22 August 2006

رژیم "بی مخ ها" و امثال ممدلی ابطحی

چشم انداز"حقوق" بشری "خودی ها /108

به عقیده ی من شعبان جعفری یک عنوان عبرت آموز تاریخ ماست.
رژیمی که خود را به "بی مخ ها" مستظهر کند،
و چاقوکشی و ضرب و شتم و لات منشی را ترویج نماید،
حتماً در سراشیبی سقوط افتاده است.

ممدلی ابطحی / به زعم خودش توپولی
بنا بر جدیدترین گزارشهای یک کاریکاتوریست عصبانی "تبعیدی"
که دوست نداره عکس امام (ره) و رهبر معظمو بکشه:

سيدالماله کشين

دوشنبه ٣۰ مرداد ۱٣٨۵ - ۲۱ اوت ۲۰۰۶
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146308077


من در ۷ بهمن ۱۳۳۸ در مشهد به دنيا آمدم. پس از تحصيلات ابتدايی طبق سنت خانوادگی به تحصيلات علوم دينی مشغول شدم و در سال ۱۳۵۵ به درس خارج رسيدم. از اول علاقه عجيبی به هنر و سياست داشتم.... در همان قبل از انقلاب، يك دوربين سوپر ۸ داشتم، فيلم می‌گرفتم. اديت و صداگذاری هم می‌كردم. ... به همه مراكز فرهنگی كشور نامه می‌نوشتم و نامه دريافت می‌كردم.... انقلاب كه پيروز شد خيلی خوشحال بودم. بر اساس علاقه‌ای كه داشتم با صداوسيما كار را شروع كردم. سال ۱۳۵۸ مدير برنامه‌های صداوسيمای مشهد شدم.... سال ۱۳۶۱ به عنوان مديركل صداوسيمای بوشهر و شيراز منصوب شدم...
آقای خاتمی... مرا به عنوان رياست دفتر رييس جمهور انتخاب كرد... معاون حقوقی و پارلمانی رييس جمهور شدم تا ارتباط بين مجلس و دولت را تحكيم كنم... بالاخره... طبق معمول حکم تشریفاتی مشاور رئیس جمهور دریافت کردم!... به انقلاب اسلامی و رهبر فید آن همیشه وفادار بوده ام و دوست دارم هميشه در خدمت مردم ايران باشم

تپلی
http://www.webneveshteha.com/about.asp






<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com