20 June 2005

رامین مولائی


موضوعات نیمچه فاشیستی انتخوابات


(کوپی ر ایت: سایت "گویا" و "وبلاگ برادر ابطحی" )
30 خرداد 1384 [2005.06.20]


پیش در آمد یک هفته با خبر زیر چتر چل تیکٌه


شرح دست اول ما وقع دور اول انتخاب رییس جمهور جدیدمان را، یکی از شیخنا جات، به زیر چتر چل تیکٌه الفکس کرده است ( البته با خبرید که ایشان مصرٌ به ایجاد جامعه مدنی مخصوص ایرانیان از میهن گریخته تشریف دارند و محض رضای خدا ما را از مسایل مهم سیاسی عبادی با خبر میفرمایند):

"ديروز تا ساعت ۱۰ منزل بودم. روز رأي گيري بود دختر هشت ساله ام که با خواهرهايش يکي دو شب است در ستاد آقاي معين به سر برده و چهارشنبه شب پوستر پخش مي کرده، اصرار دارد که زودتر بيرون برويم، عجيب سياسي شده اين فريدۀ هشت ساله. امسال در مدرسه نماز ياد گرفته به طور تصادفي ديدم چادر نماز سر کرده و دارد در اطاق خودش خم و راست مي شود، از اين که من ديده بودمش خجالت کشيد، گفت داشتم براي معين دعا مي کردم. بوسيدمش که تو را چه به اين حرف ها! بعد نشست به تقاضاي من شعار قشنگ انتخاباتي که اين روزها جوان ها تکرار مي کردند را با خط کلاس دوّمي خودش نوشت، براي کتاب خاطراتم مي خواستم. ... به مهدي از دوستان قديمي ام که اين روزها در ستاد هاشمي کار مي کند زنگ زدم، مي گفت هاشمي و قاليباف به دور دوّم مي روند من هم گفتم که معين و احمدي نژاد به دور دوّم مي روند سر راه به ستاد آقاي کروبي رفتم در ميدان فردوسي، ديدم خيلي سوت و کور بود... رأي دادم و آمدم منزل ... با مصطفي تاج زاده صحبت کردم مي گفت معين بيش از هاشمي رأي مي آورد. به دوستان دفتر آقاي خاتمي و وزارت کشور تلفن زدم، مي گويند هاشمي و معين در صدر ليست هستند ... به مصطفي تاج زاده زنگ زدم گفت معين اول است. از شهرها هم خبر مي دادند که عصر و شب جمعيت فوق العاده اي به صندوق ها آمده اند از پاي اينترنت بلند شدم فقط خبر مي خواندم بچه ها به خيابان ها رفتند اوضاع مبهمي بود ساعت ۱۰ شب دوباره به دوستم در ستاد قاليباف زنگ زدم گفت هاشمي اول و قاليباف دوم است. ساعت۱۰:۳۰ به مهدي در ستاد هاشمي زنگ زدم، گفت آراء ۳۰ميليون است و هاشمي با ۶۰ درصد نفر اول شد. معتقد بود عصري همه به هاشمي رأي داده اند. به رضا خاتمي زنگ زدم ساعت نزديک ۱۱ بود گفت از همه جا خبر مي دهند که معين اول است ولي با هاشمي به دور دوّم مي رود. ساعت ۱۱ فائزه زنگ زد، خيلي عصباني بود که همه پشت درهاي انتخابات مانده اند و مي خواهند رأي بدهند.... ساعت ۱۲:۳۰0 شب به مصطفي زنگ زدم وزرات کشور بود مي گفت من مي گويم معين اول است، وزارت کشور مي گويند هاشمي... با اين اعتقاد که معين از هاشمي جلوتر است رفتم خوابيدم"!

برویم سر اصل مطلب:

سه چهار هقته می شود که بنده از کرامات وجود زیجود و نازنین "برادر ابطحی" باخبر شده ام؛ توسط بخش "بامزه" (!) سایت اصلاحات طلب و مدنیٌات خواه " گویا"... و توسط "یک هفته با خبر" شیپور چی نستوه مدنیات واصلاحات .

چه قربان صدقه ها یی! که بعله، "برادر ابطحی" ماشالله، در سن بیست سالگی به "مدیریت" تلویزیون های خراسان و... فارس منصوب شدند و ایضا به همین روال نبوغ آسا، به "مشاورت" ریاست جمهور دو خردادی پرداختند و چندین سال از بیت المال سهم بردند تا ما را توسط "اهل قلم های خودی"، از جزییات سفره افطار و ختنه سوران و زانا و حمام زایمان و چه و چه و چه بیت پدری مقام معظم رهبری و شرکا باخبر کنند. "برادر ابطحی" هزار ماشالله اهل "وب نوشتن" هم هستند. "برادر ابطحی" اهل سر به سر گذاشتن با تین ایجرهای "اورکات" و چه و چه و چه هم تشربف دارند . "برادر ابطحی"...

نتیجه این که، بنده در پی این همه تبلیغا ت باران شدن مفت و مجانی، شدیدا مات و متحیر ماندم، پس چرا برادر ابطحی جان، ضمن یکی از آن "گقتگوهای تمدن ها" با مصاحبه گر باشرف بنگاه سخن پراکنی بی بی سی، به ناگهان اعلام فرموده اند: "فعلا تصمیم ندارم، کاندید ریاست جمهوری بشوم"!

میخواهم بگو یم، بنده هم مرض ندارم در انتخابات "سالم و پرشور و زیبا و حماسی" جمعه آینده، یک کاندیدای دزد را به ریاست جمهوری زیر چتر چل تیکٌه انتخاب کنم. از کاندیدای قاتل هم خوشم نمیاید. رای خودم و انگشت سبابه جوهری شده ام را رزرو کرده ام برای برادر ابطحی جان.

نشانی به این نشانی که اگر برادر ابطحی جانمان کاندید بشوند، این جانب عینهو مالک جدید و خوش معلق تازه وارد به تبعید سایت "گویا"، یک راست تشریف می برم به طرف سفارتخانه "جمهوری"(!) "اسلامی"(1) بروکسل تا به ایشا ن رای بدهم. البته عده ای شعار می دهند که من مزدور جمهوری اسلامی هستم. من هم در کمال پررویی برای آنها دست تکان میدهم . میروم داخل سفارت. برگه رای را میگیرم و انگشتم را میزنم روی استامپ و به دوستانی فکر میکنم، که در تهران از تک تک آرایشان دارند حفاظت می کنند!

وقتی می خواهم رای را به صندوق بیندازم به تمام موجوداتی که در جوامع غیر مدنی، برگه های رای را اروای عمه شان امیدوارانه ضربدر میرنند، فکر می کنم و دلم به حالشان می سوزد . وقتی بیرون می آیم، پلیس می گوید، می توانم از در پشتی بروم. می گوید با این افراد که شعار میدهند، نباید درگیر شد. می گویم: از اینها گنده تر حسین الله کرم است که در تهران می خواهد رای مردم را تغییر دهد. ما از آن نوع فاشیست ها نمی ترسیم، این نوع فاشیست ها که چیزی نیستند. این جمعیت اگر اکبر گنجی را هم ببینند تکه تکه اش می کنند!

پس در آمد یک هفته با خبر زیر چتر چل تیکٌه

متاسفانه فاشیست هایی که از ایران گریخته اند، تا اکبر گنجی را تکه تکه کنند، باعت شده اند، که برادر ابطحی جان نتواند آرزوی مرا برآورد کند و کاندید ریاست جمهوری بشود. انگشت جوهری شده بنده هم عاطل و مانده است، سهل است، یکی پیدا نمی شود، که فوتوکوپی الفکس شماره 2 را که روی دستمان مانده است، به یک آقای به قول شخص شخیص خودش " پررو" و در عین حال محترم مقیم بروکسل برساند، که بعد از خورد و خاکشی کردن دک و پوزه حسین الله کرم، بدو بدو از وسط نماز جمعه به اروپا آمده است، تا با " پر رویی" و به "یاد دوستانی که در تهران از تک تک آرایشان حفاظت می کنند" به یکایک "فاشیست ها"ی یک ربع قرن تبعید، که نمیدانند "انتخابات" چه معنی میدهد، "مدنیٌات" یاد بدهد، تا انگشت آن ها هم بی خودی "جوهری" بشود.

برادر ابطحی در الفکس مورخ پس فردای دور اوٌٍل "انتخابات" جمعه کذایی 27 خرداد (خطاب به امثال آن آقای
انگشت جوهری به "دهان" مانده و پرروی بروکسلی) "گزارش" می دهد:

" نظر سنجی ها یکی از چالش هایی بود که در انتخابات نهم باعث فریب همۀ گروه های سیاسی شد .... يا آن که نظر سنجي ها، نظر سازي عمدي بوده که جناح هاي سياسي و کانديداها نتوانند رقابت سالمي داشته باشند و طراحان وضع موجود به نتيجه مطلوب برسند، و يا آن که نظرسنجي ها به صورت علمي انجام شده ولي مردم قصد فريب حکومت را داشته اند، وپاسخي غير آن چه مي خواهند عمل کنند داده اند و يا آن که نظرسنجان اصلاً نظرسنجي علمي را بلد نيستند.... بحث تقلب در صندوق هاي رأي و يا در شمارش آراء يک بحث فرعي است که به دليل حضور نمايندگان کانديداها و تفاوت سليقۀ نمايندگان وزارت کشور و شوراي نگهبان نمي تواند بحث پر اهميتي تلقي شود....اين گونه نشستن به کرسي رياست جمهوري، به معناي نمايندگي آراء اکثريت مردم نيست"!

*
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=741373455
**
http://news.gooya.com/nabavi/archives/031213.php


Ramin Molai رامین مولائی






<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com