29 March 2006

وبلاگ خسن آقاس؟ یا میزان نیوز ایران امروز ؟








بیانیه
منبع: ایران امروز

امضاهای اولیه: مجید آژنگ، بهرام آوخ، بهروز اسدی، اصغر اسلامی، نسرین الماسی، پوران بازرگان، رضا براهنی، سهراب بهداد، امین بیات، ناصر پاکدامن، مهران پاینده، نصرت تیمورزاده، ناهید جعفرپور، علی اصغر حاج سید جوادی، حسن حسام، امیر حسن­پور، تراب حقشناس، نسیم خاکسار، علی راسخ افشار، سعید رهنما، مجید زربخش، حسن زرهی، اسد سیف، اکبر سیف، خسرو شاکری (زند)، حماد شیبانی، کامران صادقی، عباس عاقلی­زاده، سرور علی­محمدی، شهرام قنبری، هوشنگ کشاورز صدر، مریم متین دفتری، هدایت متین دفتری، شهرزاد مجاب، باقر مرتضوی، رضا مرزبان، مهران مصطفوی، بهروز معظمی، هایده مغیثی، ناصر مهاجر، شیدا نبوی، علیرضا ندیمی، بهمن نیرومند، فریدون هشیارنژاد.
برای امضا متن فوق (به زبان انگلیسی)، خواهشمندیم به نشانی اینترنتی زیر مراجعه بفرمایید.

http://www.petitiononline.com

created by and written by azadikhahaniran@yahoo.com

......................

سه نخستین کامنت

وارده به کامنتدونی حاج حسن آقا ی "مستعار"

(که "روز ا.ن لاین" ا.ن آقا رو هم " دوست" داره):


حضرت استادی،
ا- اگر لازم می بینید، اسم "منبع" زا که لابد سهوا "ایران آزاد" دکز فرموده اید، ( با توضیخ لازمه) "اصلاحات" بفرمایید: "ایران امروز"!
2- ایران آزاد (ایران لیبرنی ) یکی از ارگاتهای شورای ملی مقاومت است و "ایران امزوز" ارگان بخشس ازجماعت ( به قول خودتان) "اسهال طلب" (که گاه بگاه رودل می کند تا اسهال طلبی از یادش نرود).
3- فسم حضرت عباس و امضای دکنز بهمن نیرومند ("ناظم" کنفرانس برلین و یکی از سردمداران ظهور ویترین "هنری" امام "ره" در جشنواره دور و نزدیک برلین) را باور کتیم،یا دم خروس راکه مولفین "متن" این فراحوان هدفی ندارند جز :حاجی! ان شریک فی المشروطه دو خردادی و یه خورده غیر 28 مردادی!
4- یاد آور می شوم که فقط این موضوع که جنابعالی چند روز پیش اعلام فرمودبد روز انلاین را "دوست" دارید برایم حیرت اور بود!

Posted by: رامین مولائی March 29, 2006 03:55 PM


ای بابا! اين اپوزيسيون "مستقل "* هم گوز گيچه گر فته ها! آدم دل اش می سوزه. با اجازه اپوزيسيون1 "مستقل " من هم سرم را در اين گُه می کنم و پولميک بازی در می آورم.
از يک سو؛ بابا يکی نيست به اين آدمها بگه مصدق و شاه ساليان سال است مرده اند و گويا خبرها دير به اپوزيسيون می رسد. هنوز هم از شاه می خواهند خون خواهی کنند. اگر نمی دانيد، بگويم آن دو مردند و رفتند. پنجاه و اندی سال از آن داستان می گذرد. خنده داری داستان ما را می توان با کشورهايی که همان کودتاهای هم گون در آن آن انجام شد را نشان داد، نمونه زياد است، کره، آرژانتين، شيلی و... ببينيد آن ها کجايند و ما کجا. مصدق مَرد ارزش مندی بود و آن چنان که همه او را ياد می کنيم مردی تاريخی و ماندگار و شاه هم همان بود، بود با ارزش و توانايی و ناتوانايی هايش. اين به من و اپوزيسيون "مستقل" چه؟ که بخواهيم خويش و جنبش "مستقل" شان مرده ريگ مصدق بدانيم. باور کن اگر زنده یاد حسین فاطمی زنده بود، هم اکنون دستمال دستمال برای اين اپوزيسيون اشک می ريخت. خاک بر سرمان بکنند با اين اپوزيسِون و این سیدالشهدای سیاسی اش که هر چه پیش می آيد در دم شيعی وار امام حسین اش را پیش می کشد. یکی تومار گرد آورده شمارش پیکر ایرانیان (درست یادم نیست ، اما گروهی جنگ ستیز بودند) و در آن پای مصدق و کودتا را پيش کشيده که آری مگر آمريکا پنجاه سال پیش کودتا نکرد اله و له کرد. اکنون هم اين تومار و باز هم جنازه مصدق بی خبر از همه جا روی دستان اپوزیسیون به این سو و آن سو کشیده می شود. (داستان بلند است). "اپوزیسیون مستقل" خیلی فَطیر است.
به باورم اين اپوزیسيون ها، هم پای حکومت اسلام به داستان کهنه شاه/مصدق دامن می زنند و آمريکا و امپریاليسم ستيزی آن ها واپس مانده از گونه آخوندی است که گومان می کردند، امپریالیسم همان فکل و کراوات است ( به ياد دوست و هم شاگردی دبیرستان ام افتادم که سد سال پیش این را می گفت، دو سه سال گذشت و "انقلاب" شد و ما هم دانستیم که او چه می گوید). از سوی ديگر؛ من درست نمی دانم که آمريکا با اين پول (اين ول خرجی) چه می خواهد. همه می دانيم که اين پولی نيست که دست کم سمبوليک به نام ياری به اپوزيسيون هم داده شود، چه برسد که بخواهد کمکی برای "پیش برد" دمکراسی در ایران باشد، اگر رادیو ریدمان "فردا" یکی از این نمونه باشد و "اگر هوسه، یکی بسه". آمريکايی ها ناراست اند و دروغ گو. (این داستان بلندتر است)
و شما (اپوزیسیون) بی خود جنگ و خون و خون ريزی راه نیاندازید، بااین پول تنها می توان چند تا نشست، هم آيش و هم سگالی راه انداخت و (در پايان) دهان گشاد حکومت هميشه برای بلعيدن این پول ها باز است (شاید يک رادیو فردا دیگری راه بندازند) و این پول ک ها هيچ پيوندی با مردم ایران و حکومت ستيزان نخواهد داشت. تو نگیر و به آن هم نپرداز، آن چنان که تا کنون بوده و اميدوارم بوده خواهد ماند.

*دیدگاه خودم را در باره اين واژه/پديده را در جای پیش آمد خواهم گفت.
1 / بسیاری از این آدم هایی را که پای این تومار دستینه نهاده اند، ارزش مند می دانم و تنها برای یادآوری شان این چند خط را تند تند نوشتم.

Posted by: کنجکاو March 29, 2006 04:22 PM


send 2 all : سلام دوست عزیزم (رامین عزیز ) سال نو رو صمیمانه تبریک میگم . یه چیز دیگه هم بگم : اگه می دونستم اینقدر از چشم دوستام افتاده م ، و اگه می دونستم هیچ پیامی قرار نیست زیر نوشته هام بیاد ...!! غیر ممکن بود علیرغم اصرار دوستان دوباره دست به قلم بشم ...

Posted by: farhad March 29, 2006 04:51 PM


http://blog.hasanagha.org/2006/03/post_2044.php..............................................


دارالترجمه:

میزان نیوز : جمعی از فعالین اپوزیسیون ایرانی در خارج از کشور....


در پای این بیانه امضای افرادی نظیر
..... ..... ...... ...... ..... ......
به چشم می خورد.

میزان نیوز رسمي نهضت آزادي
١٠ فروردين ١٣٨۵ – ٣٠ مارس ٢٠٠۶
http://www.mizannews.com/archives/001278.html#more






<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com