04 June 2006

سالگرد مبارک ارتحال امام سیزدهم


نسل "کودن" کنونی
چرا خلخالی ها وسید الماله کشین ها و ا.ن آقا ها... را
نمی فهمد؟



چشم انداز
حقوق بشری حکومت "خودی ها
- 75
....................................................................


سالگرد ارتحال امام: بعد از گذشت ۲۸ سال از پیروزی انقلاب، شاید نسل کنونی نتوانند بفهمند چرا نسل ما به امام خمینی علاقه مند شد...

آسد ممدلی ابطحی / به زعم خودش "توپولی "
بنا بر جدبدترین گزارشهای یک کاریکاتوریست عصبانی "تبعیدی"
که دوست نداره عکس امام (ره) و رهبر معظمو بکشه:
سيدالماله کشين
شنبه 13 خرداد ۱٣٨۵ - 3 ژوئن ۲۰۰۶
http://www.webneveshteha.com/






معرفی اينترنتی خودم: من در ۷ بهمن ۱۳۳۸ در مشهد به دنيا آمدم. پس از تحصيلات ابتدايی طبق سنت خانوادگی به تحصيلات علوم دينی مشغول شدم و در سال ۱۳۵۵ به درس خارج رسيدم. از اول علاقه عجيبی به هنر و سياست داشتم...در همان قبل از انقلاب، يك دوربين سوپر ۸ داشتم، فيلم میگرفتم. اديت و صداگذاری هم میكردم... به راديوهای بيگانه آن روزها خيلی گوش ميدادم. با همه كودكی به همه مراكز فرهنگی كشور نامه مینوشتم و نامه دريافت میكردم. دو بار به ساواك احضار شدم چون سنم قانونی نبود نگهم نداشتند... انقلاب كه پيروز شد خيلی خوشحال بودم. ...سال ۱۳۵۸ مدير برنامه های صداوسيمای مشهد شدم... سال ۱۳۶۱ به عنوان مديركل صداوسيمای بوشهر و شيراز منصوب شدم... در ۱۵/۵/۱۳۶۲ از شيراز به تهران منتقل و به عنوان مدير راديو ايران كارم را شروع كردم ... هنوز هم دوران راديو برايم از بهترين دورانهاست...
در تاريخ ۱۲/۱۰/۶۷ آقای خاتمی كه آن روزها وزير ارشاد بود طی حكمی مرا به معاونت امور بين الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب كرد. به تناسب كارم كه مسئوليت رايزنیهای فرهنگی ايران در ساير كشورها را داشتم به كشورهای مختلفی سفر كردم ...
آقای خاتمی، در تاريخ ۱۹/۴/۱۳۷۶ مرا به عنوان رياست دفتر رييس جمهور انتخاب كرد... در تاريخ ۱۱/۶/۱۳۸۰ معاون حقوقی و پارلمانی رييس جمهور شدم تا ارتباط بين مجلس و دولت را تحكيم كنم....
به انقلاب اسلامی و رهبر فقيد آن هميشه وفادار بوده ام و دوست دارم هميشه در خدمت مردم ايران باشم.

آسد ممدلی ابطحی / به زعم خودش "توپولی "
بنا بر جدبدترین گزارشهای یک کاریکاتوریست عصبانی "تبعیدی"
که دوست نداره عکس امام (ره) و رهبر معظمو بکشه:
سيدالماله کشين
http://www.webneveshteha.com/about.asp


خاتمی چراغ خانه ما بود: بز رگترین کاری که باید بکنیم این است که همه چیز را آماده کنیم، سالهای سخت زندگی در میان کوتوله ها را بگذرانیم و به چهار سال بعد فکر کنیم که خاتمی دوباره بیاید

ا.ن آقا
http://news.gooya.com/nabavi/archives/034393.php

------------------------------------------------------------------

دارالترجمه:
بهترین کاری که باهاس بکنین اینه که که دعا کنین امام راحل و سید خندان و خلخالی و لاجوردی...
دستشونو بندازن تو دست هم، با هم بیان!





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com