03 January 2007

ماشاللا به دوللاترین "سامان دهندگان" ضد خرابکاری این تر نتی!


چشم انداز "حقوق" بشری خودی ها

(202)

............



تقلب و خرابکاری ...
"امروز بالاترین شاهد یک حمله جدید بود.
فردی ... بالاترین را به سانسور متهم کرد ...
جالب است ... که
اکثر این متقلبین و سوء استفاده کننده‌گان از آزادی

همان‌ هایی هستند که در وبلاگ و وب‌سایتشان
ادعای تلاش برای آزادی و دموکراسی در ایران را دارند

سایت (2 ضر ب در2 ضر ب در2 : آخوندی) "بالاترین (!)"
http://www.webna.ir/news/?id=1167816533
...............................


چندی پیش با سایت بالاترین آشنا شدم و پس از آن آیکون مربوط به ارسال لینک به بالاترین را در وبلاگم گذاشتم. امروز یکی از خوانندگان برایم پیغام گذاشته بود که ارسال لینکهای وبلاگ شما به بالاترین، مقدور نیست! اول تعجب کردم اما وقتی امتحان کردم دیدم این پیغام ظاهر می شود:

«متاسفانه بالاترین اجازه پست لینک از سایت مورد نظر شما را نمی‌دهد. این می‌تواند به یکی از دلایل زیر باشد:
سایت مشکلات تکنیکی دارد و کند است.
سایت مربوطه مشکلات همچون آگهی آزاردهنده یا ویروس دارد.
سایت مربوطه تبلیغ به خشونت یا نژادپرستی می‌کند !

از تعجب شاخ داشتم شاخ در می آوردم. به یاد رد صلاحیت های شورای نگهبان افتادم که پس از هر سری رد صلاحیت موضوع قاچاقچی مواد مخدر و شرارت و ... را مطرح می کند!
دو مورد اول که واضح است در مورد این وبلاگ صدق نمی کند. قالب این وبلاگ به گونه ای طراحی شده که در کوتاه ترین زمان ممکن باز می شود و همچنین هیچ گونه لینک تبلیغی و یا موردی که باعث ایجاد مشکلات فنی کامپیوتر شود، در آن نیست. اتفاقا من در این مورد خیلی حساس بوده ام و به همین خاطر قالب آن را خودم طراحی کرده ام تا از همه چیز آن مطمئن باشم. اما مورد سوم مانند دو مورد اول روشن نیست ... آرشیو وبلاگ من فعال است. اگر کسی از خوانندگان مطلبی در تبلیغ خشونت یا نژادپرستی در آن دید حتما به من تذکر دهد چونکه بنده از مخالفان سرسخت نژادپرستی هستم و خشونت را هم تقبیح می کنم.


.............


یکی از نوچه های سعید امامی
دست بدامن یکی دیگه از نوچه های (دو در دویی) اون راحل( ره) شده

و در "بالاترین (!) " سر مقاله زده:

تقلب و خرابکاری ... امروز بالاترین شاهد یک حمله جدید بود. فردی ... بالاترین را به سانسور متهم کرد .. جالب است بگویم که اکثر این متقلبین و سوء استفاده کننده‌گان از آزادی همان‌ هایی هستند که در وبلاگ و وب‌سایتشان ادعای تلاش برای آزادی و ...دموکراسی در ایران را دارند... مهدی هم بارها اشاره کرده...

http://www.webna.ir/news/?id=1167816533
..................

پس
فعلا
این "یادگاری" آقا مهدی دو دو ای شون
خدمت بالانرینشون و کل دار ودسته شون " در خارج از کشور رفسنجونی"
تا بعد:

"جناب مولائی
من دلیل حذف وبلاگ زیر چتر چهل تکه را از دو ادیتور دیگر پرسیدم
وخدمت شما عرض کنم که ...
سه وبلاگ دیگر شما
حاوی مطالب سیاسی و اکثرا گردآوری شده بودند
که در محدوده سایت ما جا نمیگیرند

.mina@doxdo.com
.........................

وبلاگ ایران آزاد هم
"آگهی" آزاردهنده
دارد.

ایناهاش












"خامنه ای باید برود "!

http://azaadir.blogspot.com/


This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com