04 September 2006

دوم دام دارام رام! مشنگهای جهان متحد شو ید!


چشم انداز"حقوق" بشری خودی ها / 118

خاتمی پس از دیدار از موزه مشهور متروپلیتن، راهی نیویورک شد تا درجمع مسلمانان آمریکایی سخن بگوید. خاتمی که در این جلسه به سئوالات خبرنگاران در ارتباط با پرونده هسته ای جواب نداد.... گفت که يك سوء تفاهم مزمن ميان غرب و شرق وجود دارد كه ريشه‌ آن به جنگ‌های صلیبی بر مي‌گردد و تا امروز هم ادامه داشته است و بايد از بين برود.

" . و ز" ا.ن لاین
دوشنبه ۱٣ شهريور ۱٣٨۵ - ۴ سپتامبر ۲۰۰۶
http://r0ozonline.com/01newsstory/017452.shtml


مشنگ های جهان متحد شو ید ....دوم دام دارام رام ... سفر من به آمریکا و کانادا تا یک ماه دیگر آغاز می شود. در این سفر قصد دارم در بسیاری از شهرهای آمریکا و کانادا استندآپ کمدی اجرا کنم... علاوه بر اینها دارم وب سایت دوم دام دات کام را کامل می کنم ... لطفا به این وب سایت سر بزنید و اگر وبلاگ یا وب سایتی دارید به اینجانب لینک بفرمائید

ا.ن آقا
" . و ز" ا.ن لاین
دوشنبه ۱٣ شهريور ۱٣٨۵ - ۴ سپتامبر ۲۰۰۶
http://r0ozonline.com/03satire/017459.shtml



Links to this post:

Create a Link



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com