14 September 2006

اثرجدید یک هنرمند " ته بیدی" که بلد نیست تمثال امام راحل و مقام معظم رهبری رو بکشه!

چشم انداز"حقوق" بشری خودی ها /124


http://nikahang.blogspot.com/2006/09/blog-post_115820007519218015.htm

این هم جدیدترین فرمایشهای فصار همون هنرمند " ته بیدی"
که بلد نیست تمثال امام راحل و مقام معظم رهبری رو بکشه:

یکی از بزرگ​ترين مشکلات من اين است که خيلی زود بر اساس نگره​ های شخصي، چيزی را محکوم می کنم يا حسابی می​نوازم! نگاه قاضی​مآبانه نه تنها به من کمکی نکرده که دردسرساز هم بوده، اگر نه برای من که برای ديگران.
ترجيح می​دهم ياد بگيرم بيشتر از محکوم کردن، چيزی را که نمی​فهمم يا برايم قابل قبول نيست زير سوال ببرم. گرچه خيلی​ها از زير سوال بردن هم خوششان نمی​آيد که احتمالا مشکل من نيست!
با اين همه بايد گفت که حتی چيزهايی که زير سوال می​برم برپايه نگرش ​هايم است و نه نگاه ديگران.

پنج‌شنبه ۲٣ شهريور ۱٣٨۵ - ۱۴ سپتامبر ۲۰۰۶
http://nikahang.blogspot.com/2006/09/blog-post_14.html






<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com