php
.................


"دور جلسه را صندلی چیده بودند. آقای کروبی در ابتدای سخنانش گفت این پیشنهاد بعضی روشنفکرها بوده که صندلی بگذاریم... خیلی ها که کمی دیر آمده بودند مجبور شدند روی زمین بنشینند. از جائی که من نشسته بودم ترکیب امیدبخشی دیده می شد"!

سد ممدلی ابطحی چونیور / به زعم خودش: توپولی
به زعم کاریکاتوریست کلاغستون رادیو زمون
ه که جریزه نداره عکس امام (ره) و راحلشو"بکشه : سيدالماله کشين
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146308369
.................


" از خواندن نوشته ابطحی در مورد نگرانی های پشت صحنه جنگ میان دولتمردان سابق کلی لذت بردم. این آدم بسیار خلاصه و شیرین و دقیق می نویسد و نکته این که بسیار هم اثرگذار است… خوشم آمد" !

ا. ن خارج_ نشین_ عالیجناب سرخپوش

" . و ز"
http://www.roozonline.com/archives/2007/01/001838.php
................


می‌گم فلانی( مثلا ابراهیم نبوی) پسر‌خاله‌ی دوست بسیار عزیزمه. یهو یه‌عده از دوستان (!) حکم اعدام منو صادر می‌کنن که چی؟ که ازش بدشون میاد. چرا؟ دلیل نمی‌خواد. وقتی من بدم میاد تو هم باید بدت بیاد!
بابا من با دخترخاله‌ش دوستم (بگذریم که طنزهاشم دوست دارم).
- دخترخاله‌شم خون پسرخاله‌ش تو رگ‌هاشه.
- عجب!
- جانِ مش رجب!

وبلاگ روغن زیتون تقلبی ام القرا
http://z8un.com/archives/2006_11.html#00189

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com