29 July 2006


رامین مولائی:




"جناح" جدیدالتولید "نوسازی"!
............................................................
پایان تاريخ "مصرف" اختراع مجدد
منشور "حقوق" بشر
تو رو سننه!







اگر تبعیدی هستید و خیال میکنید همه تبعیدیها، از قماش شوماها هستند اشتباه میفرمایید .

به عنوان مثال، این جانب را سننه که جنابعالی بی خودی با حکومت چندین جناحه "برادران" عمامه دار یا بی عمامه دشمنید.

این که از جماعت توریستهای "جورنالیست" ارسال شده با بار و بندیل تبلیغاتی به تبعیدگاهتان خوشتان نمی آید، به من هیچ ربطی ندارد؛ همچنان که به شوماها دخلی ندارد که آیا بنده زیر علم "پس گرفتن حقوق زنان به توسط نابغه ای که منشور حقوق بشر را از سر نو اختراع فرموده است" سینه خواهم زد یا خیر!

آگر دار و دسته مقامات جدید التولید رهبری "پس گرفتن حقوق زنان در تبعید" هوس کنند فراخوانی صادر بفرمایند ، البته بلدم که هوس تاییدش را داشته باشم. آزادم. حداقل توی دل خودم میتوانم تایید کنم که پس گرفتن حقوق زنان به توسط نابغه ای که منشور حقوق بشررا از سر نو اختراع فرموده است ، با مزه است . آزادم. همچنان که عطف به منشور از سر نو اختراع شده حقوق بشر ، در نهایت آزادی و در خیالات آزاد شده ام، بلافاصله کلاه قبا کردم، تا در التزام رکاب مخترع محترم منشور کذا، اقصی نقاط دنیا را مفت و مجانی سیاحت کنم.

از بدبختی بنده ، دستورات اکید یک طبیب ولد(الز....) فرنگی که انگار از پشت کوه آمده است و اصلا شعور ندارد که بفهمد انقلاب ما و اعتصاب غدای ما و پس گرفتن حقوق زنان و این جور چیزهای ما اصلا ربطی به انگور و آب انگور ندارد، باعث شد که حتی بی خبر بمانم که آیا اعتصاب غذای مهمٌی که این همه برایش جار زدند و بدون حضور بنده انجام گرفت، "خشک" بوده است و یا تر و تیلی.

از بدبختی بنده، دوستی خاله خرسکی این طبیب زبون نفهم و ولد(الز...) حتی باعث شد که به کلٌی بی خبر بمانم که اگر در این اعتصاب غدا شرکت میکردم ، طی این سه شبانه روز آزگار چه ... ی میخوردم!

صد البته امیدوارم محض نمونه حداقل یک تن از همرزمان "اعتصابی" همت بفرماید و طی اعلامیه ای به اطلاع همگان برساند، خودش و همرزمانش طی این سه شبانه روز آزگار چه ... ی تناول میفرمودند و آن چه تناول شده است، علی الخصوص در ارتباط با فشارخون چه نتایجی به بار آورده است، تا بتوانم به طبیب ولد الز... زبون نفهمم حالی کنم که این موضوع که انقلاب و اعتصاب و پس گرفتن آنچنانی حقوق زنان و انگور به مزاج همدیگر نمیسازند، برای بنده علی السویه است و آنچه اخیرا باعث شده است فشار خونم بالا برود ، گزارش دور و دراز سایت جدید الانتشار یک جناح جدید التولید است ، به اسم "نوسازی"، که با این هدف به وجود آمده است که این جانب بستری شده بدبخت را در آن واحد عضو "حزب كمونيست كارگري ، سلطنت طلبها و منافقين" قلمداد کند و در عین حال مرا از قماش "افرادی" معرفی کند كه "پيش از اعتصاب سه روزه" از منشور حقوق بشر از سر نو اختراع شده "حمايت كرده بودند" و اکنون انتقاد و اعتراض به منشور نویس هاج و واج مانده و ول معطل در غربت را "در دستور كار قرار داده اند".
اینا هاش:

............................

" به دنبال شكست پروژه اعتصاب و تحصن توسط اكبر گنجي و استقبال ضعيف از اين حركت در مقابل سازمان ملل و ديگر شهرهاي اروپا و آمريكا، برخي عناصر و رسانه هاي وابسته به اپوزيسيون، شكست پروژه او را به منزله پايان يافتن تاريخ مصرفش قلمداد كردند ...

"دعوت گنجي به تحصن و اعتصاب در بدو امر با اعلام حمايت طيف عمدهاي از گروههاي اپوزيسيون و ضد انقلاب خارج كشور و نيز برخي گروههاي معارض داخل كشور مواجه شد و بسياري از سايتهاي اينترنتي وابسته به اين گروهها همراه با راديوهاي غربي نظير راديو فردا ، راديو صداي آمريكا ، راديو آلمان و راديو بي بي سي تبليغات گستردهاي را در اين باره آغاز كردند.

"همچنين در بسياري از شهرهاي اروپا و آمريكا نيز كميته هايي از سوي گروههاي حامي اعتصاب تشكيل شد، اما در روز 23 تير تنها تعداد انگشت شماري در شهرهايي چون استكهلم، پاريس، وين، برلين و ... در تحصن حضور يافتند. تعداد اندك افراد شركت كننده در اين تحصن بيانگر اين بود كه حتي اعضاي گروههاي دعوت كننده نيز خود در تحصن شركت نكردهاند ...

"البته پيش از اين گروههايي چون حزب كمونيست كارگري، سلطنت طلبها و منافقين عليه گنجي موضع گيري كرده و از وي به عنوان «عامل جمهوري اسلامي» ياد ميكردند اما اكنون افرادي كه پيش از اعتصاب سه روزه با گنجي ديدار و از او حمايت كرده بودند، انتقاد و اعتراض به وي را در دستور كار قرار داده اند"

http://www.nosazi.ir/comments.asp?id=4219

................................

یه قول لات اینترنتی: گرفتی چی شد؟
اگه نگرفتین، فی الفور گزارش کامل "نوسازی" را بخوانید که مثنوی هفتاد من کاغذ است، توام با چنان هلهله هایی که انگار "نوسازان" جناح "نوسازی" با بمب اتمی "در خیبر" را خورد و خاکشیر کرده اند و آن را در "تبعید" با امدادهای غیبی دوباره از سر نو ساخته اند و با پست عنکبوت نشان سفارتخانه ، به آدرس بیت رهبری ارسال فرموده اند.

بنا براین، خطاب به متخصصین جناح "نوسازی" که با سو استفاده از عدم شرکت این جانب در اعتصابات سه روزه کذا، انواع و اقسام جشنهای حموم زایمون و ختنه سوران و چه و چه و چه راه انداخته اند، فعلا حرف دیگری ندارم، جز اینکه هر چه زودتر با دیگر اجنحه (به فارسی لاله زاری: همه آن هایی که بیت المال را بین خودشان "برادرانه" تقسیم فرموده اند و باز هم کمشان است) تماس بگیرند، تا حق الزحمه بنده را که به هزار و یک دلیل، در "اعتصاب" غدای شوما تبعیدیها شرکت نداشتم ( وبه علاوه، هیچ ورق پاره ای را برای مبازره به خاطر پس گرفتن حقوق زنان طرفدار مقنعه امضا نکرده ام) هر چه زودتر کار سازی بفرمایند، تا علیه "نوسازی" و "نوسازان" و دیگر "برادران" شکایت نکنم؛ شکایت به کیهان بازجوی عزیز ام القرا!





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com