17 January 2007

خود آموز ملا خور کردن "سوقاتی" مسافرت به "خارج از کشور رفسنجونی و شرکا" !

چشم انداز "حقوق" بشری خودی ها
( 212 )
.....................

در این بیانیه اعلام شده است: «جبهه‌ اصولگرايان اصلاح‌طلب ايران اسلامی برخاسته از متن مردم و يک جريان مردمی و انقلابی است که دارای تفکر ولايی و انقلابی واقعی، عشق به ولايت و حمايت از دولت و ملت و وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی و سياست‌های کلی نظام و دارای اراده‌ خدمت به نظام و مردم است. جريان سومی که همواره صحبت از وجود آن می‌شود همان تفکر اصول‌گرايی اصلاح‌طلبانه است، يعنی جبهه‌ اصول‌گرايان اصلاح‌طلب ايران اسلامی.» به نظر شما رایحه خاصی از این بیانیه استشمام نمی شود؟

ا . ن خارج نشین رفسنجونی و شرکا
چهارشنبه ۲۷ دی ۱٣٨۵ - ۱۷ ژانويه ۲۰۰۷
http://www.roozonline.com/archives/2007/01/001690.php
.....................................


"سه کشور ونزوئلا، اکوادور و نیکاراگوئه در آن سوی دنیا چه کمک به ملت ایران خواهند کرد؟ برای آقای رئیس جمهور کشور بزرگ و تاریخی ایران افتخاری نیست که رئیس جمهور سوسیالیست ونزوئلا در آن سوی دنیا خطاب به رئیس جمهور ایران بگوید که امثال ما در حال افزایش است. کاش دولتی که در ابتدای آمدنش از خوردن نان و پنیر رئیس جمهور حرف می زد، حالا هم می گفت که این سفرها چه هزینه های سنگینی از نظر سیاسی و اقتصادی بر ملت روا می دارد"!

آسد ممدلی ابطحی چونیور / به زعم خودش: توپولی
به زعم کاریکاتوریست کلاغستون رادیو زمون
ه که جریزه نداره عکس امام (ره) و راحلشو"بکشه : سيدالماله کشين
دوشنبه ۲۵ دی ۱٣٨۵ - ۱۵ ژانويه ۲۰۰۷
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146308480
.....................................

چرا نمایندگان مجلس، حزب‌ها و گروه‌های خلق‌الساعه، با نام‌های مقدس به «خاندان‌سالاری» دو رئیس‌جمهور اسبق و سابق حتی در حال حاضر اشاره ندارند؟ چرا هیچ یک از وکلا، روزنامه‌ها، صدا و سیما و سایت‌ها و سخنگویان گروه‌های دینی و سیاسی سفر 60 نفره آقای هاشمی را به عربستان سعودی، آن هم با هواپیمای اختصاصی و همراه داشتن فرزندان، ندید و نشنید، و برای آن خواستار «جایگاه تعریف شده» نگردید؟

چرا هیچ‌یک از افراد و گروه‌های نام برده، سفرهای آقای خاتمی را به آمریکا، انگلیس و ... مورد سؤال قرار نمی‌دهد، و همراهی دختر، برادر، خواهرزاده و ... وی را، بدون داشتن جایگاه سیاسی یا مسؤولیتی مورد پرسش قرار نمی‌دهد؟ واقعاً هیچ‌کس در این کشور نمی‌خواهد بداند منابع مالی این افراد کجاست؟ و چرا لایتناهی است؟ هیچ‌کس نمی‌خواهد بپرسد، چرا خانواده این افراد حتی پس از پایان ریاست‌جمهوری آنان، همچنان «سروری» بر ملت دارند؟

فاطمه خانوم رجبی
يکشنبه ۲۴ دی ۱٣٨۵ - ۱۴ ژانويه ۲۰۰۷
http://che-0-che-0-che.blogspot.com/2007/01/blog-post_116880112210099459.html

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com