31 March 2006

شرايط "دانشگاهی" صدور "حكم" اعدام "فارغ التحصبلان" ( حضرت آیت آلله منتظری)

چشم اندازحقوق بشری حکومت "خودی ها " /59


هر يك از اديان يهوديت و مسيحيت و زردشتي در زماني دين حق بوده است ولي دين مقدس اسلام ناسخ‏ ‏اديان سابقه مي‎باشد، و عدول از آن صحيح نيست . مثل اديان الهي مثل كلاسهاي دانشگاهي است ، و دين اسلام همچون‏ ‏كلاس و ترم آخر است ... ‏البته تبديل دين به نحو اطلاق حكم اعدام ندارد، بلكه در شرايط خاصي حكم اعدام جاري است

‏حسينعلي منتظري‏
9 فروردين ١٣٨۵ – 29 مارس ٢٠٠۶
گویا ا.ن لاین
http://khabarnameh.gooya.com/politics/archives/046050.php

29 March 2006

وبلاگ خسن آقاس؟ یا میزان نیوز ایران امروز ؟








بیانیه
منبع: ایران امروز

امضاهای اولیه: مجید آژنگ، بهرام آوخ، بهروز اسدی، اصغر اسلامی، نسرین الماسی، پوران بازرگان، رضا براهنی، سهراب بهداد، امین بیات، ناصر پاکدامن، مهران پاینده، نصرت تیمورزاده، ناهید جعفرپور، علی اصغر حاج سید جوادی، حسن حسام، امیر حسن­پور، تراب حقشناس، نسیم خاکسار، علی راسخ افشار، سعید رهنما، مجید زربخش، حسن زرهی، اسد سیف، اکبر سیف، خسرو شاکری (زند)، حماد شیبانی، کامران صادقی، عباس عاقلی­زاده، سرور علی­محمدی، شهرام قنبری، هوشنگ کشاورز صدر، مریم متین دفتری، هدایت متین دفتری، شهرزاد مجاب، باقر مرتضوی، رضا مرزبان، مهران مصطفوی، بهروز معظمی، هایده مغیثی، ناصر مهاجر، شیدا نبوی، علیرضا ندیمی، بهمن نیرومند، فریدون هشیارنژاد.
برای امضا متن فوق (به زبان انگلیسی)، خواهشمندیم به نشانی اینترنتی زیر مراجعه بفرمایید.

http://www.petitiononline.com

created by and written by azadikhahaniran@yahoo.com

......................

سه نخستین کامنت

وارده به کامنتدونی حاج حسن آقا ی "مستعار"

(که "روز ا.ن لاین" ا.ن آقا رو هم " دوست" داره):


حضرت استادی،
ا- اگر لازم می بینید، اسم "منبع" زا که لابد سهوا "ایران آزاد" دکز فرموده اید، ( با توضیخ لازمه) "اصلاحات" بفرمایید: "ایران امروز"!
2- ایران آزاد (ایران لیبرنی ) یکی از ارگاتهای شورای ملی مقاومت است و "ایران امزوز" ارگان بخشس ازجماعت ( به قول خودتان) "اسهال طلب" (که گاه بگاه رودل می کند تا اسهال طلبی از یادش نرود).
3- فسم حضرت عباس و امضای دکنز بهمن نیرومند ("ناظم" کنفرانس برلین و یکی از سردمداران ظهور ویترین "هنری" امام "ره" در جشنواره دور و نزدیک برلین) را باور کتیم،یا دم خروس راکه مولفین "متن" این فراحوان هدفی ندارند جز :حاجی! ان شریک فی المشروطه دو خردادی و یه خورده غیر 28 مردادی!
4- یاد آور می شوم که فقط این موضوع که جنابعالی چند روز پیش اعلام فرمودبد روز انلاین را "دوست" دارید برایم حیرت اور بود!

Posted by: رامین مولائی March 29, 2006 03:55 PM


ای بابا! اين اپوزيسيون "مستقل "* هم گوز گيچه گر فته ها! آدم دل اش می سوزه. با اجازه اپوزيسيون1 "مستقل " من هم سرم را در اين گُه می کنم و پولميک بازی در می آورم.
از يک سو؛ بابا يکی نيست به اين آدمها بگه مصدق و شاه ساليان سال است مرده اند و گويا خبرها دير به اپوزيسيون می رسد. هنوز هم از شاه می خواهند خون خواهی کنند. اگر نمی دانيد، بگويم آن دو مردند و رفتند. پنجاه و اندی سال از آن داستان می گذرد. خنده داری داستان ما را می توان با کشورهايی که همان کودتاهای هم گون در آن آن انجام شد را نشان داد، نمونه زياد است، کره، آرژانتين، شيلی و... ببينيد آن ها کجايند و ما کجا. مصدق مَرد ارزش مندی بود و آن چنان که همه او را ياد می کنيم مردی تاريخی و ماندگار و شاه هم همان بود، بود با ارزش و توانايی و ناتوانايی هايش. اين به من و اپوزيسيون "مستقل" چه؟ که بخواهيم خويش و جنبش "مستقل" شان مرده ريگ مصدق بدانيم. باور کن اگر زنده یاد حسین فاطمی زنده بود، هم اکنون دستمال دستمال برای اين اپوزيسيون اشک می ريخت. خاک بر سرمان بکنند با اين اپوزيسِون و این سیدالشهدای سیاسی اش که هر چه پیش می آيد در دم شيعی وار امام حسین اش را پیش می کشد. یکی تومار گرد آورده شمارش پیکر ایرانیان (درست یادم نیست ، اما گروهی جنگ ستیز بودند) و در آن پای مصدق و کودتا را پيش کشيده که آری مگر آمريکا پنجاه سال پیش کودتا نکرد اله و له کرد. اکنون هم اين تومار و باز هم جنازه مصدق بی خبر از همه جا روی دستان اپوزیسیون به این سو و آن سو کشیده می شود. (داستان بلند است). "اپوزیسیون مستقل" خیلی فَطیر است.
به باورم اين اپوزیسيون ها، هم پای حکومت اسلام به داستان کهنه شاه/مصدق دامن می زنند و آمريکا و امپریاليسم ستيزی آن ها واپس مانده از گونه آخوندی است که گومان می کردند، امپریالیسم همان فکل و کراوات است ( به ياد دوست و هم شاگردی دبیرستان ام افتادم که سد سال پیش این را می گفت، دو سه سال گذشت و "انقلاب" شد و ما هم دانستیم که او چه می گوید). از سوی ديگر؛ من درست نمی دانم که آمريکا با اين پول (اين ول خرجی) چه می خواهد. همه می دانيم که اين پولی نيست که دست کم سمبوليک به نام ياری به اپوزيسيون هم داده شود، چه برسد که بخواهد کمکی برای "پیش برد" دمکراسی در ایران باشد، اگر رادیو ریدمان "فردا" یکی از این نمونه باشد و "اگر هوسه، یکی بسه". آمريکايی ها ناراست اند و دروغ گو. (این داستان بلندتر است)
و شما (اپوزیسیون) بی خود جنگ و خون و خون ريزی راه نیاندازید، بااین پول تنها می توان چند تا نشست، هم آيش و هم سگالی راه انداخت و (در پايان) دهان گشاد حکومت هميشه برای بلعيدن این پول ها باز است (شاید يک رادیو فردا دیگری راه بندازند) و این پول ک ها هيچ پيوندی با مردم ایران و حکومت ستيزان نخواهد داشت. تو نگیر و به آن هم نپرداز، آن چنان که تا کنون بوده و اميدوارم بوده خواهد ماند.

*دیدگاه خودم را در باره اين واژه/پديده را در جای پیش آمد خواهم گفت.
1 / بسیاری از این آدم هایی را که پای این تومار دستینه نهاده اند، ارزش مند می دانم و تنها برای یادآوری شان این چند خط را تند تند نوشتم.

Posted by: کنجکاو March 29, 2006 04:22 PM


send 2 all : سلام دوست عزیزم (رامین عزیز ) سال نو رو صمیمانه تبریک میگم . یه چیز دیگه هم بگم : اگه می دونستم اینقدر از چشم دوستام افتاده م ، و اگه می دونستم هیچ پیامی قرار نیست زیر نوشته هام بیاد ...!! غیر ممکن بود علیرغم اصرار دوستان دوباره دست به قلم بشم ...

Posted by: farhad March 29, 2006 04:51 PM


http://blog.hasanagha.org/2006/03/post_2044.php..............................................


دارالترجمه:

میزان نیوز : جمعی از فعالین اپوزیسیون ایرانی در خارج از کشور....


در پای این بیانه امضای افرادی نظیر
..... ..... ...... ...... ..... ......
به چشم می خورد.

میزان نیوز رسمي نهضت آزادي
١٠ فروردين ١٣٨۵ – ٣٠ مارس ٢٠٠۶
http://www.mizannews.com/archives/001278.html#more


28 March 2006

نامه سرگشاده یه کانون وبلاگنویسان ایران

کانون وبلاگنویسان ایران،
شورای دبيرانِ پنلاگ،
هموندان پن لاگ،

موضوع : پبشنهاد، عطف به بند "ب" ماده 16 فصل چهارم اساسنامه پن لاگ

این نکته که یکی از تبلیغاتچی های رفسنجا نی، که ضمن انجام وظائف جالب توجه اش ، ایرانیان تبعیدی بایکوت کننده "انتخوابات" را به طور غیر قابل انکار "فاشیست" لقب داده است، به "انتشار" نطنزیاتش در سایت کم خواننده "روز" اکتفا نکند و چند وبلاگ هم راه بیندازد، تعجب آور نیست. تعجب آور این بوده است که این موجود (به ذعم خودش "پررو") توانست حتی به سایت مبارز و برانداز دیدگاه هم "نفوذ" کند؛ البته به برکت اسم مستعار!

پس تعجب آور نیست که وبلاگهای خودیچه ها ی اصلاح طلب و نطنزیات شناس، مثل اسب عصاری در گل مانده به نشخوار لینکی / تبلیغاتی همه رقم انتشارات ا.ن آقا ئی... علاقه دارند، تعجب آور این است که کانون وبلاگنویسان عضویت "مخترع" چیزکی را پذیرفته است با اسم با مسمی:

Lomier

حدبدترین فیها خالدون این "وبلاگ" مستطاب شامل چهار فقره مطلب ("روز ا.ن لاینی") تشریف دارد :
1- مورخ 4 مهر، 1384
2- مورخ 5 مهر، 1384
3- مورخ 6 آبان، 1384
4-مورخ 5 آذر، 4-1384

-البته یک فقره "مطلب" شماره پنج (مورخ 7فروردین 1385 )هم زاد و ولد شده است (که المثنای چهار کلمه ای برابر اصلش تقدیم حضورتان می گردد): "سلام، سال نو مبارک"!

با توجه به این که بین دو "مطلب" آخر(مورخ 5 آذر 1384) و ما قبل آخر (مورخ 7 فروردین 1385) "وبلاگ" فوق التوصیف بیش از سه ماه (دقیق تر: چهار ماه دو روز) فاصله افتاده است، به این وسیله و عطف به بند "ب" ماده 16 فصل چهارم اساسنامه پن لاگ، پبشنهاد اخراج آقای سید ابراهیم نبوی، مبتکر و مسئول " وبلاگ" کذا را مطرح می کنم.

امیدوارم یکایک اعضای شورای دبيرانِ پنلاگ، هر چه زودتر (حتی قبل از تشکیل مجمع عمومی) دیدگاه شخصی خودرا در مورد این پیشنهاد اعلام کنند.


با احترام

رامین مولائی

دوشنبه ۷ فروردين ١٣٨۵ – ٢۷ مارس ٢٠٠۶

26 March 2006

چشم اندازحقوق بشری حکومت "خودی ها " /58



بيست متر مانده به درب اصلي مجموعه كاخهاي سعدآباد ...
به در كه بكوبيد يك پنجرة كوچك ميان در فلزي باز ميشود و صورت يك سرباز كه يكي از گاردهاي محافظ شيخ مهدي كروبي است، تمام فضاي پنجرة كوچك را ميگيرد.
در سالن ملاقات چند دقيقه اي منتظر ميمانم و ...
شيخ اصلاحات شرايط كشور را بسيار سخت ارزيابي كرد:

نميخواستم براي يك انتخابات كار به داد و بيداد بكشد... شوراي نگهبان ميگويد من تشخيص ميدهم كه مهدي كروبي صلاحيت ندارد... شوراي نگهبان ميگويد آقاي فلاني مدير و مدبر و از رجال مذهبي و سياسي است اما مهدي كروبي نيست. اين را بايد با گفت وگو حل كرد و گفت كه مهدي كروبي هم آدم است و سابقه و دين او هم اين است.... من سخنم اين است كه در چارچوب انقلاب كار ميكنم اما با قرائت امام...

گویای نوروزی ا.ن لاین دنباله "سرمایه" ا.ن لاین
دوشنبه 29 اسفند 1384

http://1384.g00ya.com/columnists/archives/045740.php

20 March 2006

1385
مبارک باد
به مبارزین جنگهای چل تیکه


>


مبارک باد

به نخستین اتحاد فرهنگی / مبارزاتی / پاسارگادی
هزاران ایرانی دو سوی مرز




مبارک باد

به بر و بچه های وارث تجربیات 1357 "شکوهمند" ما و به بازماندگان هشت سال " اصلاحات" شیخ خندان عبا شوکولاتی گفتگوی تمدنها"ی آخوندی؛ به وب آورانی که و لی فقیه های عمامه خونین و شیخ شیپورهای نعلین آب نباتی
و... ملیجک ها و چه وچه وچه های مقیم "مهاجرت" از پسشون برنمیان :

زیتون*نقطه ۞ نوشته های یک خبرنگار * مــکـث در مه * گل کو * فرهنجیده * سرزمین رویائی * بازگشت *فردا * تـــــرنـــٌــم * راه من ... * کیهانگشت ... * لحظه * وارش * حسن آقا * لاتلند * گیل ایران یارمحمدی * سعيد حاتمی * زیتونستان * حلوت انس * مرد پیر * بازگشت * خُسن آقا * گلادیاتور * زن نوشت *زني تنها در آستانه فصلي سرد * کاقه تاصری * اوهام روزانه * زن ایرانی * زیتون ( مرکزفرماندهی زیتونستان) * نیک آهنگ * نیک آهنگ * زیتون * زن ایرانی * حسن آقا درغربت *سردارجنگل * زیتون * کوچه * امیر فرشاد ابراهیمی * سعید ماسوری * زندانیان سیاسی * اردشیردولت *خُسن آقا * زن ایرانی * پنجره التهاب * شبح* مشق شب * زیتون زیتونستان * آفتاب پرست * عبدالقادر بلوچ * کیانوش سنجری * بابك خرمدين * زن ایرانی * خُسن آقا * لاتلند * گیل ایران * زیتون * خ نویسی های لقمانعلی * آق بهمن* خلوت انس * بادبان * سرزمین آفتاب* گیسو * سیبیل طلا * انجمن بدون مرز * خُسن آقا * سيدعلی گدا * اوهام روزانه* سردارجنگل * لندنی * وارش * کسوف * ف. م.سخن * کانون وبلاگ نوبسان... * نیک آهنگ * زیتون * تریبون جوانان * نیاک * بادبان * بامداد * پنجره التهاب / آرش سیگارچی * زن ایرانی * زیتون *دختر آفتاب * دختری از ایران *زن ایرانی ( با آرایش و تجهیزات جدید برای ادامه مبارزه) * آق بهمن *یاک احمد سیف* نيک آهنگ کوثر * من آخرین ترانه ی بارانم * تقويم تبعيد * نسل جديد * امیرفرشاد ابراهیمی *يک گيله مرد * فرنگوپولیس * هزار و هشتصد و هفت * امیر فرشاد ابراهیمی * ترانه های برف * نامه های ایرونی * جوان * سر زمین آفتاب * پایگاه مرکزی زیتونستان * اردشیر دولت * گل گو * نسل جديد * گيله مرد *بهروز سورن * فرشته مهر * گاو مقدٌس * آزادی زندانیان سیاسی * فرهنجیده * آفتاب پرست * خُسن آقا * گل کو * ماری مهرمند * از شبانه تا ....غریبانه * شبح * بادبان * اعضای کانون وبلاگنويسان ايران * وارش * تـــــرنـــٌــم * ملا حسنی * بادبان * زن ایرانی * زیتون * عبدالقادر بلوچ * خُسن آقا * ویژه کارگران شرکت واحد اتوبوس رانی * ساحل افتاده * هزار و هشتصد و هفت * ضدٌ خاطرات * شهر من *اعضای کانون وبلاگنويسان ايران * خُسن قا * چرکنویس * نيک آهنگ کوثر * دخترم امیلیا جان * *از بالای دیوار خُسن آقا * سیاهکل * فریاد بی صدا * شبح * مهر واژ* لاتلند ... لات اينترنتی * نا مه های ایرونی * سعید حاتمی * گل کو * بازگشت * جوانه ها * امید آزادی * جمهور * بادبان * نامه های ایرونی * بیلی و من * آتش * زن ایرانی * سر زمین آفتاب * نیلوفر تاج بخش * خُسن قا * زن ایرانی * هزار و هشتصد و هفت * پیام ایرانیان * روزنامه های میم. ویس آبادی * خلوت انس * بامداد * گل کو * بیلی و من * کافه ناصری * خُسن آ قا * لندنی * زیتون بدونِ فیلتر * زن ایرانی * جوانه ها * آزاده عصاران * شیوا نظر آهاری * جمهور * جمهور * گیله مرد *خسن آقا * ف.م.سخن * تلاش برای آزادی و برابری انسانها * سپهر * نیاک * زن ایرانی * تلاش برای آزادی و برابری انسانها * یک قطره * عصیانگر * پنلاگ خبری * سیاسی، اجتماعی، فرهنگی * روزگار ما * رفراندوم بلاگ * هزار و هشتصد و هفت * نیما راشدان * نامه های ایرونی * سلول انفرادی * بانوی ماه و آب * عصیان * مهرواژ * یاد من باشد * زهرا * بچه هاى ايرا ن و من و پالتاك * زیتون * امید آزادی * سرزمین آفتاب * نامه های ایرونی * هرمز مميزی * روزنامه های دخو * زیتون * زن ایرانی * گوشزد


17 March 2006

چشم اندازحقوق بشری حکومت "خودی ها " /56

حجت الاسلام والمسلمين سيدمحمد خاتمي رييس جمهور سابق كشورمان و رييس بنياد آزادي،رشد و آباداني ايران (باران)
از قانون اساسي به عنوان مناسبترين مبناي عمل جمعي ياد كرد و گفت:
اين قانون با روش دموكراتيك تدوين شده و كارشناساني با نظر مردم آمده اند وآن را تدوين کردهاند.

ايسنا
26 اسفند ١٣٨۴ – 17 مارس ٢٠٠۶
http://www.isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-686399&Lang=P

حجت الاسلام والمسلمين مهدي كروبي دبير كل حزب اعتماد ملي و رييس سابق مجلس شوراي اسلامي، ادامه داد: امام بارها به دولتمردان و سياستمداران تاكيد كردند كه مواظب حرف زدنتان باشيد و حتي در جايي با تلخي به شهيد رجايي در اين زمينه تذكر دادند كه رجايي در آن زمان مطرح كرد كه امام گوش مرا كشيد.

ايسنا
26 اسفند ١٣٨۴ – 17 مارس ٢٠٠۶
http://www.isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-687096&Lang=P

14 March 2006

چشم اندازحقوق بشری حکومت "خودی ها " /55


بيانيه شورای مركزی دفتر تحكيم وحدت
در محكوميت حمله وحشيانه به دانشگاه صنعتی شريف

آن هنگام كه افراد بی تدبير زمام امور را در دست بگيرند انحطاط ملتها آغاز میگردد.
2- بی شك از كوزه آن تراود كه در اوست


شورای مركزی دفتر تحكيم وحدت

ایران امروز
سه شنبه ٢٣ اسفند ١٣٨۴ – ١۴ مارس ٢٠٠۶
http://www.iran-emrooz.net/index.php?/news1/more/7464/

13 March 2006

چشم اندازحقوق بشری حکومت "خودی ها " /54

مقام معظم رهبري با حضور در يازدهمين سالگرد رحلت حاج سيد احمد خميني حال و هوا و فضاي معنوي به اين مراسم بخشيد.
عاشقان خميني كبير كه از صبح امروز از اقصي نقاط كشور خود را به حرم امام خميني (ره) رساندند با مشاهده مقام معظم رهبري يكصدا فرياد زدند«اين سخن رهبر و ملت ماست فناوري هسته‌اي حق مسلم ماست»

فارس نیوز
پنجشنبه ١٨ اسفند ١٣٨۴ – ۹ مارس ٢٠٠۶
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8412180207


سيدمحمد خاتمي در مراسم بزرگداشت سيداحمدآقا - جمعيت بسيار زيادي حضور داشتند و پيش از ورود خاتمي و در هنگام ورود با شعار‌هايي مانند« سلام بر سه سيد فاطمي؛ خميني، خامنه‌اي ، خاتمي ،‌ صل علي محمد ، ياور رهبر آمد ، خامنه‌اي زنده باد ، خاتمي پاينده باد، صل علي محمد يار امام خوش آمد و همچنين خاتمي خاتمي تشكر تشكر» از وي استقبال كردند.

ايسنا
22 اسفند ١٣٨۴ – 13 مارس ٢٠٠۶
http://www.isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-684852&Lang=P


خاتمی چراغ خانه ما بود...
بزرگترین کاری که باید بکنیم این است که همه چیز را آماده کنیم، سالهای سخت زندگی در میان کوتوله ها را بگذرانیم و به چهار سال بعد فکر کنیم که خاتمی دوباره بیاید
ا.ن
http://news.gooya.com/nabavi/archives/034393.php

12 March 2006

چشم اندازحقوق بشری حکومت "خودی ها " / 53



" بیانیه " اعلام "موجوديت" حزب "اعتماد" ملى

« از منظر تاريخي و آبشخور فكري، حزب اعتماد ملي ريشه در سرآغاز انقلاب اسلامي ايران به رهبري امام خميني(ره) در پانزدهم خرداد 1342 دارد ...
حزب اعتماد ملي برآيند جريان فكري خط امام است.
جمعي از چهره هاي جريان فكري – سياسي خط امام در سراسر كشور با حمايت از نامزدي مهدي كروبي به عنوان سمبل جريان اصلاح طلبي واقعگرا وارد انتخابات رياست جمهوري گرديدند تا مشعل فروزان انديشه هاي ناب امام خميني(ره)را حياتي دوباره بخشند. حزب اعتماد ملي برمبناي همين روش سياسي از ارزش هايي دفاع ميكند كه معتقد است نزديكترين تعريف و تفسير به ديدگاه فكري – سياسي حضرت امام است.
انشاءا... در بيانيه هاي بعدي با شما ملت فهيم بيشتر سخن خواهيم گفت. »

امروز ا.ن لاین
شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۸۴ - - ۱۱ مارس ۲۰۰۶
http://www.emrouz.info/archives/2006/03/02517_1.php

11 March 2006

چشم اندازحقوق بشری حکومت "خودی ها " / 52


جلسه موسسه باران: دیشب موسسه ی باران از مسئولان و دست اندرکاران حکومت در دوران آقای خاتمی دعوت کرده بود … باران موسسه ای است که آقای خاتمی و …چند نفر از وزرای سابق درست کرده اند … آقای خاتمی … سخنرانی کرد. محور اصلی سخنانش در مورد تعریف جامعه مدنی و دلیل تاکید بر قانونگرایی و به خصوص قانون اساسی بود، مثل سابق؛ و از موضع اینکه حرف مرد یکی است … بعد هم مثالی از ایام جنگ تحمیلی زد که شیرین بود.
خانم شجاعی و خانم ابتکار هم پرسیدند که در مورد روز جهانی زن چیزی * ننوشتی که برایشان پست دیروز را توضیح دادم.

آخوند ابطحی( به زعم خودش "تپلی عمامه ذغالی")
18اسفند ١٣٨۴ – 9مارس ٢٠٠۶
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146307620

*دارالترجمه:
خانم شجاعی و خانم ابتکار برای مستفیض شدن ار" چیز" آخوند ابطحی (به زعم خودش "تپلی عمامه ذغالی") و متمم واحب روز جهانی زن مسلمان، مراجعه بفرمایند به:
برگزیده تبریکات سیاسی/عبادی زنانه و مردانه هشتم مارس 2006 ( چشم اندازحقوق بشری حکومت "خودی ها "/ 50 )

10 March 2006

چشم اندازحقوق بشری حکومت "خودی ها " / 51


دیروز مراسم سالگرد حاج احمدآقای خمینی بود. احمد آقا شخصیت پیچیده ای بود و طبعاهرکسی میتواند از زاویه ای ایشان را تحلیل کند.اما برای من این نکته ی زندگی حاج احمد آقا دارای ارزش تاریخی فراوانی است که وی با حساسیت ویژه ای در ابتدای پیروزی انقلاب با توجه به جایگاه موثر خود تلاش کرد که اندیشه ی مترقی دینی را جایگزین نیروهای واپسگرا کند.
حضور تاثیرگذار مهندس موسوی، خاتمی، کروبی، موسوی خوئینی،عبدالله نوری وتا حدودی سروش… محصول تلاش و تفکر حاج احمد آقا بود.
دیروز برای ادای احترام به دوستی که جریان فکری ما مدیون اوست به حرم امام رفته بودم. در موقع ظهر وقبل از مراسم توانستم به خانواده حاج احمد آقا و بخصوص فرزندان شایسته وفاضل ایشان، حسن آقا وآقا یاسر وعلی آقا تسلیت بگویم.
وجود هیئت عالیرتبه ای از بیت آیه الله منتظری به سرپرستی آقای هادی هاشمی جالب توجه بود.
هر سال که میگذرد جای خالی احمدآقا برای جریان فکری مترقی دینی بیشتر آشکار میشود.

آخوند ابطحی ( به زعم خودش "تپلی عمامه ذغالی")
جمعه ١۹ اسفند ١٣٨۴ – ١٠ مارس ٢٠٠۶
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146307621


پرسش:
جناب آقاي سيد حسن خميني، خيلي خوشحالم كه براي اولين بار در مصاحبه‌ي با شبكه‌ي العربيه شركت مي‌كنيد... مي‌خواهم از شما در مورد مسائل فعلي ايران بپرسم. بعد از اين‌كه آقاي احمدي‌نژاد به رياست‌ جمهوري برگزيده شد، صحبت‌هاي فراواني پيرامون چگونگي اداره كشور و سياست خارجي جمهوري اسلامي طرح شد، نظر شما در اين ؟زمينه چيست
پاسخ:
بحث آمدن دولت جديد در ايران، يك بحث داخلي است. در اين انتخابات، در يك رقابت سنگين و نفس‌گير به نتيجه‌اي كه شاهد هستيد، رسيديم. فكر نمي‌كنم كه سياست خارجي جمهوري اسلامي چندان دست‌خوش تغيير شود. همان سياست‌هايي كه شوراي عالي امنيت ملي و رهبري معظم نظام بيان مي‌كنند، دولت دنبال مي‌كند؛ البته نگاه و ادبيات خاص خودش را دارد

ایسنا /جمعه 27آبان ۱۳۸۴ - - 18 نوامبر
http://www.isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-616117

06 March 2006

چشم اندازحقوق بشری حکومت "خودی ها " / 48


روزنا - فريبا پژوه:
دكتر ابراهيم يزدي، دبيركل نهضت آزادي ايران در گفت وگو با اعتماد ملي آنلاين (روزنا) گفت:

آقاي خاتمي به جهت قيودي كه نسبت به موازين ديني و آموزه هاي قرآني دارند درمورد هولوكاست سخن گفته اند اما آقاي احمدي نژاد بيشتر از موضع احساسي، عاطفي و ايدئولوژيك درمورد هولوكاست موضعگيري كرده است .

" . وز نا ُ ی حزب "اعتماد " ملی حاج آقا کرویی
دوشنبه ١۵ اسفند ١٣٨۴ – ۶ مارس ٢٠٠۶

کمال خرازی و زیر سابق امورخارجه ... خاطرنشان کرد:

در زبان دیپلماتیک یک طور حرف میزنند و در زبان رسانه ای با زبان دیگری صحبت میکنند و سخنان اخیر احمدی نژاد نیز به زبان رسانه ای بوده است .

آفتاب (ه) نیوز

چشم اندازحقوق بشری حکومت "خودی ها " / 47













خانم فائزه هاشمی خدمات زیادی به ورزش زنان کرد

ابطحی ( به زعم خودش "تپلی عمامه ذغالی")
يکشنبه ١۴ اسفند ١٣٨۴ – ۵ مارس ٢٠٠۶
http://www.webneveshteha.com/othersphotos.asp?id=1162

02 March 2006


اطلاعات مراسم روز جهانی زن شهر خود را
از تمام نقاط دنيا براى اطلاع عموم، به اين آدرس ايميل كنيد
http://www.persiancultures.com

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com