28 December 2005

چشم اندازحقوق بشری حکومت "خودی ها " / 7

مهدي كروبي، دبير كل حزب اعتماد ملي … با تاكيد بر اينكه تلويزيون صبا متعلق به حزب اعتماد ملي نيست، گفت: …گرداننده اين شبكه آقاي افخمي است، سابقه وي نيز مشخص است، او نماينده مجلس، سازنده فيلم ميرزا كوچك‏خان جنگلي است و هم اكنون در حال ساخت فيلم زندگي امام(ره) است… در ميان هنرمندان، امام جمعه آنهاست.

دبير كل حزب اعتماد ملي ادامه داد: ... بر اساس تفسير شوراي نگهبان و بر اساس اصل 127 قانون اساسي راديو و تلويزيون دولتي است.
كروبي خاطرنشان كرد: اين قانون مربوط به صدا و سيما در داخل است ... اما آيا اين كار در خارج از ايران خلاف است، اينها فضاي خدا را نيز از ما گرفته‏اند.

وي خاطر نشان كرد: ما مي‏گوييم اگر يكي از آيات عظام به كشور فرانسه يا آمريكا رفت و خواست شبكه فارسي تاسيس كند تا قرآن و اسلام را تبليغ و از آن دفاع كند، خلاف قانون انجام داده است، آيا حق ترويج اسلام به وسيله تلويزيون را ندارد؟
ایلنا
چهارشنبه ۷ دی ١٣٨۴ – ٢٨ دسامبر ٢٠٠۵
http://ilna.ir/shownews.asp?code=266196&code1=1


فاطمه كروبي رئيس مجمع اسلامي بانوان در گفتگو با روزنامه «كيهان» در اين زمينه گفت: ما هنوز نمرده ايم كه اجراي برنامه هاي شبكه تلويزيوني صبا به كسي مثل هديه تهراني سپرده شود... اين خبر را به شدت رد مي‌كنم و مي‌گويم محال است كه چنين اتفاقي در رسانه متعلق به حاج آقا كروبي بيفتد، زيرا نه به مصلحت نظام است و نه ما حاضريم يك عمر آبروداري و دينداري خودمان را اين گونه زير سؤال ببريم..

سینما
جمعه,20 آبان 1384
http://www.cinemaema.com/modules.php?op=modload&name=TWNews&file=newsview&sid=440



گزارشگران اصلاحات بدون مرز:
ما اميدواريم که اين شبکه ماهواره ای هر چه زودتر فعاليت آزاد خود را در ايران آغاز کند.شبکه ماهواره ای صبا قرار بود توسط حجت السلام مهدی کروبي يکي از روحانيون متنفذ جمهوری اسلامي و نزديک به اصلاح طلبان راه اندازی شود

http://www.rsf.org/article.php3?id_article=16048





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com