30 October 2006

لاکن 800 طلبه هم وبلاگ راه اندازی کرده اند برای رشد "فکر و اندیشه"!

چشم انداز"حقوق" بشری خودی ها / 146


"بنا به طبیعت آزاداندیشی و مستقل نگری … دوستانی که من با آنان ملاقات کردم، طلبه هائی بودند که نه تنها وبلاگ برای آنها خودی بود، بلکه دفتر توسعه وبلاگ دینی درست کرده اند. حرف های امیدوار کننده و جالبی می زدند. می گفتند فلان مقام تأثیرگذار در حوزه _ که من حدس می زنم اصلاً نداند وبلاگ چیست - پیشنهاد کمک به این امر کرده است.

"از کارهای جالب تر آنان این است که لیست ۳۵۰ نفره از اساتید حوزه تهیه کرده بودند که باحوصله و باپشتکار به منزل بسیاری از آنان رفته اند و وبلاگ سازی و وبلاگ نویسی را به آنها آموزش داده اند.

۸۰۰ نفر طلبه هم وبلاگ خود را راه اندازی کرده اند. تاکنون چندین سمینار هم به کمک و باحمایت مسئولان رسمی برگزار کرده اند.

"به رسم معمول که می گویند من کوچکتر از آنم که نصیحت و توصیه ای بکنم و بعد مفصل نصیحت و توصیه می کنند، من هم بعد از این که گفتم کوچکتر از آنم که توصیه ای داشته باشم، گفتم سعی کنید وبلاگ های دینی، با متر محدود جریانات سیاسی اندازه گیری نشود. از حکومتی ها کمک بگیرید، ولی خودتان مستقل باشید...

"و باز هم در آخر گفتم من کوچکتر از آنم که توصیه ای بکنم! ولی خداوکیلی بر و بچه های دفتر توسعه ی وبلاگ دینی هم انصافاً معتقد به چنین حرف هایی بودند.

"در هر حال مهمترین نکته ی مثبت این است که وبلاگ دیگر منطقه ی ممنوعه ی دینی نیست و این برای رشد فکر و اندیشه در ایران بسیار مؤثر است"!

ابطحی جونیور / به زعم خودش توپولی

بنا بر گزارشهای یک کاریکاتوریست عصبانی "ته بیدی" که میترسه عکس امام راحلو بکشهسيدالماله کشين:

یکشنبه 7 آبان ۱٣٨۵ - 29 اکتبر ۲۰۰۶
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146308242





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com