25 January 2006

چشم اندازحقوق بشری حکومت "خودی ها " / 18










معاون فرهنگ و ارتباطات سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري ...با ارسال متني به ... سازمان صدا و سيما تشكر خود را از پرداختن دست‌اندركاران مجموعه «شب‌هاي برره» براي پرداختن به مقوله ميراث فرهنگي وگردشگري ابراز داشته ...اما چرا اين تقدير و تشكر نصيب موارد ديگري مانند آثار مستند نشده است:
«البته توجه به آثار مستند هم مورد نظر است. همان طور كه مي‌دانيد من جزو هيات داوران بخش مسابقه فيلم‌هاي مستند جشنواره فيلم فجر نيز هستم.اما به آثاري كه در قالب داستاني اين مفاهيم را طرح مي‌كنند بايد نگاهي ويژه داشت. چرا كه اثرگذاري غيرمستقيم دارند.»

خبر گراری "ميراث" ‌ قرهنگي
یکشنبه ٢ بهمن ١٣٨۴ – ٢٢ ژانويه ٢٠٠۶
http://www.chn.ir/news/?Section=2&id=28733


غلامعلي حداد عادل رييس مجلس شوراي اسلامي و عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي ... گفت: اگر در منزل خودم يك اثر هنري همچون "شبهاي برره" در تلويزيون پخش شود و يكي ديگر از شبكه هاي تلويزيوني سخنان خودم را پخش كند، من نميتوانم خانواده ام را راضي كنم كه سخنان من را بشنوند و اين نشان ميدهد كه هنر تا چه اندازه ميتواند تاثيرگذار باشد.
ایرنا سه شتبه 26 مهر 1384
http://www.irna.ir/fa/news/view/line-1/8407266213200928.htm







<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com