07 January 2007

قلم به مزد های "خارج از کشور رفسنجونی و شرکا " چی چی شونو میخوان "درز" بگیرند ؟

چشم انداز "حقوق" بشری خودی ها
(205)



............. پیشگفتار "حقوق" بشری خودی ها ..............


"تا حالا مشکل مان این بود که چرا بعضی ها فرق احمدی نژاد و خاتمی را نمی فهمند، حالا گرفتار شدیم، رفیق ما فرق صدام را با خاتمی نمی فهمد. یکی از نویسندگان ایرانی نوشت: « تفاوت صدام با خامنه ای ها و رفسنجانی ها و خاتمی ها چیست؟» برای اینکه فرق این افراد توی چشم کسانی که در اثر فاصله زیاد دچار مشکل دید می شوند، نرود، برخی از تفاوت های موجود را عرض می کنیم و بقیه تفاوت ها را درز می گیرم"...!

ملیجک خارج از کشور رفسنجونی و شرکا
يکشنبه ۱۷ دی ۱٣٨۵ - ۷ ژانويه ۲۰۰۷


..................... (1 ).....................


" در هر حال حقیر سراپا تقصیر به عنوان یک انسان قلم به مزد آمادگی خود را برای هرگونه فعالیت رادیو تلویزیونی در این روزها به نفع شرکت مردم در انتخابات اعلام می کنم"!

ملیجک خارج از کشور رفسنجونی و شرکا
" . وز"
چهارشنبه 15 آذر 1385 - 6 دسامبر 2006
http://www.roozonline.com/archives/2006/12/000683.php


...................(2)...................

" خبرگان را فراموش نکنید... هاشمی رفسنجانی ... باید در این انتخابات رای بیاورد"!

ملیجک خارج از کشور رفسنجونی و شرکا
" . وز"
چهارشنبه 22 آذر 1385- 13 دسامبر2006
http://www.roozonline.com/archives/2006/12/000859.php

.................. (3)......................

"در این انتخابات باید شرکت کرد … اپوزیسیون خودش را کنار بکشد... به جهان نشان می دهیم که توانایی حل مشکلات مان را داریم... مجلس خبرگان در چند سال آینده نقش اساسی در سرنوشت ایران دارد... فردا روز سرنوشت است!"

ملیجک خارج از کشور رفسنجونی و شرکا
" . وز"
پنجشنبه 23 آذر 1385 - 14 دسامبر2006
http://www.roozonline.com/archives/2006/12/000923.php

..............(4)..................

"در بروکسل بیدار نشسته ام … قرار است تا یک ساعت دیگر صدام حسین، دیکتاتور عراقی و شاید آخرین بازمانده رام نشدنی عصر دیکتاتوری خاورمیانه توسط ماموران دولت جدید عراق کشته شود… نمی دانم باید از او به عنوان دشمن میهنم نفرت داشته باشم یا از موجودی به نام دیکتاتور بیزار باشم "!

ملیجک خارج از کشور رفسنجونی و شرکا
گو . ا نی وز
يکشنبه ۱۰ دی ۱٣٨۵ - ٣۱ دسامبر ۲۰۰۶
http://news.gooya.eu/politics/archives/2006/12/056196.php


................(پرانتز ) ......................


"تا زمانی که روشنفکر و نويسنده و رزمندهء سياسی ما به اين نيانديشد که چگونه می توان گندابی را خشکاند که در آن پشه مالاريا رشد می کند و تکثير می شود، تا زمانی که به حوزه ها و مدرسه و حجره هائی نيانديشد که در آن به شستشوی مغز جوانانی مشغولند که قرار است با نام پر افتخار ِ (به قول آقای عطاء الله مهاجرانی)«استشهادی» آمادهء کشتار ديگران و منفجر کردن خود شوند تا لحظه ای ديگر به «لقا الله» پيوسته و با ۷۲ حوری (لابد به شمارهء شهدای کربلا) محشور گردند، تا زمانی که نبيند چرا و چگونه خمينی ها و خاتمی ها و احمدی نژادها می توانند صحنه گردان گنداب ولايت باشند، هيچگاه کسی شاهد مرگ «آخرين بازماندهء رام نشدنی عصر ديکتاتوری خاورميانه» نخواهد بود

"تفاوت صدام با آنان که در اوين نشستند و فرمان مرگ هزاران جوان را يکجا صادر کردند کدام است؟ همان ها که اکنون يا وزير کشور و وزير اطلاعات حکومت اسلامی اند و يا، لباس اصلاح طلبی بر تن، در قامت اپوزيسيون «خودی» قد راست کرده اند. مگر گورستان خاوران چه کم از حلبچه دارد که به خاطر اين يکی صدام را به دار می کشيم و پای جنازه اش به شادی می پردازيم و، در غفلت از آن يکی لحظه ای در دعوت مردم به شرکت در گزينش های نمايشی رژيم ترديد نمی کنيم؟ چگونه است که حکومت اسلامی مملو از صدام حسين های سابقه دار است و ما، در پی پشتيبانی از شرکت مردم در «انتخابات ظفرنمون اخير»، صدام را «آخرين بازماندهء رام نشدنی عصر ديکتاتوری خاورميانه» می دانيم؟ چگونه است که اين همه ص دام حسين رنگ و وارنگ را نمی بينيم که صف کشيده اند تا سنت مبارکهء ارهاب و ارعاب و سيف الهيت فراموش کسی نشود؟

دکتر اسماعیل نوری علا
مقاله << صدام به اين آسانی ها نمی ميرد>>
http://zir-chatr-40tikke.blogspot.com/2007/01/blog-post_116801065072414527.html
..........................................................................................................................


..............(توضیحات و پیشنهادات اندر لزوم "درز" گرفتن و چه و چه و چه).................


"تا حالا مشکل مان این بود که چرا بعضی ها فرق احمدی نژاد و خاتمی را نمی فهمند، حالا گرفتار شدیم، رفیق ما فرق صدام را با خاتمی نمی فهمد. یکی از نویسندگان ایرانی نوشت: « تفاوت صدام با خامنه ای ها و رفسنجانی ها و خاتمی ها چیست؟» برای اینکه فرق این افراد توی چشم کسانی که در اثر فاصله زیاد دچار مشکل دید می شوند، نرود، برخی از تفاوت های موجود را عرض می کنیم و بقیه تفاوت ها را درز می گیرم.

"اول:
یکی از تفاوت های صدام با خامنه ای ها و هاشمی ها و خاتمی ها این است که خامنه ای ها خودشان با هم تفاوت دارند، مثلا یکی از آنها آقای علی خامنه ای است که رهبر کشور است، اما یکی دیگرش هادی خامنه ای است که نه تنها رهبر کشور نیست، بلکه در اعتراض به شرایط کشور در قم کتک خورد و مجروح شد. فرق هاشمی ها هم این است که یکی شان محمد هاشمی است و یکی شان اکبر هاشمی و این دو تا با هم زمین تا آسمان فرق دارند. فرق خاتمی ها هم با هم این است که یکی شان رضا خاتمی است که پزشک است و خیلی از عقاید برادرش را قبول ندارد و یکی شان محمد خاتمی است که قبلا رئیس جمهور بود که او هم خیلی از عقاید برادرش را قبول ندارد، یکی شان هم آدم معقول و مهندس و کارشناس اقتصادی است که نامش علی آقامون است. وقتی خود هاشمی ها و خامنه ای ها و خاتمی ها فرق دارند، طبیعتا با کس دیگری هم فرق دارند چرا ندارند.

"دوم:
اصولا وقتی آدم از راه دور به مساله نگاه می کند، همین جوری می شود. فکر می کنیم که همه این یک میلیارد چینی که شبیه هم هستند هیچ فرقی با هم ندارند. یواش یواش کار به جایی می رسد که نمی فهمیم فرق کره جنوبی و کره شمالی با چین چیست و فرق این دو تا کره با هم چیست. البته شما تقصیری ندارید، هرکسی که خودش را موظف می بیند که درباره سیاست حرف بزند، اما تلاشی برای فهمیدن اوضاع کشورش نمی کند، آخرش همین می شود که فرق دو تا آدمی را که یکی شان طرفداران آن یکی را زندانی می کند، نمی فهمد.

"سوم:
فرض کنید همین الآن آقای فلانی را که بیست سال است به ایران نرفته، یک دفعه وسط اتوبان صدر از هلی کوپتر پیاده کنید و به او بگوئید برو به خانه قدیمی تان. فکر می کنید چه اتفاقی می افتد؟ مطمئنا بعد از یک ساعت چون فرق شمال و جنوب تهران و نام خیابانها را نمی داند و اصولا فرق بغداد و تهران را نمی داند و فرق گذشته و حال را هم چه بسا نداند، در شهر گم می شود و مجبور می شود یا فرق هاشمی و خاتمی و صدام را یاد بگیرد، یا اینکه یک تاکسی دربست بگیرد و در حالی که آدرس فرودگاه را می دهد، سریعا از ایران خارج شود تا به ادامه نقش تعیین کننده اش در سیاست ایران بپردازد، به همین دلیل پیشنهاد می کنم که فرق آدمهای مختلف را یاد بگیرید که حداقل وقتی با یک ایرانی که ممکن است در ده سال گذشته در ایران زندگی کرده باشد، یا به ایران سفر کرده باشد، مواجه می شوید، اسباب شرمندگی نشود.

"چهارم:
چون فکر می کنم بهتر است به کار اصلی مان برسیم، نه من اسم می برم، نه شما ادامه بده. همین جا قضیه را درز بگیریم بهتر است"!

ملیجک خارج از کشور رفسنجونی و شرکا
يکشنبه ۱۷ دی ۱٣٨۵ - ۷ ژانويه ۲۰۰۷
" . وز"
http://www.roozonline.com/archives/2007/01/001426.php



................ پ.ن شماره یک.......................


"آگاهان .... برای آقای خاتمی توضیح بدهند که این که شما بعد از هشت سال هنوز یک دفتر کار هم ندارید، اصلا خوب نیست، چون شما باید در این هشت سال حتما یک تشکیلات برای خودتان راه می انداختید که در تمام شهرها و دنیا دفتر داشته باشد و کارهای شما را پیش ببرد و نیروهای طرفدارتان را منسجم کند"!


ملیجک خارج از کشور رفسنجونی و شرکا
يکشنبه ۱۷ دی ۱٣٨۵ - ۷ ژانويه ۲۰۰۷
" . وز"
http://www.roozonline.com/archives/2007/01/001426.php



................ پ.ن شماره دو.......................

حقیر سراپا تقصیر قلم به مزد!
اسم نمی برم، اما "قضیه" شوما ها به امام راخلتو ن فسٌم ، "درز" گرفتنی نیس!






<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com