25 July 2006

بازتاب انتشار ويژه نامه تابستان سایت گزارشگران، در رسانه هاي سياسي خبري تا كنون

http://www.gozareshgar.com/


آنكه گفت آری و آنكه گفت نه!



فاجعه كشتار زندانيان سياسي از موارديست كه نه به گرايشات سياسي كه بي واسطه با موازين حقوق بشر در ارتباط بوده و افشاي مسببين و دادخواهي از قربانيان آن وظيفه اي است بر دوش تمامي وجدانهاي بيدار و همه آنان كه سخن از آزادي بيان، دمكراسي و حق زيستن و دگرانديشي ميگويند. ما در اين نگاه آماري از شما دعوت ميكنيم كه ضمن آشنائي با واكنش نهادهاي سياسي موجود با ارائه نظرات خود ما را در تكميل كردن اين پروژه ياري دهيد!


نزديك به 2 هفته از انتشار ويژه نامه تابستان سايت گزارشگران ميگذرد و تا كنون اين ويژه نامه بيش از 7 هزار مرتبه بازديد شده است.

در طي اينمدت با سوالات و پيشنهادات بسياري مواجه شده ايم كه ضرورت گزارش دهي به خوانندگان سايت و همچنين نويسندگان اين ويژه نامه را به عنوان يك وظيفه بر دوش خود حس ميكنيم.

پس از انتشار اين ويژه نامه پيشنهاداتي مشابه و پر تعداد دريافت نموديم در مسير جمع و جور نمودن اين نوشتارهاي ارزشمند در لينك واحد و قرار دادن آن در صفحه نخست سايت كه بدرستي مطرح شدند. متاسفانه اين امر براي ما ميسر نشد به دلائلي چند از جمله:

درگير بودن با تغيير سيماي سايت كه هنوز نيز از مشكلات آن فارق نشده ايم و به زودي شاهد اين تغييرات خواهيد بود.
ناتمام بودن ويژه نامه وافزايش مطالب آن
ترجمه مطالب منتشر شده
و....

اميد داريم تا در سايت جديد اين مشكل نيز حل شود.

تعدادي از خوانندگان و بخصوص نويسندگان بر اين عقيده اند كه ميتوانست تبليغات بيشتري از جانب سايت براي انتشار اين ويژه نامه در سطحي وسيعتر انجام پذيرد.

اين نگاه آماري به تلاش ما در اين راستا شايد بتواند پاسخي به نقد و پيشنهاد اين دوستان باشد.

لحظاتي پس از انتشار اين ويژه نامه در سايت براي انتشار گسترده آن اقدام نموديم و لينك اين صفحه را براي سايتهاي نامبرده ارسال كرديم.

سايتهاي متعلق به سازمانها و تشكلهاي سياسي چپ و راديكال بدون استثنا از انتشار اين ويژه نامه كه بدون جهتگيري سياسي تدارك ديده شده بود، خودداري نمودند.

( اقدام تكميلي: ارسال مجدد)

راديو رنگارنگ – مصاحبه با بهروز سورن و اشاره به انتشار اين ويژه نامه اخبار گويا – لينك مستقيم به ويژه نامه براي 4 روز متوالي در بخش سايت در سايت روشنگري - لينك مستقيم در انتهاي صفحه براي 2 روز متوالي من و پالتاك – لينك مستقيم در بالاي صفحه سمت چپ از ابتدا تا كنون عصر نو – لينك مستقيم به اطلاعيه سايت گزارشگران در اينباره از ابتدا تاكنون

......................................................

ديدگاهعدم انتشار لينك صفحه مربوطه و حتي لينك يكي از مطالب عليرغم پاسخگوئي به اشاره آقاي علي ناظر مسئول صفحه اينترنتي ديدگاه و ارسال مكرر. (اين توضيح بدينجهت صورت ميگيرد كه تعدادي از نويسندگان مشخصا سايت ديدگاه را مورد سوال خود قرار داده اند.)

پيك ايرانمنتشر نشد

اخبار روز ناموفق بودن اين تلاش براي ما سالهاست كه محرز است

صداي مامنتشر نشد

گفتگوهاي زندان منتشر نشد

كانون خاوران منتشر نشد

كانون زندانيان سياسي در تبعيد - منتشر نشد

كار آنلاينمنتشر نشد

بروسكهمنتشر نشد

آشتي منتشر نشد


با احترام و اميد به روزهاي بهتر و دوري از فرقه گرائي ها

گزارشگران

http://www.gozareshgar.com/

..........................

تاکیدات با رنگ سرخ و حروف بولد در اینجا جسارتا به "بازتاب انتشار ويژه نامه تابستان سایت گزارشگران، در رسانه هاي سياسي خبري تا كنون" اضاقه شد؛ اصلاحات طلبانه!






<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com