07 June 2006

کوچول موچولوهای ملیجک "تبعیدی" عالیجناب ایشک آغاسی

چشم اندازحقوق بشری حکومت "خودی ها –76


قلم طلایی بزرگمرد کوچک:
تمام روزهای دشواری را به یاد آوردم که عکس های لاغر و بی جان گنجی را دیدیم و برایش گریستیم…. دیروز اکبرگنجی جایزه خود را... دریافت کرد… گنجی در این سفر اعتباری جهانی را کسب خواهد کرد که می تواند از او یک رهبر برای اصلاحات سیاسی و اجتماعی بسازد.

ا.ن آقای ". و ز" ا.ن لاین
16 خرداد ۱٣٨۵ - 6 ژوئن ۲۰۰۶
http://roozonline.com/03satire/015961.shtml


دوم خرداد و حسرت ها:
دیروز دوم خرداد بود. راستش را بخواهی دلم برای دوم خرداد تنگ شده است… هنوز چیزی در پس ذهن من است که دوستش می دارم، در پس ذهن من مردی با لباسی به رنگ شیر و تصویری به روشنی خنده و چشمانی پر از مهربانی زنده است که هر روز که می گذرد به روزهای زیستن در روزگار او بیشتر و بیشتر فخر می کنم.
شاید بگویی مگر خاتمی چه کرد؟

ا.ن آقا
" . ور" ان لاین
چهارشنبه ٣ خرداد ۱٣٨۵ - ۲۴ می ۲۰۰۶
http://r0ozonline.com/03satire/015768.shtml

اسلام ٿوبیا در اروپا:
غلط نکنم نوبل صلح امسال را یا می دهند به گنجی یا خاتمی،
من پیشنهاد می کنم آقای خاتمی چند ماهی به ایران نیاید و به همین کار ارزشمندی که دارد انجام می دهد مشغول باشد. …خاتمی در اسپانیا گٿت: « رابطه ای میان اسلام و تروریسم وجود ندارد.» وی که به محور خبری نشست اتحادیه اروپا تبدیل شده است، اعلام کرد: « اسلام هراسی در غرب گسترش یاٿته است.»

ا.ن آقا
" . و ز" ا.ن لاین
http://roozonline.com/03satire/012114.shtml



فقط براي امتحان شامه ملي:
بي آنکه قصد اهانت داشته باشم؛ يک سؤال ساده دارم: دوستان! سکوت پرزيدنت خاتمي (رئيس جمهوري) در باره وضع اکبر گنجي؛ - يا حرفي اگر در اين مورد زده باشد - بوي پفيوزي نميدهد؟

هادی خرسندی
http://www.asgharagha.com/archives/001032.php



Links to this post:

Create a Link



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]


نمایه ها و فهرست وب ایرانی

فارسی یاب وبلاگها و سایتها

لیست وبلاگهای ایرانیان در حهان

لینکستان

دایرکتوری اینترنت ایران

بهنویس Behnevis
فهرست وب سایت های ایرانی

Powered by Blogger

 

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

recently
Archives

public liability insurance uk

Get Free Shots from Snap.com