10 December 2006

" ترکیب" انتخواباتی "امیدبخش" و "باور نکردنی" داخل "کشور" صاب مرده ...

. ...و "صندلی دار شده" !

چشم انداز "حقوق" بشری خودی ها
(180)



"امیدواری و نشاطی که در جامعه فرهیخته داخل کشور به بهانه ی انتخابات شوراها ایجاد شده است، باور نکردنی است... دور جلسه را صندلی چیده بودند. آقای کروبی در ابتدای سخنانش گفت این پیشنهاد بعضی روشنفکرها بوده که صندلی بگذاریم... از جائی که من نشسته بودم ترکیب امیدبخشی دیده می شد... " !

"امیدواری و نشاطی که در جامعه فرهیخته داخل کشور به بهانه ی انتخابات شوراها ایجاد شده است، باور نکردنی است.

"دور جلسه را صندلی چیده بودند. آقای کروبی در ابتدای سخنانش گفت این پیشنهاد بعضی روشنفکرها بوده که صندلی بگذاریم... خیلی ها که کمی دیر آمده بودند مجبور شدند روی زمین بنشینند. از جائی که من نشسته بودم ترکیب امیدبخشی دیده می شد...

"آقای کروبی یک بار دیگر روضه ی رد شدن کاندیداهای خبرگان را گفت و ... نوبت سخنرانی من بود؛ دیدم جمعیت خسته شده؛ هوا هم سرد بود و خیلی ها هم دوست داشتند سری به بیرون اطاق بزنند؛ همه هم این حرف ها را بلد بودند و هم حوصله نداشتند... وقتی رفتم پشت تریبون، گفتم که بهترین سخنرانی این است که اجازه بگیرم بدون سخنرانی جلسه را تمام کنم. کلی دست زدند...

"فضای انتخاباتی امیدوار کننده و همراه با واقع بینی است. خدا کند که رهبران اصلاح طلب بعد از انتخابات پیروز یا شکست خورده، این گردهمایی را ادامه دهند"!

ابطحی جونیور (به زعم خودش: "توپولی ")
يکشنبه ۱۹ آذر ۱٣٨۵ - ۱۰ دسامبر ۲۰۰۶
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146308369





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com