30 November 2006

حق" شیرین "دعوت" و "تشویق" به شرکت در انتخوابات"!.

"همه چیز" به صندلی های "خبرگان" ارتباط دارد. به همین دلیل پیشنهاد می کنم برای شرکت در انتخابات با خویشان و دوستان و "غیره" خودتان یک فقره "شبکه" راه بیندازید و همه تان عینهو گله گوسفند به طور "دسته جمعی" برای "رای دادن" بروید، که مبادا یکی از خویشان و دوستان و در و همسایه و "غیره" شوما یه دفعه بزند به سرش و "پشیمان " شود و نخواهد در "انتخوابات" شرکت کند. نگذارید مردم دنیا بو ببرند که امت مملکت آخوند زده از "قانون اساسی" نازنینمون و "حق" شیرین آزادی شرکت درانتخابات "خبرگان" خوشش نمی آید !
- عجب!
- جان مش رجب!
چشم انداز "حقوق" بشری خودی ها ( 172)

.....


همه چیز به این بستگی دارد که اصلاح طلبان و نیروهای میانه رو تا حد امکان صندلی های" شورا و خبرگان را بگیرند.... به همین دلیل راههای زیر را برای شرکت در انتخابات پیشنهاد می کنم:
"اول:
"هر کسی که به این نتیجه نرسیده است که باید در انتخابات شرکت کند، باید قانع کنید. سعی کنید از تعداد موجودات بی تفاوت و بی انگیزه بکاهید.
"دوم:
"هرکسی که به این نتیجه رسید که باید در انتخابات شرکت کند باید تلاش کند با ایجاد یک شبکه تلفنی با خویشان و دوستان و غیره، افرادی را که می تواند پای صندوق ببرد. هر روز این افراد را کنترل کنید که وسط کار پشیمان نشوند.
"سوم: دسته جمعی برای دادن رای بروید که کسی از قلم نیفتد ...
"هفتم:
" ... دولت احمدی نژاد به نام نماینده مردم ایران حضوری در جهان پیدا کرده است که ... تنها راه برای جلوگیری از ادامه این حضور این است که مردم دنیا بفهمند که دولت احمدی نژاد بعد از یک سال و نیم چون ناموفق بود، در انتخابات شکست خورد. این اصل دعواست" !

حضرت آقای ا. ن
" . و ز"
پنج‌شنبه ۹ آذر ۱٣٨۵ - ٣۰ نوامبر ۲۰۰۶
http://www.roozonline.com/archives/2006/11/000544.php



This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com