07 August 2006

رامین مولائی:


حاج آقا ی انجمن صنفی"مطبوعات خطبه های دانشگاهی "!


وصف العیش نصف العیش، یعنی همین "خلاصه" اظهار لحیه ای که در تبعیدگاهمان، اندر "ماجرای انتخابات انجمن صنفی (روزنامه نگاران)" تحویلمان داده اند، با تیتر“يا الله، آقا تشريف آوردند":

............................

يا الله، آقا تشريف آوردند:
"ماجرای انتخابات انجمن صنفی (روزنامه نگاران) را بزرگ که کنيم می شود ماجرای ايران... در عين حال می دانم که دردسرها و مسائل صنفی ما روزنامه نگاران برای خوانندگان يک رسانه عمومی چندان جذاب نيست، به خصوص آن که نيم شان هم خارج از خاک ايران می زيند. پس اگر پرسيده شود که چرا می خواهم درباره انتخابات انجمن صنفی بنويسم، پاسخ اين است که... حق من است به عنوان يک عضو چهل ساله خانواده مطبوعات... حتی تا هفته پيش هم اميدواريم را حفظ کرده بودم که انتخاباتی سالم برگزار شود که شد، اما علاقه مند بودم گروه وابسته به روزنامه های محافظه کار هم در آن شرکت داشته باشند، من اگر خود بودم حتما به آقای محبيان رای می دادم و برای وی تبليغ می کردم"!

حاج آقا بهنود، برنده جایزه پنج تن آل عبا
گوی ا.ن یوز
سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱٣٨۵ - ٨ اوت ۲۰۰۶

http://news.gooya.eu/politics/archives/051698.php

..........................................................

با توجه به این که سالهای سال است که "نیمی" از مخاطبین "رسانه " مورد اشاره این "نصف العیش" و همه رورنامه نگارانی که بلد نبودند برکات "بهار آزادی" را حلوا حلوا کنند، علی الاجبار "خارج" از خاک ايران "می زیند"، جسارتا به تبلیغاتچی "انتخابات" حضرات "سردار سازندگی" و محبیان "وابسته به گروه محافظه کار"... توصیه می شود، که هر چه زودتر به "نو کردن اطلاعات" شخص شخیص خودش "اهمیت" بدهد؛ این هم نمونه ای از اگهی های قشنگ و "حذاب" آژانس مسافرتی / امٌ القرایی "نوکردن اطلاعات":

.....................................................
"درخشان به نظرم بسیار کار خوبی کرد که به تهران رفت موقع انتخابات و از فرصتی بهره برد تا اطلاعات خود را نو کند. کاش بقیه ای که درباره مملکتشان قلم می فرسایند این قدر به نو کردن اطلاعات خود اهمیت می دادند"

حاج آقا بهنود
برنده جایزه پنج تن آل عبا
http://behnoudonline.com/2005/08/050820_009541.shtml
.................................................

ایشالا عضو یکی یه دونه خانواده چهل ساله انجمن صنفی"مطبوعات خطبه های دانشگاهی " ضمن "اهمیت" دادن به نو کردن "اطلاعاتش" به شیوه "درخشان"، به این موضوع " بی اهمیت" هم پی ببرد، که "به خصوص خوانندگانی که خارج از خاک ايران می زيند" با مراجعین مراسم جمعه "دانشگاه" تهران فرق دارند و بعضیهاشان انقدر پررو هستند که حتی به تراکم مطالب انبوه رسانه های "خارج از خاک ايران" اشاره کرده اند و دست آخر توسط این جانب برای حاج آقای یکی یک دونه "خانواده" کذایی پیغام فرستاده اند:
"محض رضای خدا، اندر احوال "نو کردن اطلاعاتتان"
خطبه ای غیر دانشگاهی صادر بفرمایید،
که "خلاصه" کردنش لزوم پیدا نکند"!





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com